Dixik2 Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Je to z čísla AutoTipu z tohoto týdne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Tablet u ,,konkurenčního modelu” MB A, v té Scale rozdělení na dvě části vypadá lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 http://www.autoforum.cz/predstaveni/novy-vw-golf-8-nafocen-prakticky-bez-maskovani-revoluci-vskutku-necekejte/obrazek/2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Dnešní dojmy z Mazdy 3: Oproti minulé generaci hodně zlepšení-digitální přístrojová deska,promítaný HUD,LED lampičky v interiéru. Koženková přístrojová deska včetně koženky na výplních dveří.Řazení má krátké a přesné dráhy. Brzdy normální s plynulým nástupem.Motor tahá dobře i když má na 100 km/h 10.4.sekundy,tak mě nepřišel líný. Většina asistentů v sériové výbavě.Rozlišení 360 stupňový kamer jak v mercedesu třídy E od roku 2016. Tlumení nerovností tiché,včetně kostek a kanálů.Jízdně je ta torzka hodně dobře nastavená. Dodací lhůta 3-4 měsíce.Na Skyactiv-X prodejci budou mít školení. Kdyžtak se ptejte.Dojmů je víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 21. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Já se sice nesvezl, ale kvalita a provedení to mě také prekvapila. Čekám na svezení se Scalou, ale vidím to, že koupíme Golfa Var.Maraton s 1.5, cenou jsem jako u Scaly ale provedení a prostor je jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Za 340 tisíc s atmosférou ?? Určitě to načasovali schválně před Scalou i ten kožený volant má, 50 tKč při placení v hotovosti není zanedbatelná částka. https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-2019-cena-hatchback-kombi-fastback https://www.hyundai.cz/akcni-nabidky/i30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Konečně tomu přestali říkat liftback. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Je tam nový ředitel.Vošického vyhodili. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Dostatek fotek: https://www.auto.cz/skoda-scala-a-nase-prvni-spolecne-kilometry-pripojte-se-k-nam-128584?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku Stran té i30, tak je to základní motor, ten ve Scale ještě není a je otázka kolik bude stát nakonec. A zase u i30 rychle roste cena s příplatky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Myslím, že ta 1.4 nemá OPF, na to lidi asi slyší, hlavně starší generace. Filtr prý stojí 4tis, není to zase tak hrožný, jak 13 za DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Ceed s 1.4 T-GDI GPF má, 1.0 T-GDI v Hyundaích taky, tedy bych na to že 1.4 T-GDI v i30 nemá GPF moc nesázel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 (editace) To základní hjondé má ale atmosféru 1.4 CVVT 100koní. Ještě v roce 2015 neměl ani start/stop. Ale asi jen pro starší nebo vyblbnutou generaci, ve 130 přidat, bude to zrychlovat velmi, velmi pomalu. Editováno: 1. Duben 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Jo tak, ano, ta 1.4 CVVT filtr nemá, ale ten motor nejel nijak zázračně ani v minulé i30, nejede nějak super ani v i20, tedy mám obavy jak se bude projevovat v současné i30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Kamarádka ho má 9 let v i30 1.gen combi a líbí se ji, že ani olej nedolévá, 1 za rok na servisku a prý na to nesáhne. Ale závodit s malým dítětem vzadu, fakt ne a známý tady v Praze 65let i20 1.1 5let a také na to nesáhl. Takovým tipům je turbo s GPF s ,,možnými'' starostmi a náklady (OW-20, ...) nic neříkající. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 V 9let staré i30 je uplně jiná generace toho motoru, tam je motor Gamma, nové motory jsou z řady Kappa. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Co ty vlastně nevíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 @MilanHos Pokud to bylo na mne, tak spoustu věcí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Jak to asi bude fungovat v praxi až ten koncept doladí https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-dostal-volant-ktery-nema-obdoby-pusobi-vsak-trochu-rozpacite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbyšekSU Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Až tuhle blbinu zavedou v praxi, tak na to budou frajeři jako ferda dokódovávat možnost videa za jízdy a řidiči se budou dívat na každé straně volantu na jeden film Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Vypadá to divné, takové scifi. Tlačítek dávají až moc, to co má trojková Fabia asi stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 To je dobrej humus. Tohle by měla EU zakázat místo vymýšlení jiných hovadin omezujících řidiče. To už rovnou můžu za jízdy čumět do mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 Včera jsem v rychlosti zajel kouknout na mazdu 3... Zásadní ale jediný problém je místo na zadních sedačkách a v prostoru nad hlavou. Nejvíc co se mi na tom autě o proti Scale, golfu atd líbí je bezpečnost auta při zadním nárazu bohužel vykoupenou velikosti kufru. Takže Mazdu škrtam a zatím překvapivě vede celkové Scala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 (editace) Pro Scalu je možná lépe odpovídající konkurencí Civic. Akční ceny stojí za zvážení. Editováno: 12. Duben 2019, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 Na tu jedu kouknout příští týden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 https://www.autorevue.cz/mazda-3-jako-ostry-hatchback-automobilka-to-pry-nakonec-opravdu-zvazuje 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.