Jarek1985 Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Zdravím,poprvé jsem mněnil destičky,kotouče a odvzdušnoval.Trošku pozdě jsem si přečetl,že v třmenu se válečky šroubují,ale brzdy fungují dobře.Problém mám s ruční brzdou,po dvoudenním utahování matky pod popopelníkem jsem dotáhl ruční brzdu, která brzdí na nejvyšším kopci na čtvrtý zub.Přijde mi ale ,že se kotouče přehřívají. Chtěl bych se zeptat jak má být napnutý třmen po zatažení a jak po povolení.Druhý problém mi přijde ,že když povolím brzdu,tak ve předu se odlepí destičky od disku,ale vzadu jsou na disku pořád,zda je to vpořádku či nikoli.A třetí problém vidím ten,že pokud auto zvednu a zatáhnu ruční brzdu,tak z pravým kolem neotočím a levé jde v klidu.Prosím poraďte už se v tom hrabu 4 dny a pořád si nevím rady.Možná už to zde na foru někde je,ale jsem mezi Vámi krátce,tak ještě pořádně nevím kde.A mé auto je roomster,ale jinak je prý vše jako u Fabie.Děkuji za každou radu a případně za někoho v blízkosti Bohumína,který by mi pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Možná to s tím nesouvisí, ale špatné zkušenosti mám na F2 s lanovody, které přibržďovaly zadní brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Při výměně zadní destiček a kotoučů není žádný důvod manipulovat s lanovody. Ty musí být nastavený tak, aby páčka ručky na třmeni při uvolněné páce ruční brzdy, byla u výchozího dorazu, nebo max 2 mm od něj. Pokud ji přitáhneš více, tak vyřadíš z funkce samostav ručky a její krok se bude prodlužovat jak bude ubývat obložení. A jasně, pístky se při jemným zatlačování musí otáčet. Pokud jsi je zatlačil násilně bez točení, tak si patrně zkurvil mechanizmus ručky uvnitř třmenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 8. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 Já jsem myslel,že nastavení si nastavím šroubem,který je hned vedle.Tak teď už tomu rozumím.Dolu to pujde podle destiček.Teď tedy budu řešit třmen,nový,či opravovaný(baypas)Neválí se někomu doma?Nebo nevíte o nějakém levném,nebo kolik stojí oprava,nebo dá se zpravit(sám).Našel jsem za 2500 kč.A našel jsem i za 1300 kč,ale u zboží je napsáno funkční a ne nové.A ( baypas)stojí prý 2000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 8. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 před 19 hodinami, Jarda-k napsal: Při výměně zadní destiček a kotoučů není žádný důvod manipulovat s lanovody. Ty musí být nastavený tak, aby páčka ručky na třmeni při uvolněné páce ruční brzdy, byla u výchozího dorazu, nebo max 2 mm od něj. Pokud ji přitáhneš více, tak vyřadíš z funkce samostav ručky a její krok se bude prodlužovat jak bude ubývat obložení. A jasně, pístky se při jemným zatlačování musí otáčet. Pokud jsi je zatlačil násilně bez točení, tak si patrně zkurvil mechanizmus ručky uvnitř třmenu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 (editace) jak si vyměnil desky tak našlapal jsi prvně brzdu a pak tahal rucku ?? Jak píšou kolegové s lanovodem se nemusí manipulovat ..... Znova sundat povolit matici a stahovákem to znova zatáhnout... a modlit se Editováno: 8. Listopad 2018, autor: kecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 Vzhledem k ceně fabricky repasovaných se nemá cenu nervovat s nějakými použitými. Třmeny A.B.S. : https://www.autodily-cardo.cz/-8/brzdove-trmeny/ už jsem několikrát dával, nikdy nebyl problém. Hlavně bacha při výměně aby se nezavzdušnilo abs, Dělám to tam, že před demontáží zaškrtím hadičku a uvolním ji až je namotovanej novej třmen. Pak samozřejmě odvzdušnit, nejlíp podtlakovou odvzdušňovačkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 9. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 Když se daří,tak se daří.Dnes se mi rozsvítila kontrolka baterie.Potom nápis:Dobíjení,zavézt do dílny.Muže to být tím,že jsem jel s tím špatným třmenem,nebo to s tím nesouvisí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 zmeř kolik ti dobíjí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 9. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 před 8 minutami, kecka napsal: zmeř kolik ti dobíjí Jo už jsem to vyhledal,zítra jdu koupit voltmetr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 U pálky by ho mohli mít.... Sice je drahý ale do OV se neoplatí pro něho jezdit Pokud neseženeš můžu ti to změřit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 11. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Altetnátor je v háji.A vyměnil jsem ten třmen a pořad jedna strana brzdí víc,tak jsem chtěl auto odvzdušnit a strhl jsem závit na odvzdušnovacím šroubu,mužu tam dát obyčejný šroub,nebo koupit nový třmen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Odvzdušňovák těsní špičkou. Dal by se sehnat i odvzdušňovák s větším průměrwm závitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Pokud jak píšeš že jsi strhl závit na šroubu a ne v třmenu tak kup nový ovzdušnovák.... A je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 11. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 V 9. 11. 2018 na 21:11, kecka napsal: zmeř kolik ti dobíjí 12,5V a po nastartování 12V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 11. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 před 8 minutami, kecka napsal: Pokud jak píšeš že jsi strhl závit na šroubu a ne v třmenu tak kup nový ovzdušnovák.... A je to Strhl jsem závit na třmenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Ty zadní třmeny bývají většinou hliníkový, takže se snáze strhne závit ve třmeni než na šroubu. Jarek: nic ve zlém, ale nebylo by rozumnější dát to opravit někomu kdo tomu rozumí? Připadá mi, že naděláš víc škody než užitku, nehledě na to, že riskuješ, že si někde rozbiješ hubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 11. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Ani nevíš,jak bych vzal vše zpět,ale nemužu sehnat mechanika dobrého.A teď v neděli?Potřebuju dojet do práce.Teď narychlo scháním alternátor a to se nebudu bavit o tom třmenu.Ale slibuju,že od příště už nedoliju ani olej sám.V autě už mám 15000 kč a auto nebrzdí a nejezdí. před 10 minutami, Jarda-k napsal: Ty zadní třmeny bývají většinou hliníkový, takže se snáze strhne závit ve třmeni než na šroubu. Jarek: nic ve zlém, ale nebylo by rozumnější dát to opravit někomu kdo tomu rozumí? Připadá mi, že naděláš víc škody než užitku, nehledě na to, že riskuješ, že si někde rozbiješ hubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Asi špatně hledáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek1985 Vloženo 13. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Tak nakonec jsem vyměnil destičky,kotouče i oba třmeny a velice,velice opatrně odvzdušnil,dnes seřídil ručku a auto brzdí na obě kola stejně a ručka taktéž.Velice šikovný mechanik nám přijel domu namontovat alternátor a zítra STK.Trošku fest jsem se potrápil,ale nelituji.Brzdový systém je už muj obor.Trošku mně zaráží akorát,že ten alternátor má 12V a ten vyndaný mněl 14V.Ale snad bude vše OK.A ručka brzdí trošku výš,ale brzdí a hlavně stejně na obě kola.A odvzdušnění předního kola se zlomeným šroubem nechám až budu dělat někdy brzdy ve předu.Děkuji všem za rady a hlavně vysvětlení pro Vás zakladních věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Jak má 12V. Jako napsaných na štítku? To by bylo v pořádku, jako jmenovitých 12V. Ale jestli měříš voltmetrem a dává jen 12V tak je to málo. Musí mít aspoň kolem 13,5V Leda že máš vybitou baterku, tak na volnoběhu altík takový výkon nemá. Ale musí se to zvyšovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.