kubajz86 Vloženo 17. leden 2019 Sdílet Vloženo 17. leden 2019 Ahoj, mám motor 1.2 TSI EA211 (66 kW) a pokud mám zařazeno a jen udržuji rychlost, tak auto cuká od motoru. Nejvíce se to projevuje v otáčkách 1500-2000 a na 3-4-5 převodovém stupni. Pokud se motor více roztočí, cukání není tak výrazné. Vyměnil jsem svíčky a problém pořád trvá. Diagnostika nic nehlásí, najeto 90 tkm. Nemáte prosím někdo tušení, kterým směrem se vydat? Cívky? Palivový filtr? Jezdit dokud se nerozsvítí kontrolka? PS: Auto je těsně po záruce a všiml jsem si, že mi za celou dobu neměnili palivový filtr - prý není předepsaná výměna. Mohlo by to být tím? Díky za každou radu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. leden 2019 Sdílet Vloženo 17. leden 2019 A vyměnil jsisvíčky správně? U TSI je třeba dodržet utahovací moment a tím správnou poluhu cvíčky vůči vnitřním částem válce. Ohledně palivovéhop filtru, záleží na MR, ale snad až na první ročník se palivový filtr vyměnit ani nedá (je součástí palivového čerpadla). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 17. leden 2019 Sdílet Vloženo 17. leden 2019 A krom toho, jaký jsi dal svíčky? Na volnoběh se to tedy neprojevuje, nebo při vytáčení motoru u stojícího auta? Chtělo by to diag a kromě už provedené kontroly chybové paměti hlavně zjistit, jak jsou na tom live data, teda měřené hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubajz86 Vloženo 17. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2019 Na volnoběh se to neprojevuje - ani pokud vytočím motor. A za jízdy, pokud vyřadím motor, necuká to. Pokud se nedotýkam pedálu, tak to necuká. Svíčky mi měnili v servise na prohlídce a podle faktury by to mělo být "Y5KPP332S". Doufám, že je dotáhli správně, ale je fakt, že od té doby to začalo dělat natolik, abych to více zaregistroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 17. leden 2019 Sdílet Vloženo 17. leden 2019 Kubajz89, pokud se nedotýkáš plynu, tak to necuká? Možná elektronický pedál plynu. Měl by tam být v tom pedálu potenciometr, který když bude vadný, tak elektrický přenos polohy pedálu ke škrtící klapce motoru může špatně fungovat. To jen tak uvažuji při logickém myšlení. Samozřejmě to může být cokoliv jiného ( třeba špatně polohovatelná ta škrtící klapka apod.), ale tohle mě teď momentálně napadlo jako jedna z příčin. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubajz86 Vloženo 17. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2019 DušanV: Díky.To určitě není špatná logika, vyzkoušel jsem to :) Pokud zapnu tempomat na určitou rychlost, tak to cuká stále. Pocitově to je spíše jakoby se to auto částečně dusilo, podtáčelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. leden 2019 Sdílet Vloženo 18. leden 2019 Přesně tohle mě kdysi děla Felda 1,3MPI, když tam v autorizáku vyměnili při garančce špatné svíčky. Docela dlouho jsem se s tím trápil a nakonec jsem na to musel přijít stejně sám. Od té doby jedu do autorizáku jen když musím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 18. leden 2019 Sdílet Vloženo 18. leden 2019 (editace) V 17. 1. 2019 na 9:33, kubajz86 napsal: Na volnoběh se to neprojevuje - ani pokud vytočím motor. A za jízdy, pokud vyřadím motor, necuká to. Pokud se nedotýkam pedálu, tak to necuká. Svíčky mi měnili v servise na prohlídce a podle faktury by to mělo být "Y5KPP332S". Doufám, že je dotáhli správně, ale je fakt, že od té doby to začalo dělat natolik, abych to více zaregistroval. No, když to cukalo i před výměnou svíček a po výměně se to mělo ještě zhoršit, tak klidně svíce a nebo ty dvoudílný cívky. Prostě bez diagnostiky a kontroly např. výpadků zapalování se to naslepo bude špatně hledat. Na tu montáž svíček bacha, kromě momentovýho klíče a dotažení jen na 22Nm je dobrý si označit na prodloužení klíče pozici kostřící elektrody, aby po dotažení svíčka byla správně natočená/pozicovaná vůči ventilům. Autorizáky snad vědí všechny (přesto pochybuji) a nezávislý garáže tuhle past jistě neznaj ... Motor CJZC má od VAGu/Škody svíčky 04E905601B, těm odpovídaj ty aftermarket svíčky od Bosche co máš nyní, Y5KPP332S (0241145515) To že motor necuká za jízdy, když vyřadíš, to je asi pokus o vtip, že Editováno: 18. leden 2019, autor: rayx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubajz86 Vloženo 25. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2019 Díky všem za rady. Byl jsem to vrátit na reklamaci do servisu - měnili svíčky. Teďka jsem se vrátil a vyměnili svíčky (i jiná výrobce) a cuká to stejně. Potom zkusili dát moje svíčky a cívky do stejného motoru, který měli na dílně a to druhé auto jelo správně. Takže chyba je někde jinde :/ Diagnostika je prý v pořádku - bez chyb. Všechny údaje v pořádku. Na přístrojové desce nic nesvítí, žádné varování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 (editace) No, pokud je to cukání opravdu znatelný, mělo by být vidět na výpadcích zapalování v diagnostice, pokud nějaké budou ale nebude jich moc, chyba se nezapíše. Tak snad mechanici kromě přečtení paměti závad taky mrknou na ty výpadky při běžícím motoru, jestli je sama ECU registruje nebo ne. No, pak mě napadá jen jedna velmi nemilá věc, co by tady mohla nastat, a to destrukce pístu v prostoru kroužků, následek LSPI či podceněné konstrukce. Chtělo by to změřit komprese, pro sichr jak na studeným tak zahřátým motoru. No, má to jen 90tkm ale to mělo toto taky, stejná řada EA211 1.4TSI a mělo to stejné projevy ... https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1221018#1221018 https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1221044#1221044 https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1221142#1221142 https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1221193#1221193 a to samý tady 1.2TSI https://forum.skodahome.cz/topic/107697-anketa-poruchovosti-tsi-závady-poruchy-motoru/?do=findComment&comment=2367289 Tvoje je sice výrazně mladší, ale i tak to změření komprese je drobnost a info to dá píst ze stejnýho 1.2 TSI CJZ_ motoru po 60tkm, kde ale někdo upravoval asi soft no a 1.4TSI Editováno: 25. leden 2019, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džarda01 Vloženo 19. Únor 2019 Sdílet Vloženo 19. Únor 2019 (editace) Popraskaný písty nebo poničený kroužky spíš vypovídaj o laxní údržbě, používání nejlevnějšího benzínu nebo chiptuningu. Navíc ta 1,4ka je CAXA, navíc z řady 111, ty byly průserový a to myslím že vcelku dost. EA211 je mnohem lepší po všech stránkách. Editováno: 19. Únor 2019, autor: Džarda01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominik Fidransky Vloženo 17. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2020 Zdravím, vyřešil se problém co se řešil ohledně cukání auta? Mám momentálně podobný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.