Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pokud by ti prasklo topení, budeš cítit unitř fridex. Kapalina spíš bude utíkat přes vodní pumpu.

 

V tomhle počasí to není nic zvláštního, přes den auto na sluníčku, večer chladno a pak vysrážená vlhkost na sklech. Můžeš zkusit dát do ponožky kočkolit a nebo si kup foggystop pytlík.

Vloženo

Neteče ti třeba dveřma do vnitř? Ošahej si koberce, koukni i do kufru pod rezervu, jestli se ti tam nedrží voda.

 

Střešní okno máš?

Vloženo

Střešní okno nemám , zkoušel sem koberce a byly vlhké tak sem je vyndal a mám tam už jen gumové koberce a pořád se to rosi, ve škodovce mi měnily čelní sklo tak to může být i tím asi

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravím...podarilo sa Vám vyriešiť tento problém s rosením skiel? Máme Superb II 1,4 TSI a ako sa ochladilo tak sa nám neustále rosia všetky sklá v aute. Peľový filter som vymenil a nepomohlo. Vodu som tiež nenašiel, používam gumené koberce a ani pod rezervou nič. Ako by som zistil,že je to kúrenie prasknuté? Ešte to by mohla byť chyba. Už sme z toho zúfalý lebo je to neskutočný diskomfort pri šoférovaní hlavne keď sa zotmie.

Ďakujem pekne

Vloženo (editace)

Zatial takto:

https://odvlhcovace-vzduchu.heureka.sk/loctite-pohlcovac-vlhkosti-2x50g/#

 

A mozno by som skusil skontrolovat diagnostikou AC a kurenie...

Editováno: , autor: r_e_n_e
Vloženo

Všelijaký odvlhčovače jsou hloupost, je potřeba řešit příčinu a ne důsledek. Doma si vyměň pylový filtr ale s ostatním je potřeba zajet na dílnu za mechošem co tomu rozumí. Může to být klidně porucha na klapce vnitřní cirkulace vzduchu. Když nastoupí více lidí tak je to mlžení razantnější?

Vloženo

Zdravím...dal som preventívne aspoň sáčky proti vlhkosti nech vytiahnu aspoň nejakú vlhkosť z auta. Okná sa rosia aj keď je v aute len vodič sám. Peľový filter som vymenil ale pravdepodobne to bude zaseknutá klapka na kúrení ako si písal. Skúsim to pozrieť a dám vedieť ako som dopadol. Zatiaľ ďakujem za pomoc

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím...tak príčina rosenia je už známa. Bola to tá klapka kúrenia. Motorček je v poriadku ale v motorčeku bola zalomená tá časť z kolieska a vlastne sa to otáčalo ale klapka kúrenia bola stále na vnútorný okruh. Odkedy som to urobil mám s rosenim okien zatiaľ pokoj ?

Vloženo

tak toto mohli ing lepsie vymysliet, aby to v pripade poruchy bolo otvorene smerom von. Dvakrat sa mi stalo ze som zabudol vypnut vbutorny okruh po prejazde smradlaveho mesta a po chvili som citil unavu (vydychani vzduch). Odvety akonahle citim nazanaky unavy , co prve skontrolujem ci tom mam prepnute na vonkajsi okruh.

Vloženo
před 19 minutami, misocko napsal:

tak toto mohli ing lepsie vymysliet, aby to v pripade poruchy bolo otvorene smerom von. Dvakrat sa mi stalo ze som zabudol vypnut vbutorny okruh po prejazde smradlaveho mesta a po chvili som citil unavu (vydychani vzduch). Odvety akonahle citim nazanaky unavy , co prve skontrolujem ci tom mam prepnute na vonkajsi okruh.

To teda mohli lepšie vyriešiť, lebo keď som to mal rozobraté tá klapka mala tendenciu stále sa preklopit na vnútorný okruh. Nové koliesko zatiaľ nemám tak som to musel prilepiť,aby sa mi to opäť nezatvorilo na vnútorný okruh.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...