Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ja myslim ze to mas v prispevku trosku spatne pojmenovane. Nejde o srovnavani danych systemu u O1 a O2, ale spis o jejich demonstraci jako takovych na O2. O1 je tu brana jako obycejne auto bez techto systemu (i kdyz jimi samozrejme take muze byt vybavena). Ostatne je to z tech videi videt :)

Ja myslim ze to mas v prispevku trosku spatne pojmenovane. Nejde o srovnavani danych systemu u O1 a O2, ale spis o jejich demonstraci jako takovych na O2. O1 je tu brana jako obycejne auto bez techto systemu (i kdyz jimi samozrejme take muze byt vybavena). Ostatne je to z tech videi videt :)

Jasně, hned v prvním videu je vidět, že ta červená Octa I nemá ABS. Já na Octě I ABS mám. A tomu druhému snímku se jen směju, jak šikovně se dá udělat srovnámí, když někdo chce propagovat Octu II s ABS. Myslím, že každý vidí, že ta červené Octa I (určitě stejná jako na prvním videu) nemá ABS. Před zatáčkou to řidič zamáznul a pak začal točit. Snímek možná zkresluje, ale myslím, že při téhle rychlosti stačilo trošku snížit rychlost, pak nebrzdit a ta Octa I by se aspoň trošku musela chytit.

  • Autor

Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent.

Upraveno od zabiak

Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent.

MBA je system, ktery sleduje rychlost seslapnuti brzdoveho pedalu. Jestlize seslapnes brzdovy pedal pomalu, pri beznem brzdeni, nic se nedeje auto brzdi jako kazde jine. Jestlize ale seslapnes pedal prudce, chape se to jako nouzove brzdeni a system sam prida na brzdnem tlaku. Taky ti pedal trochu ujede pod nohou, ale brzdi to fakt ostre. Jakesi vyzkumy totiz odhalili, ze vetsina ridicu pri nouzovem brzdeni seslapne pedal sice vcas, ale ne s dostatecnou silou, proto MBA.

Vice o tom taky nevim, ale je to asi vse.

Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent.

MBA je system, ktery sleduje rychlost seslapnuti brzdoveho pedalu. Jestlize seslapnes brzdovy pedal pomalu, pri beznem brzdeni, nic se nedeje auto brzdi jako kazde jine. Jestlize ale seslapnes pedal prudce, chape se to jako nouzove brzdeni a system sam prida na brzdnem tlaku. Taky ti pedal trochu ujede pod nohou, ale brzdi to fakt ostre. Jakesi vyzkumy totiz odhalili, ze vetsina ridicu pri nouzovem brzdeni seslapne pedal sice vcas, ale ne s dostatecnou silou, proto MBA.

Vice o tom taky nevim, ale je to asi vse.

Jest-li je to takto, tak pri jeho aktivaci dojde k zapnuti vystraznych svetel u vozu, ktere maji tuto funkci aktivovanu. Jen dedukce, jiste zde bude nekdo, kdo ma vetsi, nez uzivatelske, zkusenosti.

Hezké videjo... jak nejlépe srovnat obyčejnou Koktu kombíka z roku '98... s maximálně vybavenou OII z roku '04 :) možná kdyby ta červená chudinka měla stejnou výbavu, tak to nebude tak jednoznačné :)

Nechci se k takové ubohosti vyjadřovat. No už jsem se vlastně vyjádřil.

U videa ADS+ASR je červenka uplně celá na kluzkým povrchu a u O2 mi připada že je pulkou na kluzkým a půlkou na černým povrchu - ale možná ne.

Co je to za funkci to EBV - ja to moc nepochopil - to jako že do O2 narvu 13 vzrostlých chlapů :smich::smich::smich::smich:

  • Autor
U videa ADS+ASR je červenka uplně celá na kluzkým povrchu a u O2 mi připada že je pulkou na kluzkým a půlkou na černým povrchu - ale možná ne.

Co je to za funkci to EBV - ja to moc nepochopil - to jako že do O2 narvu 13 vzrostlých chlapů :smich::smich::smich::smich:

O EBV jsem zjistil toto:

Elektronické rozdělování brzdné síly EBV provádí úpravu brzdného tlaku mezi přední a zadní nápravou. EBV pracuje s podstatně větší přesností než mechanické rozdělování brzdné síly. Reguluje maximální možný účinek brzd na zadní nápravě, zabraňuje přebrždění a v důsledku toho vznikajícímu vybočení zadní části vozidla.

Díky optimálnímu brzdnému výkonu zadních kol dochází k odlehčování brzd u předních kol. Méně se zahřívají a tím se zmenšuje nebezpečí zeslabení účinku brzd v důsledku jejich ohřevu. Kratší brzdná dráha je vždy výhodou pro řidiče.

Aloe ty chlápci co tam lezou taky nechápu :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.