Přejít na obsah

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

372 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo

Uplné vypnutí klimy/topení nemá žádný vliv, cuká stále. Jo a když dám hned dvojku při 10km/h, tak to necuká, taky to ale ani vůbec nejede, jen se sotva plouží :D

 

Vloženo

Tak tak, zapnute spotrebice na to nemaju vplyv, ani vypnutie start/stop. Rozbeh bez plynu na 1tke a potom zaradenie 2ky a opat pustenie spojky bez plynu necuka. Vsimol som si, ze aj ked zapnem hned tempomat tak to ide pekne a pridavanie/uberanie cez neho necuka. Cize problem je naozaj len v tom ked mackas plyn. Uz aj ked sa rozbehnes na 1tke potom pustis plyn a nechas aby auto spomalilo na ccca 1200 otacok a potom opat jemne pridas tak to cuka. Teda aspon na mojom Tourane.

Vloženo

Jo můžu potvrdi že klimačka na to nemá vliv , skoušel jsem to taky. Jedině jak se dá rozjet bez skoku je jednička na volnoběh a hned dát dvojku ale máme přece nový auta a ty musí normálně fungovat a ne takový harakiri. 

Vloženo (editace)
před 6 minutami, Hophop napsal:

Jo můžu potvrdi že klimačka na to nemá vliv , skoušel jsem to taky. Jedině jak se dá rozjet bez skoku je jednička na volnoběh a hned dát dvojku ale máme přece nový auta a ty musí normálně fungovat a ne takový harakiri. 

Jojo já už se ve městě skoro pořád rozjíždím bez plynu, ale je to děs...

Editováno: , autor: Dzarin
Vloženo

Já nevím kolik jste měli TSíček předtím, ale tohle mi dělalo u Golfa 6, 1.2TSi 77kW a dělá mi to podobně i u současného Golfa 7FL, 1.4TSi 110kW. Také přesně u pomalých rozjezdů nebo popojíždění v koloně. Podle mě standartní chování koncernových TSi. :)

Vloženo

Ja by som to povedal asi tak. Viem jazdit aj tak, ze to vobec necuka. Ale je to o tom, ze rano pockam kym klesnu otacky a az potom vyrazim. Nasledne kym sa auto uplne zohreje sa treba trochu viac hrat so spojkou a plynom. Prechadzal som z 1.9TDI na 1.5TSI. Na TDI som uz ani nevedel ako radim a rozbieham sa, bola to uplna rutina. Teraz vzdy na semafore sa na to musim trochu sustredit.

Vloženo (editace)
před 15 minutami, Yogg napsal:

Já nevím kolik jste měli TSíček předtím, ale tohle mi dělalo u Golfa 6, 1.2TSi 77kW a dělá mi to podobně i u současného Golfa 7FL, 1.4TSi 110kW. Také přesně u pomalých rozjezdů nebo popojíždění v koloně. Podle mě standartní chování koncernových TSi. :)

Měl jsem 3x Tsi, Rapid 63kw, Rapid 81Kw, Golf 1,2Tsi, už nevím kolik bylo KW, žádný z těch motorů neměl rozjezd uplně plynulý, ale to co dělá 1,5 je uplně něco jiného, prostě ztratí výkon a cukne. Za mě tedy z těchto aut rozhodně projev motoru 1,5 za studena nejhorší.

Editováno: , autor: Dzarin
Vloženo

Dobry den,

 

chystam se na koupi Karoqua 1.5 TSI. Vse o tomto motoru jsem si jiz precetl a rekl jsem si novy motor urcite to softem poladi. Jenze ted stahl Volkswagen motor uplne z nabidky?

Vloženo

Nikde nic nestáhli, v CZ konfigurátoru pro Karoq je také dostupný, jen je potřeba volit stupeň výbavy min. Ambition, do Active nelze. Netřeba šířit paniku :ph34r:

Vloženo
před 2 hodinami, Dzarin napsal:

Měl jsem 3x Tsi, Rapid 63kw, Rapid 81Kw, Golf 1,2Tsi, už nevím kolik bylo KW, žádný z těch motorů neměl rozjezd uplně plynulý, ale to co dělá 1,5 je uplně něco jiného, prostě ztratí výkon a cukne. Za mě tedy z těchto aut rozhodně projev motoru 1,5 za studena nejhorší.

Jezdil jsem od roku 2010 s mnoha různými TSI různých typů a generací, a stále s několika jezdím, ovšem jakékoli problémy s rozjezdem u nich nikdy nebyly. Tak nevím. Toto je nemoc některých 1.5 TSI.

Vloženo (editace)
před 1 hodinou, Kahy napsal:

kouknete konfiguratory vozu VW..pokud sem blby pak se omlouvam a muzete smazat :-) 

Máš pravdu, etalon VW koncernu už je v CZ konfigurátoru bez 1.5, to oni potřebují tyhle velmi žádaný motory nechat hlavně pro Audi (chutný to jejich debilní značení motorizací (asi čínský), 35 je někdy 1.5, někdy 2.0 ...), Škodovky a Seat, aby na nich více vydělali ...

Stejný důvod, proč je sundali i z SIII :D To je zase průser a všude ticho po pěšině, že prej je chtěj v Asii a jinde v Evropě ...

 

edit: Tak to bude zase jen problém IT, DE konfigurátor u VW 1.5 stále má, to je ale pořádek ...

Editováno: , autor: rayx
Vloženo (editace)

Měl jsem předtím Yeti 1,2TSI a naprosto v pohodě rozjezdy. Otec měl Octavia 1,8TSI a také uplně v pohodě. Jinak Kodiaq jde stále s 1,5TSI objednat, včera jsem objednával. 

Karoq s 1,5tsi jde stále objednat, v cz konfigurátoru stále se nachází.

Editováno: , autor: Michal B.
Vloženo
V 6. 5. 2019 na 0:43, ferda25 napsal:

Při rychlostech do 10 km/h je nutné dát první rychlostní stupeň(i na rovině), jinak to může dělat leccos.....dvojka od 10 spíš 15 km/h. Auto musí jet a ne skoro stát, abych tam nechal dvojku a máčknul plyn na zem to už s moderním motorem nikdy nepojede(jak je vidět i si to elektrika hlídá, aby to z nějakého mechanického důvodu raději taky nejelo). Já beru problém právě kdybych dal první stupeň a dal plyn na zem a ono nic, to pak opravdu je problém(pokud mám podtočený motor a dám plný plyn, tak se nemůžu divit, že bude mít reakce prodlevu).

No ano, ale neverim, ze niekto pokial auto este ako tak ide a nie je to do brehu, typicky dojazd na krizovatku, v kolone a ma vyradene /dajme tomu tych 10kmh/, tam zavali jednotku. Ta je na rozjazd, pripadne do brehu a ked ta dvojka nezaberie a das v 10 jednotku, tak vsetci vieme aky kraval nasleduje. Nehovoriac o tom, ako trafit plyn, aby tovobec  necuklo ani dopredu ani opacne. Jedine to drzat na spojke...

Vloženo

Včera jsem byl v servisu a řekli mi že mám čekat , ŠA vyvíjí nový sw řídící jednotky ale kdy bude to neví . Údajně je nás nespokojených dost a proto dělají nový sw. Na Milotec net mají pěkný koncovky výfuku za 1590.-tak jsem je tam dal , když skáče tak aspoň ať pěkně vypadá ??

Vloženo

Moje zkušenost s KAROQ STYLE 1,5 TSI, 110 kW, 7-stup. automat 4 x 4, datum výroby 11.4.2019. Žádné škubání ani cukání, včera ráno -4 stupně, žádný problém. Doufám že to vydrží, auto je super.

Vloženo

Souhlasím taky už mám z Atecou najeto 1200 km. Taky 1.5 4x4 DSG a vše v pohodě žádné cukaní. Jen oprava ne 700 000 ale 820 000 Kč. Ale máš pravdu kdyby to mělo skákat tak jim to omlatim o hlavu.!

Vloženo

? No já jim to omlátil o hlavu. Až budu mít se ŠA vše vyřízené, tak zde napíšu celou historii svého případu. Jednoduše nebát se, jste v právu. Od výrobku i kdyby za 5kč očekávám funkčnost, což klokan plní napůl. Škoda se mě snažila odbýt frází že se nejedná o závadu, a že ladí soft který tento uživatelsky nepříjemný zážitek vyruší. Závadu nemohou přiznat, jinak by všichni vraceli, neboť dle mě je to problém, který softem asi jen tak neodstraní.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...