marfan Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Zdravim, vsimol som si na sestrinom aute, ze jej pri starte nesvieti kontrolka baterie. Na mojom po nastartovani ihned zhasne. Mala problem s alternatorom ze slabo dobijal. Dal som ho opravit. Viacej som to neskumal. Chyby v RJ ziadne. Po pripojeni diagnostiky sa zazne. Viete poradit co by to mohlo sposobovat ze nesvieti ? A co by mohlo byt zle ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra B. Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 Ahoj Je možné že někdo nezapojil ten malý konektor co je na alternátoru, je 3,2 nebo jedno pinový. Juknul bych na to. Co je to za motor a a auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2018 (editace) Alternátor som zapájal ja. A ten konektor som ho zapojil. Auto Fabia motor 1.4 bxw. Editováno: 8. Září 2018, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 marfan, měl jsem to samé na jedničkové fábii a uživatel Hubo44 mi poradil co mám hledat ... jen co to najdu já, postnu ti sem link, dělal jsem i fotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 zkus to vzít analogicky (vím že jiný motor a generace fábky) ale příčina by mohla být stejná https://forum.skodahome.cz/topic/102584-vydrz-motoru-12htp/?do=findComment&comment=2231458 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2018 (editace) Diky za tip @Malta idem to skúsiť prepípať či je to prerušené. Náhodou neviete kde to je pripojené ? Kde mám hľadať úplný koniec lebo som si všimol zo spodu, že je to ešte spojené jedným konektorom. Edit: tak je to tak ako to mal malta pretrhnuty drot. Otazka ako to najjednoduchsie opravit resp. vymontovat. Editováno: 8. Září 2018, autor: marfan 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 nevím, šel jsem prostě po drátech k místu, jak popsal Hubert a prakticky jsem to hned našel. Nemusel jsem ohmetrem ani nic proměřovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra B. Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 Pokud rychle a moc to nemontovat, tak bych to vzal rychlospojkou, nebo dutinku Ale já vše radši vždy pájkuji a dávám smršťovačku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2018 Spajkovať neni problém, horší je tam prístup a je to zrovna v tej trubici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 Ta trubka je podélně rozřízlá, stačí odmotat tu izolačku na konci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2018 Dik za info. TO som už zistil. Kábliky priletovane všetko funguje. Inak má to aj nejakú úlohu okrem signalizácie tento snimač či čo to je ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 já po tom nepátral, důležitý byl pro mě výsledek a jsem rád že to bylo u tebe to samé a podařilo se ti to odstranit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standa 2 Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 u některých vozidel když nesvítí žárovka nabíjení po zapnutí klíčku přerušený kabel , nebo je spálená žárovka tak alternátor nenabíjí nebo málo , protože přes žárovku jde buzení a pokud je to přerušení tak žádný proud altík nedává . I tohle mohl být váš problém už v začátku a možná jste měl altík dobrý. . Více by vám vysvětlil elektrikář. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2018 @Malta Ja som rád, že to bola takáto "blbovina" nechcelo by sa mi ďalej pátrať po probléme. @standa 2 Alternátor mal už za sebou 230tkm takže jeho čas dobrej služby mal asi za sebou, ten čo mi repasoval ten alternátor tak mu ukázal regulátor resp. uhlíky, že ešte tak 7-10tkm by to vydržalo ložiská boli trocha počuť keď som ho iba v ruke pretočil a troška vybrovali. Teraz ide úplne hladko. PS: V mojej fabii mám stále neopravovaný alternátor a to má za sebou skoro 290tkm a polovica sú s toho dialničné KM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.