Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Hlas 003_sd.m4a

Nemá náhodou někdo podobnou zkušenost?

Najeto 130.000 km 

 

Upraveno od kufa73

Když vymáčkneš spojku, zvuk se změní? Podobné zvuky tady dělávaly klukům u 1,4tsi (jednohmota, stejná převodovka)

  • Autor

Ahoj..na vymáčknutí spojky nemá klepání žádnou reakci.

Již při teplotě oleje 60 C , klepání přestane. Ale je to někde kolem kladek , vše měněno ,takže nevím.

 

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

mám podobnej problém. Vlastně těch problémů je asi víc, ale myslím že to bude jen jedna vada projevující se více věcma.

 

 

To klapání tam mi zní divně. Dříve to nedělalo.

 

Kolega má podobný problém po přehrání softwaru kvůli dieselgate...u něj se projevuje cvakání i při jízdě a hlavně zátěži. Možná cvakající EGR? :kol-32:

myslel jsem jestli to nebude spíš setrvacnik 

to ti cvaká vstřik nebo ventil/hydroštel 

 

1.6 TDI v OIII vůbec dvouhmoty nebyly u OII jen u některých.

Upraveno od 15degren

Myslíš? tak to je v řiti.... s tím nemůžu vůbec jezdit..

Mohlo by s tím také souviset to, že se auto na volnoběh třese?

  • Autor
před 18 hodinami, Trisy89 napsal:

Ahoj,

mám podobnej problém. Vlastně těch problémů je asi víc, ale myslím že to bude jen jedna vada projevující se více věcma.

 

 

To klapání tam mi zní divně. Dříve to nedělalo.

 

 

  • Autor

Ahoj..kolik má auto najeto km ?

Ahoj, 131.000km.

 

Těch problémů pozoruji víc a nevím jestli to nesouvisí všechno s jednou závadou. Teď mi teda tvrdíte že to auto nemá dvouhmotu.

Problémy jsou následující:

 

1) při rozjíždění sem tam vydává zvuk, jako by prokluzovala spojka (dělá to i na zpátečku), ikdyž nevím jak to zní, ale je to vždy když pouštím spojku a auto je v záběru.

2) poslední dobou pozoruji když je auto studené a je na volnoběh, že se sem tam zatřese, jako by vynechával válec. Žádnou chybu auto ale nehlásí.

3) teď jsem naposledy objevil toto klepání od motoru.

 

Lidi tady popisovali že podobný zvuk vydává dvouhmota, ale tak tady zase píšou lidi, že to auto ani dvouhmotu nemá.. tak nevím.

 

 

  • Autor

Mame podobny problem..ted mam najeto 131.000 km..jen rozjezd mi nedela problem..jen divne klepani pri studenem motoru..po zahrati oleje na 55 zvuk prestane.

@kufa73 a taky se ti třese když ho necháš na volnoběh?

 

  • Autor

Pravě ze nic takoveho co jsi popisoval ja nemam..ale nejsem mechanik..podle me ti jede asi motor na 3 valce

@kufa73no to je právě divné, protože auto jede jako víno... Měl jsem si koupit velorex

  • Autor

Presne tohle mi delal motor 1.9 tdi 74 kw..u fabie..

Odesel vstrik

  • Autor

Ale jak ríkám..fakt nevim..muze to byt cokoliv..

Aj keby tam bola dvojhmota,čo asi v 1,6 manuáli nie je, tak takto by sa neprejavovala v pravidelnom rytme .Buď hydroštel alebo vstrek podľa mňa+predpokladám nervozny chod na studeno.

@marian.marcin Jak říkáš, nastudeno nastartuji a nepravidelně to skáče na volnoběh. otáčky se drží, ale motor se sem tam zatřese.

Tak diagnostika a zamerať sa na vsterky.

Taky bych to vsázel na vstřik, ale takhle cvakali hlavně vadné VDO u CAYC motorů, tyto s delphi nebo boschem se tak to moc neprojevují. Jestli jedeš na LL tak můžeš mít taky špatný vymezovač (hydroštel), není to vzácná závadu u 1.6 TDI...

 

Rozhodně se zaměř na tyto dvě věci nic jiného to být nemůže. To že ti možná prokluzuje spojka s tím nemá nic společného.

Upraveno od 15degren

@15degren tyjo díky za odpověď, ale popravdě moc nerozumím zkratkám VDO CAYC a LL :-D

Prvá- VDO -výrobca vstrekovačov, druhá-CAYC-kod motora ,tretia LL-Long life olej ktorý používaš.

CAYC je první generace 1.6 TDI se vstřiky od jiného výrobce (OII), které byly poměrně dost poruchové a právě jeden z projevů jejich selhávání byl zvuk který jsi natočil, bohužel zvuk selhávajícího hydroštelu je velmi podobný a nemá moc šanci to rozlišit.

 

Pokud se ti do toho nechce sypat moc peněz, tak nalej do oleje toto:

 

https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-1009-prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-300-ml/specifikace/#section

 

Pokud se hlasitost závady změní (sníží) tak máš problém s ventilama/hydroštolem (ta vodička to zázračně nevyléčí jen odloží problém), pokud bude bez změny bude to s největší pravděpodobností vstřik (lepší varianta).

 

Vibrace/rezonance motoru ale způsobuje většinou vstřikovač.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.