Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

Díky moc, mrknu na to👍

 

Hele chlape, tak jsem schválně pustil noťas a mám to dobře a  pleteš se ty!!! 😀Mám i screeny kdybys chtěl. Kdysi jsem si je pro jistotu dělal, když jsem "začínal"

 

23,24 jsou vnitřní zadní obrysová světla - ta část na pohyblivých dveřích 😉

 

(20,21 jsou na blatníku)

 

Edit:

Tak ten čas na okna se přesně jmenuje:

 

ENG148616-ENG149203-ZV Komfort (Fensterheber)-FH_SAD_Kl15Aus_Freigabezeit. 

 

Mám tam 600 sekund. To je max??? 

 

(mám ve founu mapování kanálů všech jednotek - adapt. i LK - supr věc 😉)

Editováno: , autor: keras1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo dava to smysl, jestli jsou brzdovy na vnejsich svetlech tak to je 20 21 🙂 

u toho casu zalezi co je to za jednotku..u tech starsich jednotek (ted myslim celkove u skodovek, ne jen u Scaly)  je to  IDE08542-ENG116662-Access control 2-FH SAD Kl15Aus Freigabezeit 

a ten cas je tech 600 a kdyz jsem zkousel dat vice tak to vic myslim nevzalo..ale je to uz dlouho co jsem to zkousel...zkus a uvidis 🙂 

Editováno: , autor: kvetosm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až se oteplí, ten čas vyzkouším. Díky. 

 

Ohledně těch DRL vzadu. 

Mě se právě víc líbilo mít puštěné ty vnější, ale zase jsou tam brzdovky. Tak jsem si říkal, že praktičtější/bezpečnější jsou vnitřky. Když se zabrzdí je to možná zřetelnější. Ale těžko říct. Možná si teď zapnu pro změnu ty venkovní... 😀

 

Ohledně spotřeby je to asi úplně jedno ne? 

A životnosti ledek asi taky ne? Vnitřek vs vnějšek? 

 

Ještě květo, nevíš jak bych se dostal do 03 abs? 

Na vysoušení brzd  40304 nebere. Chtěl jsem driving vypnout nebo aspoň dát na minimum ale bohužel. 

V 03 nejde žádná změna udělat. Je to chráněné od ŠA nebo je to kabelem nebo co? 

Haubnu, dveře otevřít jsem nezkoušel. Tomu moc nevěřím. 

 

Nebo jsem 03 zablokoval jak jsem x krát zkoušel sec. acc.??? 

Dík 

Editováno: , autor: keras1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klidne sis to mohl zablokovat pokud jsi zadal spatne security, ale to se pak zase po nekolika minutach odblokuje..kdyz najedes kurzorem na to policko kde zadavas to security, tak ti to ukaze jen jeden kod nebo vic kodu? Se priznam, ze v jednotce ABS se radsi moc nevrtam...maximalne v dlouhem kodovani nastavim asistent rozjezdu nebo ESC .. V adaptacich jsem sice taky parkrat neco delal, ale nemel jsem s tim problem.. Ja mam nejaky kody k ty jednotce 03 -- 40168 a 20103, ale to uz mam dlouho, tak je mozny ze u novejsich aut uz zase muzou byt jine 🙂 

 

Editováno: , autor: kvetosm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že by se za nějaký čas měla odblokovat (s nastartovaným motorem, prý?). 

 

Já mám k 03: 

10505/10815/11966/15081/18573/20103/24435/25004/28183/31857/37202/40168/40304/44595

(na vysoušení brzd - drying brake discs - je prý přímo 40304)

Něco z toho vezme. 

Bohužel na vysoušení 40304 nic😒

 

Už jsem s tím zkoušel všemožné a časem se na to vyprdnul. 

Taky je možný, že klon je k tomu nevhodný. Ale vše ostatní mi na něm funguje. 

Nevím. 

 

Kurzorem na políčko už si moc nepamatuju, ale byl tam tuším jen jeden kod. 

 

Ještě zkusit otevřít habnu nebo dveře tu někdo psal. Ale nikdy na nic jsem při kódování haubnu neotvíral, to se mi zdá jako fake. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsem byl v autě.😀

 

03 brzdy

 

40168 a 20103 normálně přijato... 

Na sušení brzd ale nefunguje. 

Bez kodu taky nejde. 

40304 nebere. 

Má tam škodovka jinej kod který není možné zjistit😒😒😒

 

ENG148616-ENG149203-ZV Komfort (Fensterheber)-FH_SAD_Kl15Aus_Freigabezeit

Default je 600 jak jsem psal a maximum tam jde 1200 sekund😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cauko,

 

dnes som dokodoval zvukove upozornenie pri zamknuti a odomknuti auta-presne podla navodu, ziadny problem.

nepaci sa mi logika ze odomknutie hukacka 2x a zamknutie 1x-mne to logicky vycadza ze zamknutie je dolezitejsie tak by bolo fajn keby to zahukalo vtedy 2x...

nastavil som tam aj to kratke huknutie-je to fajn ale straaaasne tiche-to straca vlastne vyznam-skusim este to normal a uvidim. vyhoda ze potom ked to clovek nechce pouzivat tak to vypne cez menu.

 

co sa tyka pasov-konecne som otestoval tu US verziu-je super akurat ma skoro jeblo ked som nastartoval a auta na man zacalo pipat-kukam kua co je zle :DD no a to boli tie pasy. US teda pipaju hned po nastartovani ale len chvilu a pipaju tiez len chvilu kedsi ich clovek nezapne-oproti EU verzi ovela lepsie za mna

 

trochu som kukal kde by sa dalo nastavit zatvaranie okien pocas dazda kedze je take nahovno pocasie zrovna ale nie je to tak ako na golfe takze zatial to posuvam na neurcito+aby to nahodou nefungovalo len ked clovek zamkne auto-ja totiz chcem aby to zatiahlo aj ked je odomknute, ked ho necham napr na dvore a zacne liat.

 

ohladom svetiel, na to sa tiez budem musiet pozriet-ja som nastavoval tie 23 a 24 z 0 na 100 coz mi pride ale divne lebo ak sa nemylim zvysovanie hodnotu zvysuje ich jas nie? kazdopadne moze to byt tak ako ty pises-mam nakodovane skandinavske kedy teda svietia predne aj zadne denne s tym ze vzadu to svieti cele po tom kodovani tak neviem ci potom uz to kodovanie len aby svietilo vnutro nefunguje prave preto...uvidim kedy budem mat cas sa na to pozriet

 

@keras1vdaka za stierace. co sa tyka light assistu si ma nepotesil. ked uz sa da prisposobovat to ako "rychlo" zareaguje a stiahne dialky lebo to teda ide cez tie lumeny tak nerozumiem preco ked hned senzor vidi ze je tma ako kkt mu trva 2 aj 3 sekundy niekedy aby zas zapol dialky-skoda no kazdopadne stale lepsie ako ziadny assistent hlavne ked ide clovek tazkym terenom a nemusi este sa sustredit na packu stieracov...

 

@keras1 dik aj za tie okna-vyskusam co najskor. @kvetosmjop mas pravdu, chvilu po vypnuti auta to ide ale asi ked uz to nejako "odpoji" elektroniku tak potom uz okna nejdu cize vyskusam to co pisal keras. toto ma pekne inak sralo na rapide-tam ked clovek vypol auto tak tam nebola ani ta niekolko sekundova/minutova moznost. rapid som ale nikdy nekodoval a ktovie ci by to islo, tam by som asi tak ci tak musel kupit HEX NET kabel a to sa mi nechce...

Editováno: , autor: fsociety19x
EDIT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@keras1ohladom skusania SA kodov: ked zadas zly, tak to zablokuje pristup a aj keby si zadal dobry malo by to byt stale zablokovane po dobu samizda 10 min? co musis nechat zapnute zapalovanie. inak status sa da lahko pozriet.

 

To confirm the status of the module to accept an SA, select Adv. Meas. Values option in the Open Controller screen for the module - then enter "IDE00323" into the search box and place a tick in IDE00323-- Security Access: Number of invalid keys.
 
VyzP4LC.png
The best situation for SA entry is for the Actual reported "number of invalid keys" to be equal to zero (as shown) - but most modules will/should tolerate a number less than 3 before they lock-out. If a module has locked-out, Actual = 0 returns after the the lock-down period lapses to signify that the module will accept new SA entries again.
Editováno: , autor: fsociety19x
chybka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ohledně rychlosti opětovného rozsvícení dálek jsem ti přece psal kde to změnit...

Ale 2 až 3 sekundy? 

Podívej se jakou tam máš hodnotu. Mělo by být 800ms. Třeba tam máš vyšší. (tu hodnotu ale nedoporučují měnit) 

Vyzkoušej dát 0 nebo něco menšího a uvidíš jestli se dálky budou vracet hned. 

 

Kde jde ve vcds najít ten status?

Já to dělám tak, že když dám kod který to odmítne, tak dám hned nějaký platný abych jako ty 3 pokusy vynuloval😀

Editováno: , autor: keras1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo díky zipro. To se hodí. Hezky zpracované 👍

Jak jsem psal, default je 800ms. Třeba tam má kolega víc. Já až se mi bude chtít, dám tam cca 400ms😉

 

U mě nejde air care, autoškola, green info. R.V. konec 2019

 

Edit:

Tak Zipro, dovolil jsem Tvůj word dokument upravit (co patří k sobě seskupeno) a hlavně o dost doplnit!!! Je tam dalších cca 15 věcí. Teď je to komplet! Dal jsem tomu příponu postaru jen .doc😀

 

Vážení sosejte!!!

Komplet scala kódování VCDS Zipro-Keras.doc

Editováno: , autor: keras1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21 hours ago, keras1 said:

Ahoj, ohledně rychlosti opětovného rozsvícení dálek jsem ti přece psal kde to změnit...

Ale 2 až 3 sekundy? 

Podívej se jakou tam máš hodnotu. Mělo by být 800ms. Třeba tam máš vyšší. (tu hodnotu ale nedoporučují měnit) 

Vyzkoušej dát 0 nebo něco menšího a uvidíš jestli se dálky budou vracet hned. 

 

Kde jde ve vcds najít ten status?

Já to dělám tak, že když dám kod který to odmítne, tak dám hned nějaký platný abych jako ty 3 pokusy vynuloval😀

ano skutocne to je tak, niekedy to trva 2 az 3 sekundy nez znova nabehnu dialky-neviem kedy budem mat prilezitost kedze teraz je uz dost svetla tak za tmy ani nemam kde jazdit...kazdopadne dakujem ti :-)

 

ohladom toho kodu, je to presne v tom obrazku popisane ale tu mas lepsi-staci ked si otvoris dany controller cize napr 09 central electrics a tam das adv meas. values-ti tam vyskoci okno kde napises ten kod IDE00323 a vyhodi ti tu tabulku ze kolko krat si zle zadal kod...

 

image.thumb.png.427d8a3dc3dcfa38b1c5fd6221b63053.png

 

 

@zipro urcite su to sekundy aj ked odmerat to ako nemam ale tak snad viem naratat do jedna, dva :D keby su to milisekundy tak by som to ani nepostrehol lebo ako som pisal auto uz je na mojej urovni a rucne by som to "v stotinke" sekundy prepol kdezto asistentovi to trva a ja idem po tme! nerobim si srandu ked idem v nejakom zapadakove okresky, zakruty a svetlo len z auta oproti tak by to fakt ten asistent mal hned prepnut naspat a nie cakat 2 sekundy...ako som pisal serie ma to ale pokial ide clovek neznamym terenom stale je to velka pomoc ked nemusis riesit prepinanie...

Editováno: , autor: fsociety19x
edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak oni se světla nevrací jen tak pro nic za nic s nějakou prodlevou. Může jet víc aut za sebou, může být klikatá silnice... Je to i kvůli bezpečnosti. Kamera nedokáže to samé co oko a mozek. 800ms si myslím, že není tolik. 

Vyčti si schválně kolik tam máš. 

 

Mě spíš nebetičně sere, že když chci dát tlumené na delší dobu a nestihnu to když jsou ještě dálkové tak už to nejde aniž bych "nebliknul" dálkovejma. V infotainmentu se mi zase autom. funkce nechce trvale vypínat. 

 

 

Jo a děkuji za návod na ty špatně zadané kody👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@keras1pozeral som to a mam tam 800. kazdopadne s tym tvojim argumentom nesuhlasim. sak to je vlastne jedno kolko aut mi ide oproti ak za autom, ktore prave preslo v protismere nastane tma tak potom by to malo naozaj okamzite zasvietit ale to sa nedeje. ak by islo zrazu dalsie auto v protismere sak ten senzor stiahne dialky na tlmene velmi rychlo. nevidim dovod aby tam bola medzera 2_3 sekundy...inak jasne oko postrehne skor-napr ja uz v dialke v zakrute vidim ze ide auto oproti tak by som stiahol dialky a ano senzor to spravi az ked auto vyjde zo zakruty ale to je to ze stiahne tie dialky v stotine sekundy-tak preco aj dialky nezasvieti naspat v stotine sekundy....

 

inak cas dokedy funguju okna-mam tam tiez 600

 

dokodoval som este posledne veci a to udrzanie posledneho stavu LA a adaptivny LA-dal som tam rovno A0 a uvidim co to bude robit.

 

Info ohladom DRL, ak by to niekoho miatlo, tak jasne vysvetlenie:

 

1.skandinavske DRL-svietia aj zadne spolu s prednymi ale na scale svitia tie zadne komplet cize kufor aj vonkajsok:

CONTROL UNIT 09 – CENTRAL ELECTRICS SECURITY CODE 31347 ADAPTATION
AUSSENLICH_FRONT-daytime running lights
SUB – TAGFAHRLICHT DAUERFAHRLICHT AKTIVIERT ZUSAETZLICH STANDLICHT-set to active

 

2. zadne DRL len kufor spolu s prednymi DRL:

09 centr. Elektrika  kod 31347 adaptace

Leuchte23SL HLC7 Dimming_CD_23 - povodne 0, nove 100
Light Function_C_23 povodne not active, dát na Daytime running lamps
Leuchte24SL HRA69 Dimming_CD_24 povodne 0, nove 100
Light Function_C_24 povodne not active, dát na Daytime running lamps

 

*prave som to prehodil ze mi teda svieti len vnutro

 

 

 

Editováno: , autor: fsociety19x
edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super👍

No ona u tlum/dálk. světel bývá tma. Pokud má člověk z fabriky nechané tlumené světla tak jak od nich jsou nastavené, svítí hrozně blízko!

Proto mnoho z nás šroubkem přidávalo aby tlumené svítily dál. 

Potom tam není takový šok když dálka přepne na tlumené...

 

Nevím proč skala má ty tlumené tak hodně "podseknuté"👹

 

Ty máš klon nebo origo? 

Až si s tím budeš někdy hrát, vzpomeň si na mě ohledně jednotky 03 zda ti půjde udělat změna na drying brake. 

Hlavně jaký security kod. Byl bych ti vděčný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cauko. kabel mam klon.

co sa tyka zvukovej signalizacie zakmnutia/odoknutia auto-absolutne mi nefunguje mod normal cize dlhe pipanie-cize ani neviem ako to ma zniet-aj ked tam dam normal stale to robi akoby som mal nastavene short-jedine to cele hodit na povodne-lebo koduju sa tam spolu dake 4 veci a potom to skusit....

 

inak sme tu nedavno riesili ze naco otvarat kapotu, ja osm pisal ze ju radsej otvaram vzdy...no tak dnes som ju naschval neotvoril-central electrics slo kodovat ale A5 modul sa sekol skoro na minutu a nasledne mi vyhodilo ze kodovanie zamietnute a ze mam otvorit kapotu-takze tolko k tejto teme este.

 

otestoval som lane assist-dokodovane som mal vsetko cize sila varovania cez menu, posledna pamat a aj adaptive

co sa tyka adaptive A0 nastavenia predpokladam od kerasa tak je to TOPKA

1. krasne to samo zataca., ziadny pingpong, udrziava v strede

2. presne 10 sekund nez vyzve prevziat kontrolu-len obrazove upozornenie, nasledne cca od 15 sekundy aj zvukove, celkovo sa stym da ist 20 az 25 sekund bezproblemovo.

3. volant nereaguje na dotyk ako to ma napr kia a hnujdaj. bohuzial treba pohnut volantom, na druhej strane staci uplne malo a hned to zas "soferuje" samo

4. pokial nereagujete zacne silne a dlhe pipanie a adaptive sa vypne resp prestane to navadzat a hodi vas to kludne do priekopy+lane assist sa sice nasledne zas obnovi ked pohnete volantom ale adaptiv sa vypne a treba ho znova aktivovat cez menu!

5. pokial mate zapnuty adaptive-neukazuje ho na budikoch-toto ma trochu stve-ale asi to je dan za to, ze to je len dokodovane a nie od vyroby-aj ked mozno sa to nejak dokodovat da.

6. standard lane assist co robi pinpong tiez ked neprevezmete riadenie tak vas mile rad drbne do zvodidiel.

7. co sa tyka pamatania posledneho stavu LA-funguje.

8. co sa tyka intenzity cez menu-fakt ziadny rozdiel....

 

zaroven som vyskusal resp dokodoval emergency assist-ma to zastavit auta pokial nereahgujete na vyzvu LA.

-> CONTROL UNIT A5 – DRIVER ASSITANCE

LONG CODING

EMERGENCY_ASSIT -> EA_VARIANT_2 povodne not coded .byte 10 bit 4_6
 

CONTROL UNIT 13 – ADAPTIVE CRUISE CONTROL

LONG CODING

EMERGENCY_ASSIT -> INSTALLED byte 4 bit 2
 

funguje to presne ako na videach na utube. mam pusteny LA ci uz adaptive abo normal no a okolo ten 25 sekundy kedy nastane uz ten dlhy ton upozornenia ze ste neprevzali kontrolu nad vozidlom sa nestane to, ze vas to j*bne do zvodidiel ale auto zacne celkom pekne postupne brzdit. skusal som na dialnici pri 120kmh. nasledne sa ma auto uplne zastavit a zasvietit vystrazne-do tohto druheho stavu som uz ale nesiel kedze pravdu povediac neviem ako to funguje na manualoch resp celkovo ze ci by mi neskapal motor ked tam mam zaradenu 6ku a zrazu by auto islo do uplneho zastavenia.-kazdopadne akonahle sa spusti emergency assist a auto zacne brzdit tak LA som potom musel znovu aktivovat. za man dobra vecicka a nechavam to zapnute.

 

Editováno: , autor: fsociety19x
EDIT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen s tím LA blbni🤣

Já tedy trvale jezdím bez LA. Nijak mi vadí kecání do řízení. Jezdím ale více méně jen okrsky. 

A děkujem za emergency... Taky možná vyzkouším. 

 

Na klonu mi tedy nikdy nepsalo otevři kapotu. Asi novější verze. 

Já když už byl v nouzi (třeba 03 brzdy) tak jí tedy otvíral jen páčku aby vycvakla. Jinej koncák už tam doufám není, ne? Stačí jí je vycvaknout ale nechat zaháklou, ne? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@keras1ohľadom kapoty. Jasné len povolim cez packu v aute. Na displeji ti ukazuje že nie je zavretá a tým to končí. Netreba ju reálne otvárať 

 

Inak ten ostrek čo si si upravoval. Ja tam mám 0 a všetko fici ako má. Stlačim packu, hodí ostrek skla a až potom sa pohne stierač 

Editováno: , autor: fsociety19x
chybka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...