Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý večer, chci se zeptat jak zjistím datum výroby motoru. Kde hledat na motoru 1.2 TSI nějaký štítek s tímto údajem? 

 

Děkuji za radu.

Bez slov :-)

IMG_20160112_134648.jpg

  • Autor

Děkuji, ale tohoto bych si všimnul, asi se to původnímu majiteli odlepilo...

 

Nicméně na chladiči oleje je tato nálepka, lze to považovat za datum výroby +-?. Za předpokladu že ho nikdo neměnil.

 

Děkuji

IMG_20181109_135912 - kopie.jpg

To bude datum výroby tohoto konkrétního dílu. K čemu to potřebuješ vědět?

  • Autor

Jestli ten můj motor byl vyroben po tom slavném datumu 18.6.2011.

Bez slov :-)

IMG_20181109_154158.jpg

V mojom prípade škoda fabia combi 1,2 tsi 63kw/2010. 

Podľa štítku je motor vyrobený dňa 25.06.2010.

Podľa štítku na chladiči oleja je dátum výroby 07.06.2010.

Čiže na tvoju otázku odpovedám, že motor je vyrobený +- ako chladič oleja :-)

A vôbec by som sa nebál motora 1,2 tsi /cbza, cbzb/ vyrobeného pred dátumom 18.06.2011. Ako vidíš ja som jeden z vlastnikov tohto motora a je to v pohode :-) samozrejme už mam vymenenu komplet rozvodovu sadu v roku 2016 a doteraz v pohode auto šlape....klop, klop, klop, :-)

Před hodinou, autoroom napsal:

Jestli ten můj motor byl vyroben po tom slavném datumu 18.6.2011.

To neřeš, stejně to ve skutečnosti nemá žádný extra význam. Problémy s rozvody se nevyhýbají ani motorům vyrobeným po tomto datu. Takže v klidu jezdi, až se začnou ozývat, začni řešit. Třeba na to nikdy nedojde.

Přesně jak píše Pawouk. Rozvody budeš dělat tak jako tak. Na mojí F2 2014 vydržely 140 tis km.

  • Autor

Díky za reakce,

 

to auto mám teprve tři týdny a když jsme jej projížděli bylo v pohodě, doma pak v pohodě. A jednou ráno po třídenním stání slyším to zarachtání po startu, dvě tři sekundy. Tak říkám a doprdele a začal sem googlit víc než před koupí, kdy sem si vygooglil, že  tyto problémy jsou jen do určitého data. Auto do provozu v lednu 2012 . . . no ale to není datum výroby, takhle hloupě naletět, tři měsíce někde stálo než na něj přišla řada. Chtěl sem to řešit tak jsem napsal do dvou servisů zde u nás, jeden obyčejný a jeden AS, kolik stojí oprava toho rozvodu. Bylo mi odpovězeno cca 10000+1800 olej a filtr a 10000. Ceny v pořadí jak jsem je zmínil ty servisy. Tak jsem si zavolal do toho levnějšího a vyptával se ještě, na změření řetězu a tak, no a došla řeč na to datum. Bylo mě řečeno že od tohoto data jsou rozvody v pořádku, že to sice zarachtá při startu, ale že to už je projev toho motoru. Že ať se podívám na datum výroby motoru a že jestli to moje šlo ven z fabriky 9/2011 tak motor by neměl být starší jak to datum. A nemusím to řešit že až tak ve sto tisících.

 

Tak sem chtěl zjistit to datum výroby motoru ve finále, ta samolepka na sání u mě chybí a hledal sem tedy nějaký plechový štítek na motoru a našel jen samolepku na chladiči oleje.

Najeto to má 67000, podle zdejšího fóra je to hranice kdy se ty rozvody ozývají. Tož uvidíme. Poslechnu Pawouka a budu poslouchat motor. To zarachtání jsem zatím slyšel třikrát až čtyřikrát a pak zase nic, za studena. Dnes tři starty a nic.

 

A jestli můžu mít do tohoto vlákna dotaz na ty rozvody, když už sem se tak rozepsal . . . je to náhlá smrt nebo přichází postupně? Myšleno zvukový projev řetězu se prodlužuje?

 

 

Začne to pak rachtat dýl a víc. Na druhou stranu nevíme, jak intenzivně to chrastí u tebe.

Tady ti posílám zvuk, který to vydávalo u mě. Extrémní zhoršení během týdne, pak jsem s tím už radši do výměny nejezdil. Na zvedák se to dostalo za minutu 12. 

 

 

 

Celá výměna mě vyšla do 8 tis Kč vč. oleje a ozubeného kola+ řetěz na olejovém čerpadle.

Myslím, že témat o rozvodech je tady dost a jsou značně rozsáhlá. Takže nebudeme zakládat další.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.