Lubomir Jakubik Vloženo 7. Září 2018 Vloženo 7. Září 2018 Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu. Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo Citovat
Lubomir Jakubik Vloženo 7. Září 2018 Autor Vloženo 7. Září 2018 a prečo na diagnostike nevipisalo chybu netesnosť saní Citovat
Wittmann Vloženo 7. Září 2018 Vloženo 7. Září 2018 Pokud máš VAG, tak se na ten tlak podívej. Chybu to zpravidla hlásí, až když je to úplně mimo Citovat
Losky83 Vloženo 17. Červenec 2019 Vloženo 17. Červenec 2019 Mám něco podobného, první studený start se motor klepe cca na 600 ot a po pár vteřinách se ustálí a je OK. Každý další start OK. Měnily se svíčky, rozvody, čistila škrtící klapka, teplotní čidlo, cívky, šály, ventily, kroužky. Auto chci prodat a tohle odstranit. Jeden kutil mi radil, že dle jeho je to netěsnost palivové soustavy a ztráta tlaku při delším stání. Na kontrolu tlaku je asi třeba VAG, ne? Můžete případně i doporučit nějaký kabel s VAGem, který půjde pod Win10 64bit? Citovat
Malta Vloženo 19. Červenec 2019 Vloženo 19. Červenec 2019 Na kontrolu tlaku jedině manometr připojený na lištu . Citovat
Losky83 Vloženo 19. Červenec 2019 Vloženo 19. Červenec 2019 Tak to je asi spíše zase na servis Citovat
Malta Vloženo 19. Červenec 2019 Vloženo 19. Červenec 2019 Mám rooma z podobného důvodu také teď v servisu. Prověřit čerpadlo že dobře tlakuje a filtr ze ho dobře drží. Pokud vyloučím toto, tak pak mi to dělá už jednou vyměněný vstřik na prvním válci Citovat
Losky83 Vloženo 19. Červenec 2019 Vloženo 19. Červenec 2019 Přijde mi, že jak HTP začne zlobit, je to na pytel. Mě to blbne jen u prvního startu v daném dni. Prostě naskočí motor, otáčky tak 2-3 vteřiny cca 600 ot/min a buď to zdechne a nebo vyskočí cca na 1000-1200 ot/min a už běží normálně. Jen bych řekl, že se ten motor více chveje než třeba htp u tchána. Ale dělala se taková menší GO motoru a kdo ví, zda tam něco nepodelali. Citovat
Losky83 Vloženo 17. Srpen 2019 Vloženo 17. Srpen 2019 Může někdo poradit, které parametry z VCDS jsou podstatné a jaké mají mít hodnoty? Citovat
francek33 Vloženo 14. Prosinec 2019 Vloženo 14. Prosinec 2019 V 7. 9. 2018 na 10:34, Lubomir Jakubik napsal: Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu. Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo koukni na SNÍMAČ OTÁČEK VAČKOVÉ HŘÍDELE Citovat
Malta Vloženo 14. Prosinec 2019 Vloženo 14. Prosinec 2019 ... i benzínové vstřiky to mohou dělat Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.