Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu.  Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale  spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto

postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo 

 

netesnost sani mezi vahou vzduchu a motorem

  • Autor

a prečo na diagnostike nevipisalo chybu netesnosť saní

Pokud máš VAG, tak se na ten tlak podívej. Chybu to zpravidla hlásí, až když je to úplně mimo

  • 10 měsíců později...

Mám něco podobného, první studený start se motor klepe cca na 600 ot a po pár vteřinách se ustálí a je OK. Každý další start OK. Měnily se svíčky, rozvody, čistila škrtící klapka, teplotní čidlo, cívky, šály, ventily, kroužky. Auto chci prodat a tohle odstranit. Jeden kutil mi radil, že dle jeho je to netěsnost palivové soustavy a ztráta tlaku při delším stání. Na kontrolu tlaku je asi třeba VAG, ne? Můžete případně i doporučit nějaký kabel s VAGem, který půjde pod Win10 64bit?

Na kontrolu tlaku jedině manometr připojený na lištu .

Tak to je asi spíše zase na servis

Mám rooma z podobného důvodu také teď v servisu. Prověřit čerpadlo že dobře tlakuje a filtr ze ho dobře drží. Pokud vyloučím toto, tak pak mi to dělá už jednou vyměněný vstřik na prvním válci

Přijde mi, že jak HTP začne zlobit, je to na pytel. Mě to blbne jen u prvního startu v daném dni. Prostě naskočí motor, otáčky tak 2-3 vteřiny cca 600 ot/min a buď to zdechne a nebo vyskočí cca na 1000-1200 ot/min a už běží normálně. Jen bych řekl, že se ten motor více chveje než třeba htp u tchána. Ale dělala se taková menší GO motoru a kdo ví, zda tam něco nepodelali. 

  • 5 týdnů později...

Může někdo poradit, které parametry z VCDS jsou podstatné a jaké mají mít hodnoty?

  • 3 měsíce později...
V 7. 9. 2018 na 10:34, Lubomir Jakubik napsal:

Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu.  Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale  spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto

postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo 

 

koukni na SNÍMAČ OTÁČEK VAČKOVÉ HŘÍDELE 
 

10810_1.jpg

images.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.