jarv Vloženo 24. Červen 2022 Sdílet Vloženo 24. Červen 2022 Na tom videu jsem viděl pětikvalt. Nebo se mylím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marskama Vloženo 24. Červen 2022 Sdílet Vloženo 24. Červen 2022 (editace) Jo, pětikvalt.... Editováno: 24. Červen 2022, autor: marskama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 24. Červen 2022 Sdílet Vloženo 24. Červen 2022 Taková trochu divná konfigurace, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 24. Červen 2022 Sdílet Vloženo 24. Červen 2022 Ty švihadla vzadu jsou vskutku zvláštní.....😶 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsociety19x Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Ahojte. bol som pozriet v skodovke jednu predvadzaciu scalu a na kufrovom okne som nasiel nejaky "defekt". predajca netusil o co ide-vraj technik da dole z vnutra listu aby sa k tomu dostal a potom mi daju vediet ci to je odstranitelne alebo by sa muselo menit cele sklo. nakoniec vsak prisla vyhovorka, že nemali cas tu listu zhodit a pozriet sa na to. napriek tomu, mi hned navrhli 2 riesenia. 1. auto zoberem aj s "defektom" aj ked teda este neviem o co ide a dostanem zlavu 300EUR. 2. zostane povodna cena ale vyrezu a vymenia cele sklo. Za mna prvy pohlad to vyzeralo ako prasklina avsak z vonkajsej strany sklo rozhodne poskodene nie je cize som to vylucil. Nemohlo by to byt len nejake lepidlo resp nejaky silikon? nachadza sa to uplne pri pravom okraji kde uz ma okno akoby cierne sfarbenie. Nejaké nápady, o čo by mohlo ist? Neviem čo teda stym a hlavne sa nejak neviem zbavit pocitu, že to je nejaka lahko odstranitelna blbost. ja im poviem, nech vymenia cele sklo, oni sa akoze zatvaria že ho vymenili a ja zbytocne pridem o moznu 300 EUR zlavu. Na druhej strane, pokial je to fakt nejaky vacsi pruser mam zas trochu obavy aby ked budu menit sklo tam nieco nedodžubali kedze budu musiet davat dole plasty, stierac, hrat sa tam trochu s kabelazou a uz to auto proste nebude "fungl nove" z vyroby. Co poradite? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Pokud je to zevnitř, je to zalepená vada skla a neumím si představit, jak to snadno opraví bez výměny skla. Napadá mě sice nějak injekčně tu "díru" vyplnit, ale to by bylo pořád vidět, zvlášť když víš, kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsociety19x Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 hm no tak asi sa nebudem snazit usetrit 300 EUR. je to sice lakava zlava ale co som tak pozeral keby to chcem neskor menit, nove zadne sklo tak ci tak stoji okolo 200 EUR+ robota sa vraj pohybuje kludne do 100 cize asi bude rozumensien ech to oni vymenia a dufat že tam popri tom niečo ine nedodžubu :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_NX_A8_ Vloženo 20. leden 2023 Sdílet Vloženo 20. leden 2023 V nabídce kompaktní Scaly zdražila nejvíce základní výbava Ambition, a to o celých 42 tisíc korun. To znamená, že nejlevněji je nyní možné pětidveřový hatchback pořídit za 459 900 korun. Pod kapotou je v takovém případě turbem dopovaný litrový tříválec s výkonem 70 kW. Také v případě Scaly ale nabízí Škodovka výbavu navíc. Konkrétně se jedná o zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, startování tlačítkem nebo multifunkční volant. Celkem mladoboleslavská automobilka avizuje, že prvky navíc mají dohromady cenu 30 100 korun. Ambition má také osekanou nabídku motorů - nabízet se už nebude s litrovým tříválcem o výkonu 81 kW a automatem DSG a také patnáctistovkou TSI o výkonu 110 kW. Zajímavá je situace u prostřední výbavy Style. Ta zdražila o 22 tisíc korun a stojí nejméně 519 900 korun. Ačkoliv i v tomto případě Škoda nějaké prvky - vyhřívání volantu nebo bezdrátové nabíjení chytrých telefonů - přidala, zároveň z výbavy zmizela výkonnější Bi-LED přední světla - nově se za ně připlácí 18 tisíc korun. A proto nakonec má soupis prvků hodnotu o 6200 korun nižší než doposud. Naopak Monte Carlo už zase spolu s o 25 tisíc korun vyšší cenou přichází i s výbavou navíc. Věci jako vyhřívání volantu, bezdrátové nabíjení telefonů nebo automatické přepínání dálkových světel stojí souhrnně 17 400 korun. Dodejme, že cena Scaly Monte Carlo poskočila na 559 900 korun. Výbavy Style i Monte Carlo jsou také nově dostupné minimálně s litrovým tříválcem o výkonu 81 kW. Doposud byla v nabídce i jeho 70kW varianta. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 (editace) Prosím o odstranění... Děkuji Editováno: 15. Červen 2023, autor: velkej.tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Skoda tej pre mna nespravnej prevodovky pre mna,inak nadherna konfiguracka a sranda,ze aj ta moja bola vyrobena v rovnakom mesiaci a roku 09/2022.....a co nesadla ti,ci iny dovod predaja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Kufr je pro nás malej :( jdeme do superba se "stejnou" konfigurací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Takze menis ako ja len opacne,Ja Superb-Scala,ty Scala -Superb:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Pánové, zde žádná diskuse o výše uvedené nabídce. Pokud k tomu někdo něco má, pište si SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jury Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února Zdravím, prosím potřebuji poradit s výběrem ojetého auta. Můj jízdní režim: 1x - 2x měsíčně delší trasa – 300 km (dálnice, okresky) + jízdy po městě, následně 300 km zpět. Na krátké trasy (do 10 km) budu mít Fabii, ale bojím se, že s novým autem sklouznu k tomu, že ho budu používat i na tyto jízdy. Nechci si ale zbytečně odpírat jízdu, pokud budu mít chuť nebo potřebu. Rozpočet a otázka smyslu koupě: Za 500–600 tisíc už lze pořídit nové auto, že? Má v této ceně vůbec smysl kupovat ojetý Passat? Líbí se mi interiér a skvěle se v něm jelo, ale pohodlí mi nenahradí výdaje za opravy staršího auta. Co hledám v autě? DSG Matrix nebo IQ světlomety (LED by mi stačily, ale když už dám 500k...) Kůže + Alcantara (textil bych asi zvládl taky) Elektricky nastavitelná opěrka zad Tempomat s limitem rychlosti Adaptivní tempomat (držení odstupu) Prostor na rezervní kolo Kufr alespoň jako Fabia 1 sedan nebo Passat B8 sedan Vyhřívání předních sedaček Dvouzónová klimatizace Auto, které mi vydrží dlouhé roky (ideálně 10–15 let). Vím, že dnes se auta nedělají na věčnost, ale moje Fabia 1 vydržela 23 let a dalších 10 ještě dá – s malým nájezdem a denně garážovaná. V 80 % času jezdím sám, maximálně s lehkým nákladem (10–20 kg v kufru). Co byste vybrali vy? Dává Passat B8 smysl v této ceně, nebo je lepší jít do nového auta? Co třeba Škoda Scala 1.5 TSI 110 kW? Seat Leon FR Když jsem jel s Passatem B8, ale 140kW (multilink vzadu?) po dálnici, byl to neskutečný komfort – skoro jako bych letěl. Oproti naší 22 let staré Fabii, se kterou je každá delší cesta únavná a nepohodlná, byl rozdíl obrovský. Už po půlhodinové jízdě ve Fabii cítím únavu, zatímco v Passatu bych klidně pokračoval dál. Dnes jsem měl možnost sedět v Škodě Scala a následně ve VW Passatu – a rozdíl byl okamžitě znát. Passat působí mnohem prémiověji, pohodlněji a prostorněji. Teď řeším, co se mi víc vyplatí: Pokud chci spolehlivé auto s nízkými náklady, nová Škoda Scala dává větší smysl. Pokud mi jde o komfort a prestiž a nevadí mi vyšší náklady na údržbu, ojetý Passat B8 je lepší volba. A co VW Golf 8? Má taky multilink nápravu vzadu, ale vyplatí se vůbec? Možná mi jde spíš fakt jen o ten prostor vepředu, psychický dojem. Možná fakt vymýšlím blbosti, protože bych si na to auto musel půjčit minimálně 500 tisíc a s mým nájezdem 15 tisíc km ročně. Může se komfortem vyrovnat Passatu, nebo je to pořád spíš kategorie Scaly? Zajímají mě i případné náklady na 50-100tisíc km, co vše se může pokazit? U Fábie 1 to bylo 2x těsnění hlavy, silentbloky, vozidlo nemá žádnou korozi, takže nebylo potřeba co měnit, ale taky jsem do toho auta dal za 130tisíc km 100 tisíc za servis. Díky za jakýkoli názor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února (editace) podla toho, co pises, by som asi kupil novu scalu s max zarukou niektori vravia, ze arval ma zaujimavy leasing pre sukromne osoby - neviem posudit https://www.arval.cz/operativni-leasing-soukrome-osoby/nabidky https://spravy.stvr.sk/2025/02/pani-vanda-mala-havariu-v-prenajatom-aute-ocakavala-ze-jej-ho-po-oprave-vratia-no-nestalo-sa-tak/ Editováno: 27. Února, autor: denial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února @Jury Tady jenom výběr Scaly, to ostatní sem rozhodně nepatří! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jury Vloženo před 12 hodinami Sdílet Vloženo před 12 hodinami Proč koupit Scalu nebo obecně škodovku a né jiné značky? Kia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo před 11 hodinami Sdílet Vloženo před 11 hodinami Nerozumíš tomu, co jsem napsal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.