kimmi Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Zdravím,v stati F1 motor 1.4 16V som sa dočítal o tejto súčiastke,no nikde som ju na mojom motore nenašiel aj keď mi ju na stránke škoda diely na môj motor ponúka,chcel by som ju skontrolovať či nieje špinavá od oleja ako v tom príspevku. Fabia Combi 2 r.v.6/2009 1.4 16V 63kw BXW https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e906051e-snimac-tlaku-de-23346.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Pokud je to stejný jako na F1, tak je na pravým boku sacího potrubí po směru jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 14. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 (editace) Možná som zle pozeral,ale nič také som tam nenašiel,žeby to tento motor nemal? Pozeral som dielenskú príručku oddiel príprava zmesy a tam je to 3 - Snímač tlaku nasávaného vzduchu -G71- a snímač teploty nasávaného vzduchu - G42- Editováno: 14. Listopad 2018, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 to by měl být on - jsou to dvě čidla v jednom - alespoň na jedničkové Fabii tomu tak je a u ní je umístěn kousek od měrky oleje. Jestli je to tady stejné, netuším. Akorát nechápu, co na tom chceš kontrolovat - jestli ti to neblbne, tak funguje. A pokud to blbne, tak se to kontroluje přes VAG a bloky hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Ahoj, podle dp to bude někde uprostřed sání zespodu, jakoby mezi 2. a 3. válcem, jestli jsem to dobře vyčetl. Zkoušel jsem se dívat u svýho auta a taky jsem nic nenahmatal, někde tam bude, ale přístup k němu asi žádná sláva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 18. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Pre "Wittmann",pretože aj ten dotyčný mal zlé studené štarty a vyčistenie tohoto snímaču mu pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Na mierke oleja je uvevneny kablik ktory ide na ten snimač od tej mierky je asi 10-15cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 19. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2018 Jak som kukal tak som kukal ale žiaden káblik na mierke som nenašiel,na jednotkových 1.4 16V to je to som videl video,ale na tomto BXW-ečku som to nenašiel a pozeral som aj nejaké obrázky sacieho potrubia a ani tam som nevidel nejaké miesto kde by to patrilo,alebo sa mýlim? Ak to tam je hoď nejaké foto z motoru BXW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 20. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 (editace) Našiel som link na sacie potrubie na motor BXW,skúsil som označiť na obrázku,žeby to bol ten senzor? https://picclick.co.uk/07-Seat-Ibiza-Inlet-Manifold-Bxw-Engine-173251710862.html Editováno: 20. Listopad 2018, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 BXW prave označene (odstrihnute) vodiče su pripnute k mierke oleja len treba lepšie tam kuknuť piatok som mazal rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzegr Vloženo 14. leden 2019 Sdílet Vloženo 14. leden 2019 Mrkni na stranu 111. D3E8038C46C-Motor 1.4 63 kW MPI (1).pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal kokyn Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 Mám fabii 1.4 16v 55kw rok 2006 nejde za plynem jak by měla jít.Jakoby někde nadával falešný vzduch. Kde najdu tyto čidlo teploty vzduchu atd? Pořád tě mi? Už nevím jinak co sní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 Ty obrázky výše nepomohly? A co uděláš až to čidlo najdeš? Ty při pohledu na něj poznáš, jestli to někde přisává vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 18. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 Dnes som pohľadal ten združený snímač MAP senzor ,dal som dole airbox a chcel som ho demontovať a poprípade ak bude špinavý tak vyčistič,no prístup k nemu takmer nemožný z vrchu a ja tam mám ešte nejaké káble od LPG.To budem musieť nechať na mechanika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Duben 2019 Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 tak on je vždycky špinavý - dělá se na tom taková černá usazenina, ale zpravidla to nemá vliv na funkci. Respektive, když nefunguje správně, tak to auto pozná a dá o tom vědět kontrolkou. Částečně se dá vyčistit spolu s klapkou - nastartovat a nastříkat čistič do sání. Ostatně, to co bude na snímači bude i na zbytku vnitřního povrchu sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2019 To je pravda,no asi môže byť rozdiel mať špinavé vnútorné potrubie sania a NTC prvok,ktorý musí presne snímať merané hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Duben 2019 Sdílet Vloženo 21. Duben 2019 to čislo žádné přesné měření neprovádí - rozpětí hodnot tlaků, aby se to při daném režimu, vešlo do tolance je dost veliké. V principu stačí, aby poznalo, že zda stojíš či nestojíš na plynu. Nic víc se od něj nečeká. A ještě takhle - ono se to čidlo moc smysluplně vyčistit nedá - má nátrubek, který je z většiny "zašpuntován" čidlem teploty, takže ty ho vyčistíš jen na okraji toho nátrubku, ale dolu k tlakové membráně se kvůli tomu čidlu moc dostat nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2019 (editace) Myslím, že nehovoríme o Tom istom.Čidlo v saní je dvojité a sníma tlak a teplotu v sacom potrubí.Neviem o aké cidlo teploty ide ale naokolo žiadne neni to je na druhej strane motora.Pozri si video na YouTube Clean MAP senzor od autora Sorin. Editováno: 22. Duben 2019, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 ale hovoříme o tom samém - to "čidlo" obsahuje dva snímací prvky. Ten pindík (něco jako hlavička sirky), co kouká v té trubičce, snímá teplotu v sání. Ve vnitř na úpatí té trubičky je tlakové čidlo (bez destrukce celého čidla ho neuvidíš). Přesně na tom videu je vidět, že to očistil jen z vrchu, kde to vůbec nic nesnímá. Při troše snahy se dá očistit ještě ten termistor (snímač teploty), ale pod něj se moc dostat nedá, protože tam překážejí jeho vývody. Vymontuj ho, uvidíš, pochopíš... Mimo jiné ta špína, co je v tom videu, je na vnitřním povrchu celého sání. Takže když už čistit, tak celé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Dnes som mal to cidlo vonku a bolo celkom čisté čo ma prekvapilo,no mechanik povedal že ak chcem tak ho aj tak vyčistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal kokyn Vloženo 16. Květen 2019 Sdílet Vloženo 16. Květen 2019 Ahoj já jsem také čidlo vyndaval bylo čisté. Měl jsem ucpaný katalizator. Sundal jsem katalizator s potrubím a zalil jsem to benzínem a vypálil .Vyfoukané jsem to koupil novou spojku výfuku a auto už jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 28. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2019 Ja asi upchatý katalizátor prvý či druhý alebo výfuk nemám,pred 4 dni som bol na STK a EK a všetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.