Přejít na obsah

Mpi vs Htp


thepromise

Doporučené příspěvky

Abych se vrátil k tématu včera rozvážka lidí 2x liberec mladá boleslav.
Škoda roomster-minimální údržba, 1.2 HTP 51kw 96 tis. km... 4 lidi první jízda ještě světlo 20:00 + klima všechny kopce vyjety na 5ku, krom hluku od 110km/h supr jízda... Spotřeba 7.8l/100 dle pp
moje fábka 1.0 mpi 44kw 1800km 2 lidi v autě už tma 22:00 klima jen část jízdy... na 5ku jen jeden kopec s hodně velkým rozjezdem.. 4 ka nezrychlovala, ale nějak to udržela... z přechodu z jednoho auta do druhého je cítit, jak má litr menší sílu, otáčky pomohou jen do 4 tis.. pak už je to jak elektromotor a jen to víc řve.
Nicméně auto ve 4 tis. tišší jak roomster ve 2 tis. a spotřeba 5.4/100 dle pp... ještě nutno podotknout ale, že s fábii sem jel rychleji, do kopců sem se snažil rozjet a hlavně to jde jezdit rychleji a je asi 2x tišší. 
Kdybych si mohl vybrat, příště bych si vzal stále MPI, ale 55kw. 
Při poskakování po městě a mezi obcemi mi stále příjde svižnější i náš junior 1.2. 40kw. 
Tímto toto moje  zkušební téma zakončuji :D V listopadu si jdu objednat další auto na rok ( dlouhá čekací lhůta ) a modlím se, aby 55kw verze do té doby byla k mání. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdar chlapci, jen pro oziveni a info. Najeto mam s activem 44kw od cervence uz 7800km. Do 20 tis. Rocne bych se tedy mel vejit. Prumerna dlouhodoba je 5.9 l.100 jeste sem ji za tech cca 8tis km nenuloval. Olej nemenen. Kdyz jedu delsi trasu, jezdim bezne za 5. Rychle to topi, ma to dobry odstouch na krizovatce... Sem s autem zatim spokojen. Jen bych si uz nevzal tu zakladni modrou a priplatil bych si za senzory a mlhovky.. Skoda ze ji jako zamestnanec skody nemohu vyhodne odkoupit, manzelka by si to vzala... Kazdopadne dnes objednana dalsi fabie, ted uz 1.0 tsi 81kw ve vyssi vybave s taznym. Pristi rok uz budu moct konecne predjizdet:) at vam tedy mpicka dobre slouzi a pekne vanoce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 3. 12. 2019 na 16:06, Malta napsal:

předjíždím i teď, neříkám že za všech okolností, ale nebojím se toho ... jde o to nebát se trojáka vytočit k 6-6,5t otáček ... ikdyž u 44kW verze je to asi k průběhu krouťáku trochu jinak, ... takže platí pro 55kW verzi :)

U 44kw ma smysl tocit do 5500ot ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...