funscreen Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 Ahoj všem, vsiml jsem si, ze když jedu od cca 100-110 km/hod a více - začíná mi vibrovat volant. Když slapnu na brzdu (dneska ve 175km/hod) tak si mi celá přední náprava rozvibruje a dost mi vibruje cely volant. je to fakt nepříjemná situace. Pri nižších rychlostech a ve městě je vše OK. Občas mám pocit, jako by auto také malinko tahlo na levou stranu.. Ale ne tak, ze bych se s tím pral, ale spíš musím korigovat směr jízdy.. Na autě jsou nové letní pneu Goodride v rozměru 215/55 R17, kola jsou řádně převezena a dokonce jsem v pátek absolvoval 3D geometrii na přístroji Hunter HaweyEye.. Dela to furt.. Pneu nejsou extra značka, to je pravda, ale nemyslim si, ze by neklid vozu měly na svědomí. Co by to mohlo dělat? Mate, prosím, někdo nápad, nebo zkušenost? Diky moc. Citovat
PistaTT Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 U mňa sa hucanie a trasenie prejavuje ako dôsledok zodratych zadných brzdových dosticiek, pripadne ak nastane prehriatie bŕzd. Citovat
KarelM Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 Deformace kotoučů předních brzd, stává se to, měl jsem totéž, po výměně kotoučů a destiček vše OK. Citovat
funscreen Vloženo 7. Červenec 2019 Autor Vloženo 7. Červenec 2019 Ty jo, ale kotouče a destičky jsou nové ze Skodovky mají asi 3000km.. ? No, ale asi to není ono.. A co s tím, ze to táhne k prave straně? Napadá Vás něco? Citovat
KarelM Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 I nové se mohou zdeformovat, kotouče mají při brzdění vysokou teplotu, pak stačí najet do pořádné velké kaluže a problém je na světě. Pokud se to přenáší do volantu, mělo by to být s velkou pravděpodobností od brzd. Citovat
funscreen Vloženo 7. Červenec 2019 Autor Vloženo 7. Červenec 2019 Kajo, díky. Celkem se mi ulevilo.. I když vzhledem k tomu, ze to auto táhne trochu vpravo, myslel jsem už na větší problém typu třeba čep, nebo stabilizační tyčka.. Ale nic se nekoná. Dle mechaniku je vše ok. Ale věř mechanikum ve Škodovce... Citovat
Wittmann Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 příčin může být povícero - ložiska, kotouče, pneu, geometrie - a samozřejmě kombinace těchto závad s tím, že primární příčina může být úplně jiná - např. oskákané pneu v důsledku vadného tlumiče, či zničené kotouče od volných ložisek. Citovat
zwan Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 Mel jsem stejny problem u F1. Pri brzdeni tresouci se volant. Problemem byli orezle kotouce s vnitrni strany. Dali se nove kotouce a desky a byl klid. Citovat
deto Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 Mne taha auto tiez trosku do prava, hlavne pri vyssich rychlostiach. Ale nie je to nic extremne, stacia jemne korekcie. Geo robena, nepomohlo. Kedze mam po zaruke, tak som si zvykol :D Citovat
Martin18 Vloženo 7. Červenec 2019 Vloženo 7. Červenec 2019 Zacni tim nejlevnejsim, nech znovu a jinde prevazit kola, pripadne aspon prehodit predni a zadni nebo zkusit jina, napr. zimni. Nektere noname disky a gumy jsou presne temer nevyvazitelne a VW pozaduje nevyvazek max 9 g. Pokud to vibruje i bez brzdeni, na kotouce to prilis neukazuje. Kdyz to nebude ono, hledat dal, jak psal Wittmann. Vibruje to stejne pod plynem a na neutral? Citovat
funscreen Vloženo 7. Červenec 2019 Autor Vloženo 7. Červenec 2019 Jojo, vibruje to stejně se zařazenou rychlosti i bez ni.. Pokud přidávám plyn, je klid.. Jen brzdění a vyšší rychlosti.. Citovat
Martin18 Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 Pr brzdeni z nizke rychlosti okolo 50 km/h to vibruje? Vibruje jen volant nebo citis i kopani do brzoveho pedalu (nejlepe bosy)? Pri takove rychlosti obvykle nevyvazena kola vibraci nezpusobi (musely by byt havarijne nevyvazene), kotouce ale uz citit jsou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.