Přejít na obsah

Houpání do levé zatáčky


bawosek

Doporučené příspěvky

Ahoj, nesetkal se nekdo s podobným problémem- Při průjezdu pravo točivouzatačkou na dálnici ( v rychlostech nad 100km/h), autou začne houpat a houpaní pomalinku nabíra na intenzitě + když je na silnici podélna nerovnost celým vozem to divně zaplave. Děla to jen když se v rychlosti zatíží levé kolo a je to už poměrně nepříjemne. Na letních 16´´ to je intenzivnejší více oproti zimaků. Tento jev nastava tak ve 2/3 případů prujezdu zatáčkou ( ojedinele to neudělá). Pocitove to jde i z LP kola, podvozek je bez vůlí, geometrie je OK, tlaky v pneu OK. Přemyšlím nad poloosou nebo unavenejšímy silentbloky ramen vzadu. OII 1.9TDi Dsg combi 240tkm.

Editováno: , autor: bawosek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tlumiče komplet nové , problém stále přetrvává , dnes nový poznatek, při najezdu z kopce zatačení do prava jsem leve přední kolo zatížil o hodně víc než běžně jezdím v rychlosti cca 50km (,,říznul jsem zatáčku,,) z LP kola velmi citelná vibrace do vozu/podlahy. To mě utvrzuje v přesvědčení že zřejmě bude načatý kloub na poloose, Vzhledem ke kilometrům chci koupit celou poloosu nemá někdo zkušeností s poloosou Meyle? je za cca 2000kč Lobro je o 1000 dražší . Třeba s dlouhou PP poloosou jsem se se značkou SKF pěkně spálil a ihned sla do vozu zpět původní origo s novým kloubem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Začínam byt zoufalý, vy rychlostech nad 100-110 a výše pří prujezdu pravou tahlou a ostřejší zatáčkou se cele vozidlo od LP kola rozhoupe ( jakoby předek kmital doleva/doprava) a nabirá to na intenzitě v přuběhu zatáčky dokud neuberu plyn nebo nezmírním zatáčení. Cele se to zhorsí při přejeti příčné nerovnosti. Napravy jsou bez jakychkoli vůlí, nove tlumice vč. pružin a uloženi, nova LP poloosa cela Lobro, jediny stary kloub je PP vnějsí. Geometrie OK. Situace je jak na letní sadě kol, tak na zimní. Ted jsem koupil zimni alu sadu, tak testnu. Už střílím do tmy tak jsem vyměnil silentblok převodovky + tu dolni reakční vzpěry. Další zjištěni je na LP kole cca o 0,5mm vice ojety vzorek. Tlaky v pneu OK

Editováno: , autor: bawosek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

řídící tyče nové, LP poloosa nová od Lobra (po vybaleni v ruce se kloub u kola zdal ztuha jdoucí), geometrie predek ok, vzadu jeden odklon na hranici tolerance, koupil jsem nove značkové pneu, pri přezouvaní prohodil rafky. Po výmeně pneu se to zlepšilo( pocitově jsem to tam přesto trochu cítil, ale pomalinku v ramci cca 1000km se to znovu pozvolna vraci do stavu pred vyměnou pneu. ja už fakt nevím, jediné co tam je puvodni jsou ramena, nezdají se spatná. Na zadní naprave mam v pružině vmontovanou ještě jednu modrou tenkou pružinu- je to normalní? Ja už fakt nevím do auta sypu horem dolem a už nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...