Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

zdravim všechny lidi, co maji problemy se skubanim.vcera jsem byl u dilera kde na me cekal technik z MB.po rozhovoru o skubani,spatna odezva na plynový pedál a celkově o moturu jsem pochopil ,ze je umýslne uskrcen.auto dostalo na zkousku novy SW.po ujeti cca2000km se bude resit, jestli je to lepsi nebo ne.jediný broblem je ,ze to nebude mit vliv na prodlevu pri seslapnuti pedalu na plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mildo, to jsou pěkné informace, díky za ně. Verzi toho softu víš? Na erWinu je poslední flash z 12.2., není tam žádná změna a dostupný oficiální updaty tedy byly a stále jsou jak už jsem postnul tady, pro Karoq tedy jen pro verze EU6 ZD, pro EU6 AG stále nic ... Kodiak a ostatní povozy s 1.5 TSI DADA maj pochopitelně jiné ECU, tedy i soft, shodné ECU jako u 1.5 TSI Karoq se nepřekvapivě používaj i u Seat Ateca, VW T-Roc a Audi Q2.

 

Jasně to ukazuje, že jim ten motor v autech s většími jízdními odpory dělá při RDE víc starostí než čekali, prostě NOx nesundaj jinak než recirkulací, a nebo tomu nedaj napít ...

A to, že tedy s prodlevou po sešlápnutí plynu evidentně neplánují, že by něco dělali, to je opravdu smutný, dusit auto při rozjezdu, to už je vážně na hlavu postavený, když bezpečnost upozadí před emisema ... No, vyřešit hopsání a prodlevu ne, co dodat ...

 

Fakt by mě zajímalo, jak se s tím jezdí většině uživatelů, jasně to ukazuje, že to většina lidi neřeší a ozývaj se jen ti, co s tím projevem nejsou spokojeni, po tom problému jdou a nenechaj se odbýt.

Editováno: , autor: rayx
doplněné info tučně
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chápu, ale číslování by snad mělo mít a pokud k tomu nic víc neřekl, v ECU by mělo být uvedeno, stačilo by nechat načíst. Neva, tak uvidíš, jak se to po adaptaci nájezdem začne projevovat.

 

Jinak s tím "neoficiálním" softem, to mi připomíná situaci, když Bosch poskytl VAGu před x lety soft pouze pro testovací účely, jednalo se tehdy o EA189 a NOx ... :D

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@velkepeni No, nechci být pesimista, ale myslím si, že je to kravina. Myslím si, že po aféře diselgate si VW nedovolí vypustit nějaký neoficiální software a instalovat ho do aut. 

 

A ve vyřešení problému s hopsáním nevěřím.

Dle mého názoru je motor přidušen, aby splnil limity dané normami. Není asi až takový problém software nastavit tak, aby auto jelo. To by automobilka vyřešila za chvilku. Problém je s tím to nastavit tak, aby to jelo i plnilo limity. A pokud je to již za hranou možností motoru, tak s tím nikdo nic neudělá. Klokani prostě budou skákat dál a za pár let se řekne, že se ten motor prostě "nepovedl". Náprava bude sjednána až s novou specifikací motoru, buď od nového modelového roku nebo později. Rád bych se pletl ….

A nějaké stížnosti ŠA? K smíchu. Neodpoví (jako mě na jiný problém), zahrají to do autu, odkáží na prodejce, …. A pokud bude mít někdo havárii kvůli špatné odezvě na plyn? Prostě chyba řidiče ….. 

Editováno: , autor: Pytlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že si ty Karoqy 1.5 TSI s DSG půjčuješ docela často B) No snad sis vybral tedy dobře a dodaný kus bude OK též :palec2:

 

Opravdu se (ne)divím, že se neobjevují další videa s rozjezdy s velkou prodlevou a nebo těch zmiňovaných skokanů, že by ten WOW tester s Audi Q3 v Dynamic modu měl jen smůlu na kus, když dělal review a ta potvora se mu nechtěla z místa rozjet ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak zkusim prilit olej do ohne, ale jeste mam ted v zive pameti, kdyz jsem objednaval 1.4 TSi do octavky ... v te dobe Leden 2017 nebyl v nabidce Style s 1.4 TSi ... uz jsem byl rozhodnut objednat i 1.8 TSi ... v tom me pak prodejce upozornil, ze v nejblizsi dobe se ma vratit do nabidky 1.4 TSi, ze ma takovy info (pritom v dalsich 2 prodejnach o tom nikdo nevedel, kdyz jsem tohle zminil, ze se ma vratit 1.4 TSi ) Po pravde jsem ji necekal uz, ze ji daji do nabidky, protoze nastupovali slavne 1.5TSi ... po otazce na daneho prodejce co stoji za odlozenim 1.5TSi do navidky a proc vraceji 1.4 TSi, tak mi bylo zdeleno, ze jsou snima nejake problemy, proto vratily jeste do nabidky Style 1.4TSi ... Tak ze asi tak ... je mozne, ze ten problem byl stim cukanim a proto ten odklad ...
Ale jasnee, muze to byt jenom moje konspiracni teorie :D ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na každém šprochu pravdy trochu.

Jak jsme měli v létě půjčený Kodiaq 1,4Tsi tak to bylo jiné kafe, ale bohužel jsme zaváhali a v srpnu šlo objednat již 1,5tsi.

Prodejce tenkrát říkal to bude stejné až na filtr a říkal nebojte,budete max.spokojeni. Jak jsem šel na reklamaci s cukáním,škubáním tak prodejce nevěděl co říct a moc mu do smíchu nebylo, pořád mě ubezpečoval, že škodovka usilovně pracuje na vývoji softu a napraví chybu. Ale je zajímavé, s každým autem odjedou ve fabrice pár kilometrů po testovacím polygonu, jasně že testují tlumiče,brzdy a tak, ale ty rozjezdy museli vidět co to dělá. Tohle nemohlo projít výstupní kontrolou, nebo spíše si říkali jedeme dále, zákazníci to v provozu odchytí a my uděláme soft, nemůžeme odstavit výrobu. Ale bohužel ty nové emise jsou bordel a náprava nebude tak jednoduchá. Začínám litovat že jsme v létě nevzali tu 1,4tsi. Ano oproti novému bychom 100 000kč ušetřili, ale výbava nebyla dle našich požadavků a taky barva byla hnusná zeleno-šedá metla......ach?

My zde můžeme jen debatovat a spekulovat, vyšší instance ví jak to je, ale bohužel pravda se k nám nedostane.

Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 3. 2019 na 12:47, Barak napsal:

Měl bych dotaz, zda někdo podal oficiálně pisemnou reklamaci na závadu motoru, popř. zaslal pisemnou stížnost do škodovky nebo požádal o pomoc ČOI a jak bylo odpovezeno. Dle mého názoru se jedná o poruchu, která muže mít závažné následky, např. když motor zástavi pri vyjíždění na hlavni apod. 

sorrry za citaci:

Ofiko reklamováno u dealera, mám zápis, ale závada se dle nich neprojevila ani při zkušební jízdě. Vyrozumění reklamace nemám, to si nechali u sebe , já mám jen co se reklamovalo. Taky jsem blbej a měl jsem si nechat vyjet papír co s tím dělali, ani mě to nenapadlo. Při předání jsem byl na technika ostřejší. neboť jak mi oznámil že jim se to zdá být v pořádku a závada se neprojevila tak jsem se smál a řekl jsem mu že si dělá srandu ? Tak uznal, že už se s 1,5tsi tam setkali a čeká se na soft.

Na infolinku ŠA jsem volal včera, borec nic neví a na technický usek nebo někoho kompetentního mě nepřepojí. Tak jsem jim napsal ostřejší mail a včera jen napsali že to budou řešit a někdo se ozve a kdy?? Chtěl jsem ať někdo z ŠA přijede a podívá se na to sám, zkusí si s tím jet a říct co s tím. Nenechám se odbýt, auto nestálo 1000kč. Chci kvalitní produkt.

 

Embecka:  nic nového , čekám. Kdy to neškubá/necuká když motor vytočím do více otáček, auto vystřelí a tam není šance něco poznat. Tak se rozjížděli i v servise, ostřeji. Ale to skoro pískaly gumy,což nejde.

 

Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bys chtěl, máš auto v pořádku, servisu se to tak zdá, závada se neprojevuje ... Pokud ano, je problém toho technika svézt a předvést mu, co reklamuješ? Takový ty písemný protokoly, kde se chyba popíše technikovo slovy, ten to předá mechanikovi a ten neví a chybu nevidí/necítí, diag mlčí, to je pak těžký něco reklamovat ...

Jak dlouho to tedy s dealerem / ŠA řešíš? Nemáš k tomu od nich tedy nic, kromě toho zápisu, cos reklamoval :(

 

Nevím jaké konexe má milda1, ale vidíš výše, že existuje i jiný přístup, holt vše je to jen o lidech ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto převzato 5.12 (vyrobeno 29.11 nebo tak nějak) a od začátku se nám to zdálo divné. Prodejce nám sdělil že ujedte 1500km a bude to OK.

17.1 ofiko reklamace po 1700km. Auto jsme projeli s technikem a ten řekl, že se mu to zdá OK, diag samozřejmně zádná chyba. Řekl že možná trochu něco cítí, ale dle něj to je OK. Jen řekli, že se s tím již setkali a mám počkat na soft. Pak jsme měli jinné starosti tak jsme to neřešili a nyní jsem to zkusil přímo na ŠA dopisem a čekám. Servis žádné další papíry mi nedá.

Ano někdo má jinné páky a konexe, já jsem prostý lid a nikoho tam neznám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono hlavny problem je,ze ludia sa celkovo o problemoch a reklamaciach vykecavaju iba na forach,kluboch,portaloch,celkovo na internete,ale ked maju realne reklamovat u dealera,predajcu,importera,nechaju sa odbit nejakou frazou a hotovka.Myslim,ze tam treba byt dosledny,doterny,nekompromisny.Tu je takato debata iba tlachanie do vetra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak to tak naozaj je, pokial by to ohrozovalo moju bezpecnost a posadky, ostatnych ucastnikov premavky tym, ze to cukne/skape niekde v krizovatke, pri vjazde na hlavnu atp, tak to teda nie, to by som, /teraz len nastrel / zohnal nejakeho odbornika v obasti, predviedol, dal vypracovat nieco ala znalecky posudok, pravnik, a nie reklamacia, zaloba. To by som nezniesol taketo jednanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŠA mi napsala, že mě předávájí na oddělení péče o zákazníky a neprodleně se mi někdo ozve. Tak opět čekám.

Taky nad tím uvažuji,že seženu někoho kvalifikovaného a ten posudek zaplatím a uvidíme. 

Jako bezpečnost posádky, je to diskutabilní ale ve své podstatě by se dalo říct že to ohrožuje bezpečí. Ono rozjezd na křižovatce s prodlevou může způsobit nehodu,ale pak by to bylo těžké dokazování. Já bych tvrdil to auto nejelo a ŠA by tvrdila chyba řidiče. Černá skřínka v autě není. Jako žaloba to je extrém, tak dalece bych to nehnal, já se radši domluvím kompromisem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, běžný uživatel dnes může být za fora rád, když už se mu něco nezdá, má možnost dohledat, jestli náhodou podobné starosti s autem nemá někdo jiný. A v situaci, kdy auto, tedy diag mlčí a vše je "jak má být", o to důležitější je jim sám chybu předvést, ne vždy narazíš na servis, kde jsou vstřícní při řešení hlášeného problému ... Já bych tedy nebyl schopen akceptovat to, že by motoru trvalo přes 2 vteřiny od sešlápnutí plynu, než by začal s autem hýbat, u auta velikosti Kodiaq s DSG to jistě bude minimálně srovnatelné jako u té Q3. A to tu překvapivě nikdo komentovat nechce, asi to všem připadá jako OK ...

 

Prostě nikdo nemůže očekávat, že pokud to škubání nebo prodlevu bude nyní reklamovat, že to servis / výrobce vyřeší. Nevyřeší, jen může vybrat z následujích variant, a je snad jasné, že ta první bude jediná, o které se budou chtít bavit ...

 

Záleží tedy na tom, čeho chceš docílit. Najezdils nyní s autím od reklamace cca 2 měsíce. Pokud jsi s autem jinak spokojený a "projev" motoru jseš schopen kousnout, můžeš počkat na řešení, které ale není garantováno, že přijde a pokud ano, že vše vyřeší ... Pokud s autem do té doby nechceš jezdit, musíš servis / ŠA donutit Ti poskytnout náhradní vozidlo. No a pokud ani jedno, je třeba autí vrátit, čím dříve, tím lépe pro všechny. Jasně, problémy nikdo nemá rád, ale kvalita servisu a výrobce se vždy pozná až při řešení problému, když takový nastane. Dnes (ani nikdy dříve) nikdo nevyrábí jen bezvadné výrobky, tak záleží na tom, jak se k tomu postaví když je třeba B) A tady to evidentně hrají do outu ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 hours ago, Michal B. said:

ŠA mi napsala, že mě předávájí na oddělení péče o zákazníky a neprodleně se mi někdo ozve. Tak opět čekám.

Taky nad tím uvažuji,že seženu někoho kvalifikovaného a ten posudek zaplatím a uvidíme. 

Jako bezpečnost posádky, je to diskutabilní ale ve své podstatě by se dalo říct že to ohrožuje bezpečí. Ono rozjezd na křižovatce s prodlevou může způsobit nehodu,ale pak by to bylo těžké dokazování. Já bych tvrdil to auto nejelo a ŠA by tvrdila chyba řidiče. Černá skřínka v autě není. Jako žaloba to je extrém, tak dalece bych to nehnal, já se radši domluvím kompromisem. 

 

...černá skříňka v autě přece je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...