Publikováno Prosinec 1, 20186 r Zdravím,už si nevím rady s mou Octou..topila trošku jen v otáčkách za jízdy nebo na místě,ale jakmile šla jen na volnoběh tak začala foukat jen studený vzduch.Byl jsem přesvědčený,že to je termostat tak jsem jej včera vyměnil zároveň i expanzní nádobku dolil kapalinu,ale problém přetrvává je to sice o fous lepší za jízdy ale 100% jako zamlada to není.Hlava byla srovnána cca před 2000km. hadice k termostatu byli před výměnou horké jen ty přední a zadní teplé jen od motoru.nyní po výměně jsou horké všechny i ty zadní.teplota se drží na 90 zahřeje se cca po 4 km a drží.Tak nevím no co dál??díky za odpovědi Josef.
Prosinec 1, 20186 r Mám taky stejný problém, ale motor AVU. Při volnoběhu to netopí, ale hadice je teplá až k topení, odchod z topení už ne. Mám Climatronic. Zacpaný topení to snad nebude? Díky za pomoc.
Leden 28, 20196 r Zdravím vás. Mám presne ten istý problém s mojou Octaviou. Už som menil rozvody lebo mi tiekla G12 okolo vodnej pumpy a po výmene mi prestala topiť úplne. Vymenil som aj teleso kde sa nachádza čidlo teploty a termostat a stále nič. Skúšal som ale preplachnuť chladiaci systém s čistiacim prostriedkom a stále netopi. Dúfam že to nieje radiátor.
Leden 28, 20196 r BFQ ma odlisne stavany okruh.Ak odpojis cidlo musis na PC vymazat chyby aj v pristrojovke inak bude stale v nudzovom rezime a v tomto pocasi nebude topit.Takze po napojeni cidiel su 2 vymazat vsetko a naliat dost G12 a nechat na volnobech az sa spusti ventilator pri cca 105 stupnoch.Toto je sto percentna istota ze to urobis spravne.
Březen 1, 20196 r U BFQ jsem na podzim řešil podobný problém. Netopila, jen v otáčkách občas foukal trochu vlažný vzduch, přívodní hadice do radiátoru teplá, výstupní studená. Nakonec pomohlo dolít chladící kapalinu asi tak 5 cm nad rysku. Když byla na rysce, tak po odpojení hadice u příruby radiátoru bylo sucho. :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.