Sabiza Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Přetočené nebude, jde o auto od České Pojišťovny, takže bych se tam nebál toho, že to někdo stočil. Díky moc za informace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 (editace) Ano. Jak psal Motorpower. Na 401tkm jsem byl na orientacnim mereni u nej a vysledek 126kw. Puvodni spojka,DPF,Vstriky,turbo. Na 347tkm delany vyvazovaky(cca 6000kc u sharika autorizak je za 38 900kc)aktualne najeto 441tkm a obcas lehce zaslechnu setrvak. Olej jezdim LL a menim 15-20 nekdy i 25tkm jak to vyjde. Rozvody po 150tkm. Pokud bude mit Motorpower cas a chut,tak sem klidne muze vlozit muj graf. Editováno: 27. Duben 2017, autor: N@pster Tak jsem nasel graf na VWC. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-stream Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 (editace) Tak moja skusenost s tymto motorom. Auto som kupil s najazdom 240 000km vsetko bez problemov cca 4-5 tisic km. Potom zacal nenapadne podymovat az toho bolo viac a zasiel som na diagnostiku ktora nic chybne neukazala a predpokladali sme len problem vo palivovom filtry ze je mozno zaneseny. Motor tahal pekne len posledne kilometre pri urcitej rychlosti jemne zaskubal ale prevodovka dsg to dost filtrovala ze bezny clovek si nic nevsimol. Az prisiel krasny den D ked si motor povedal ze mam v p.či a zaklepal . Najprv to vyslo ze odisiel vstrek prvy valec, ale po vymene ziadny efekt tak premeriane tlaky vo valcoch a prvy valec 0 cize hlava dole a verdikt znel roztaveny piest prvy valec a znicene ventili. Kedze motor to mal za sebou siel na komplet generalnu opravu ktora zatial zhltla niekolko tisic eur, ale kedze som sa rozhodol ho nechat tak som dal vymenit vsetko za nove a poskladat motor nanovo. Ked bude vsetko hotove dam sem rozpocet ked ma dovtedy n.jebne z komplet ceny . Editováno: 2. Listopad 2017, autor: X-stream Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 pěkný. A tohle se stane jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Vadnym vstrikem z 90% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-stream Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 presne tak, vstrek zalieva a uz to ide do smutku. Lepsi pripad je ked davkuje menej vtedy vymenit vstrek a ides dalej. Len ono to je tazko povedat ked dovnutra nevidis a diagnostika neukaze nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Jsem právě žil v domění, že vadný vstřik dává míň, ztrácí tlak, vynechává.... a ne že to takto roztopí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Vadná vstřik místo aby rozprašoval ukapává,takže na jedno místo a pak dochází i k destrukci pístu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-stream Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 Takže podtrženo a sečteno repas hlava 450 repas blok 900 nove vstreky 1200 material 650 - rozvody ,hadice atd Praca 500 Rôzne 100 -------------------------------- cena 3800 eur komplet oprava motora, treba este dodat ze opravy boli robene kamaratmi a material nakupne ceny cize realne ta suma by bola asi vyssia, ale kedže to je na firmu tak cena bez dph 3040 eur coz nieje az take hrozne.ked zoberiem ze mam novy motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 22. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2017 (editace) Spoiler Dobrý večer.. ..tak aj mna postihol veľký a drahý servis...a to vysoko tlakove čerpadlo... samozrejme nové vstreky ...odhad cca 2500 eur... Špony v čerpadle určite aj vo vstrekoch, ktoré som totiž menil pred pol rokom Moje skúsenosti s autom.. . Editováno: 22. Prosinec 2017, autor: David54 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Na CBBB mam aktualne 500tkm. Jezdeno na naftu od JZD. Na CFGB jezdeno na OMV,Benzina,KM Prona a stejny zemedelci a ve 140tkm se delala palivova soustava. Vstrikovace z cc-autodily.cz martin Jelecek zde jako Jelda dokaze udelat pro cleny i cenu. Pred 3lety to vyslo kolem 40tkc tusim. Cim je to zpusobeno a hlavne odkud jsou ty špony nikdo nedokazal rict. Cerpadlo bylo i na vyvoji a taky presne nevedi co se opotrebovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 Jak sa prejavuje to vadne cerpadlo/spony? Da sa nejak vcas reagovat, alebo to klakne zo dna na den? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 Vubec nijak se to na jizde neprojevuje. Menis palivovy filtr a v nem se trpyti spony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 Ale keď sa ti rosype čerpadlo tak to spony filter nezachyti... Prdist jedine že vymenia čerpadlo po 200.000km preventívne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 Zpateckou z cerpadla do nadrze a spony ve filtru jsou na svete. To by si mohl preventivne na 200tkm delat i spojku,turbo,cidla DPF... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 27. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2017 No len tak "preventivne" menit cerpadlo za 500 evri sa mi moc nechce to naozaj potom mozem menit polovicu auta len tak "preventivne".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Zdar hoši, Nedávno jsem si pořídil Supa II 2.0TDI 125kw CR 2009 DSG. Nájezd 230k (km měli by dle všeho odpovídat). Udělal jsem preventivně pro svůj klid rozvody a poté vyvažováky. A právě když mi borci dělali olejové čerpadlo (vyvažovací hřídel pohonu), tak mi bylo sděleno, že po sundání olejové vany byly v olejovém koši špony - foto zde přiložím. A absolutně nemám ponětí, odkuď ty špony můžou být, nenapadá váš něco? Vypadali, jako by někdo dělal nový závit ve vaně na vypouštěcí šroub, ale průměr závitu je původní. Sice pevně doufám, že se přes sítko koše nikam dal nedostali (starý olejový filtr byl čistý), ale i tak mi to lehce vrtá hlavou, protože jsem zde v tomto topicu něco o šponách četl...ale pochopil jsem to tak, že jde o jiné špony úplně jinde než se nalezli u mě. Tak jen zda někoho něco nenapadá, popřípadě zdá nemá podobnou zkušenost. Jinak samozřejmě vana se kompletně vyčistila, olejový koš nový - nový olej + filtr a auto jede jak má, ale i přes to se ptám zda si nedat na něco pozor. A ještě tak informativně, časem mi bude klepat na dveře nejspíš dvouhmota, podle kamaráda mechanika už jdou cítit vibrace - já sice nic moc necítím, řádí krásně a že by nějak vibrovala se mi taky nezdá (ale je to moje první DSG, doposud jsem měl vždy manuály, tak nedokážu přesně posoudit). Takže se chci zeptat, při vyměně setrváku doporučuje se dělat zároveň hned ještě něco krom výměny oleje v převodovce? Nebo stačí vyměnit dvouhmotu, olej a bude klid? Samozřejmě nechci od vás nějaké věštění z koule, jen čistě teoreticky a informativně. Díky za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Jo. Tohle jsou zavitový špony. Asi kvalitni servis no k dvouhmote. Staci vymenit a je to. Olej muzes taky,ale nemusis. Co jsem mel DSGcka,tak jsem menil 50-60tkm. Samozrejme pokud kupujes auto jete a oleje byli meneny pred 1000km,tak je dobre to udelat "znova" at mas jistotu,ze je to delany. Jinak na vyvazovaky jedine sharik4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 ještě nikdy se mi nepodařilo říznout závit, aby z toho lezly takhle dlouhé špony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Me taky ne. Ale uz jsem se s tim setkal. Taky jsem se setkal s 1.2tdi, kde byla po 80tkm zmizelá pánev na 2.valci. ty spony jsou jak prach u toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czuba Vloženo 2. leden 2019 Sdílet Vloženo 2. leden 2019 AHoj Lidi, prosím, obávám se že mi u supa s CBBB motorem uchcává vstřikovač. Zjištění takové že po dálnici cca 180km/h příjezd do města, spomalení na semaforu, čekačka a rozjezd a kouknu do spětného a jako by bílý dým, trošku smrad jak z nespálené nafty a po chviličce zase OK. Můžete mi prosím poradit jak zjistím pomocí VCDS co mám doma uchcávající vstřikovač? Díky Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 Ze by regenerace DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 Suhlasim s @chnapka .... btw "uchcavajuci" vstrekovac nezistis cez VCDS. Teda zatial ma nikto nepresvedcil o tom, ze ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zachy325 Vloženo 11. Březen 2019 Sdílet Vloženo 11. Březen 2019 V 2. 1. 2019 na 13:07, Czuba napsal: AHoj Lidi, prosím, obávám se že mi u supa s CBBB motorem uchcává vstřikovač. Zjištění takové že po dálnici cca 180km/h příjezd do města, spomalení na semaforu, čekačka a rozjezd a kouknu do spětného a jako by bílý dým, trošku smrad jak z nespálené nafty a po chviličce zase OK. Můžete mi prosím poradit jak zjistím pomocí VCDS co mám doma uchcávající vstřikovač? Díky Dan Ahoj začalo mi to dělat přesně to samé a diagnostika píše škrtící klapku..ale všiml jsem si že když zastavím a na volnoběh mám vyšší otáčky cca 1000-1050 tak vím že to bude hulit jako avie ale jakmile je volnoběh kolem 700 tak je klid...klapku jsem objednal ale sám tomu nevěřím že tato klapka může mít vliv na kouřivost. neví někdo co by to mohlo být?jiná závada na diag není jen toto. díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zachy325 Vloženo 15. Duben 2019 Sdílet Vloženo 15. Duben 2019 Čau borci, Dnes se mi stal takový problém měl jsem na autě Dieselgate a nechal jsem to přehrát zpět na poslední verzi před DG skrz časté regenerace,vysoká spotřeba aj. Ale teď k problému auto jsem vyzvedl jel se projet a začalo to regenerovat tak jsem jel asi 40km na 4-5-6ku vzdy kolem 2,5tis ot. a hulilo to takže regenerace probíhala a když jsem z 5ky chtěl zařadit 6ku tak jak jsem šlápl na spojku vyletěli otáčky do maxima ( předcházel tomu divný cvrlikající zvuk motoru ) lek jsem se ale jak jsem zařadil 6ku vše v klidu motor měl opět svůj zvuk.vypadalo to jakoby turbo nasálo olej... zastavil jsem po chvilce vypnul motor a cca 10min počkal zkontroloval jsem olej a vše bylo ok. Nestalo se to někomu nebo nevíte co to bylo?diag čistá,olej přesně na měrce a od té doby to neudělalo. Jen podotýkám turbo měněno za nové origo žádný repas cca 30tis zpět..auto jede,táhne prostě funguje jak má. Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.