Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mám takový problém zdá se mi že při jízdě mi jde volant hrozně lehce k tomu mi dost problikavaji světla a podsvícení palubovky když přijedu třeba na parkoviště zaparkuju a stojím na místě s nastartovaným motorem a nehybu volantem tak je stále slyšet že běží servo což si myslím že nemá dělat k tomu mi při dojíždění na křižovatku bez plynu pod 1500 otáček auto zacuká dělá to i při přeřazení než přeřadim tak cítím jak to zacuka přijde mi že to je jako kdybych lehce brnknul o plyn ale já mám nohu mimo k tomu mi problikava palubovka a světla tak jsem si našel že problémy se servem může dělat senzor úhlu otáčení. Myslel jsem si že to stím cukanim může souviset kvůli velkým odběrum proudu serva.Tak jsem ho odpojil a řízení jde o něco stuha což mi vyhovuje řídí se mi líp palubovka a světla neblikaji takže bych řekl že senzor ko ? Ale to cukání  zůstalo co by to mohlo být dál ? Něco podobnýho jsem viděl u Citroenu hdi kde byly vstřiky špatný tak to cukalo ale hodně to kouřilo u mě nejde žádný kouř. Diagnostika žádná chyba ani v motoru ani v servořízení je to motor 1.9 TDI .

  • Autor

Dneska jsem zkusil znovu diagnostiku a žádná chyba zkusil jsem udělat log a mrknout se na kanál  se vstrikama možná to něco poradi. Když jsem jel na 2ku bez plynu z kopce tak to cuka docela dost.

test.CSV

test 2.CSV

IMG_20190225_153419.jpg

očividně nevíš, jak to servo funguje. Doporučuji nejdříve nastudovat (např. v DP), než se opět pustíš do obdovných myšlenkových konstrukcí.

Začal bych vyčištěním škrtící klapky.

To,co tady popisuješ,jsou dvě samostatné závady.Správně sis našel,že u toho serva,které stále běží,se jedná o to,že stále "hledá prostředek",což bývá chyba snímače a to cukání motoru je druhá samostatná závada.Vznětový motor,jak jistě víš,k tomu aby běžel,ani žádný proud nepotřebuje,takže by bylo jedno,jestli to servo běží,nebo neběží.Takže jak píše Wittmann,začni tou klapkou a uvidíš,jestli se chod motoru zlepší,nebo ne.,

Servo se rozeběhne hned po nastartování auta a běží, dokud se motor točí. Žádný prostředek se nehledá, posilovač ho k ničemu nepotřebuje.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.