Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,v stati F1 motor 1.4 16V  som sa dočítal o tejto súčiastke,no nikde som ju na mojom motore nenašiel aj keď mi ju na stránke škoda diely na môj motor ponúka,chcel by som ju skontrolovať či nieje špinavá od oleja ako v tom príspevku.

Fabia Combi 2 r.v.6/2009 1.4 16V 63kw BXW

 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e906051e-snimac-tlaku-de-23346.html

Pokud je to stejný jako na F1, tak je na pravým boku sacího potrubí po směru jízdy. 

  • Autor

Možná som zle pozeral,ale nič také som tam nenašiel,žeby to tento motor nemal?

Pozeral som dielenskú príručku oddiel príprava zmesy a tam je to

 

3 - Snímač tlaku nasávaného
vzduchu -G71- a snímač
teploty nasávaného vzduchu -
G42-

Upraveno od kimmi

to by měl být on - jsou to dvě čidla v jednom - alespoň na jedničkové Fabii tomu tak je a u ní je umístěn kousek od měrky oleje. Jestli je to tady stejné, netuším.

Akorát nechápu, co na tom chceš kontrolovat - jestli ti to neblbne, tak funguje. A pokud to blbne, tak se to kontroluje přes VAG a bloky hodnot.

Ahoj, podle dp to bude někde uprostřed sání zespodu, jakoby mezi 2. a 3. válcem, jestli jsem to dobře vyčetl. Zkoušel jsem se dívat u svýho auta a taky jsem nic nenahmatal, někde tam bude, ale přístup k němu asi žádná sláva.

  • Autor

Pre "Wittmann",pretože aj ten dotyčný mal zlé studené štarty a vyčistenie tohoto snímaču mu pomohlo.

Na mierke oleja je uvevneny kablik ktory ide na ten snimač od tej mierky je asi 10-15cm.

  • Autor

Jak som kukal tak som kukal ale žiaden káblik na mierke som nenašiel,na jednotkových 1.4 16V to je to som videl video,ale na tomto BXW-ečku som to nenašiel a pozeral som aj nejaké obrázky sacieho potrubia a ani tam som nevidel nejaké miesto kde by to patrilo,alebo sa mýlim?

Ak to tam je hoď nejaké foto z motoru BXW.

BXW prave označene (odstrihnute) vodiče su pripnute k mierke oleja len treba lepšie tam kuknuť piatok som mazal rozvody.

bxw.PNG

  • 1 měsíc později...
  • 3 měsíce později...

Mám fabii 1.4 16v 55kw rok 2006 nejde  za plynem jak by měla jít.Jakoby někde nadával falešný vzduch. Kde najdu tyto čidlo teploty vzduchu atd? Pořád tě mi? Už nevím jinak co sní.

Ty obrázky výše nepomohly?

A co uděláš až to čidlo najdeš? Ty při pohledu na něj poznáš, jestli to někde přisává vzduch?

  • Autor

Dnes som pohľadal ten združený snímač MAP senzor ,dal som dole airbox a chcel som ho demontovať a poprípade ak bude špinavý tak vyčistič,no prístup k nemu takmer nemožný z vrchu a ja tam mám ešte nejaké káble od LPG.To budem musieť nechať na mechanika.

tak on je vždycky špinavý - dělá se na tom taková černá usazenina, ale zpravidla to nemá vliv na funkci. Respektive, když nefunguje správně, tak to auto pozná a dá o tom vědět kontrolkou. Částečně se dá vyčistit spolu s klapkou - nastartovat a nastříkat čistič do sání. Ostatně, to co bude na snímači bude i na zbytku vnitřního povrchu sání.

  • Autor

To je pravda,no asi môže byť rozdiel mať špinavé vnútorné potrubie sania a NTC prvok,ktorý musí presne snímať merané hodnoty.

to čislo žádné přesné měření neprovádí - rozpětí hodnot tlaků, aby se to při daném režimu, vešlo do tolance je dost veliké. V principu stačí, aby poznalo, že zda stojíš či nestojíš na plynu. Nic víc se od něj nečeká.

A ještě takhle - ono se to čidlo moc smysluplně vyčistit nedá - má nátrubek, který je z většiny "zašpuntován" čidlem teploty, takže ty ho vyčistíš jen na okraji toho nátrubku, ale dolu k tlakové membráně se kvůli tomu čidlu moc dostat nedá.

  • Autor

Myslím, že nehovoríme o Tom istom.Čidlo v saní je dvojité a sníma tlak a teplotu v sacom potrubí.Neviem o aké cidlo teploty ide ale naokolo žiadne neni to je na druhej strane motora.Pozri si video na YouTube Clean MAP senzor od autora Sorin.

 

 

Upraveno od kimmi

ale hovoříme o tom samém - to "čidlo" obsahuje dva snímací prvky. Ten pindík (něco jako hlavička sirky), co kouká v té trubičce, snímá teplotu v sání. Ve vnitř na úpatí té trubičky je tlakové čidlo (bez destrukce celého čidla ho neuvidíš). Přesně na tom videu je vidět, že to očistil jen z vrchu, kde to vůbec nic nesnímá. Při troše snahy se dá očistit ještě ten termistor (snímač teploty), ale pod něj se moc dostat nedá, protože tam překážejí jeho vývody. Vymontuj ho, uvidíš, pochopíš...

Mimo jiné ta špína, co je v tom videu, je na vnitřním povrchu celého sání. Takže když už čistit, tak celé.

 

  • 4 týdny později...
  • Autor

Dnes som mal to cidlo vonku a bolo celkom čisté čo ma prekvapilo,no mechanik povedal že ak chcem tak ho aj tak vyčistí.

IMG_20190514_111335376.jpg

Ahoj já jsem také čidlo vyndaval bylo čisté. Měl jsem ucpaný katalizator. Sundal jsem katalizator s potrubím a zalil jsem to benzínem a vypálil .Vyfoukané jsem to koupil novou spojku výfuku a auto už jede.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Ja asi upchatý katalizátor prvý či druhý alebo výfuk nemám,pred 4 dni som bol na STK a EK a všetko OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.