Prosinec 14, 200915 r MÁŠ POVOLIT OBA ŠROUBY, ABYS VĚDĚL ZDA TOHO MÁŠ DOST,TAKŽE ŽÁDNÁ PRÁCE NAVÍC, TUBU ODPOJÍM OD HADIČKY A PAK OLEJ SAMOSPÁDEM DOTEČE I S HADIČKY DO HALDEXU,KONEC MOJÍ DEBATY NA TOTO TÉMA, DÍKY VŠEM ZA POZNATKY
Prosinec 14, 200915 r zadne dva srouby povolit nemusis,podle te prirucky ja to kontrolni sroub pri zahratem oleji tudiz kdyz ho vymenis tak neni zahraty na pozadovanou teplotu tak je ti k nicemu ho povolovat,pravdu mas v tom ze je jedno jestli ho das spodem nebo vrchem,ale pouze 1tubu,jak sem ti psal kamos tam natlacil pres 2tuby
Prosinec 20, 200915 r Jeste dodam k tomu diferaku, v patek jsem chtel koupit olej do diferaku a rekli mi, ze je tam dozivotni, ze se nemeni, pry to rikali 3 na sobe nezavisli lidi z dilny, tak jim budu verit :-) byl jsem v CSAO na Cernokostelecky v Pze ... tak vymenim akorat ten olej v haldexu ... doufam ze se podari :-) Upraveno Prosinec 20, 200915 r od PatrickE3
Březen 5, 201015 r nevim jestli to jde každopádně si tim jen přiděláváš práci další šroub povolit a na tubu s orog olejem bych musel něco dát abys to tam tudy naplnil tim pádem ho tem o tu hadičku dostaneš míň kdyby to bylo lepší nebude ti Škodovka psát výměna spodem a pokud chybí nedoplňovat ale pouze vždy měnit Škodovka do man. píše výměnu spodem, protože to je pro techniky pohodlnější. Auto mají na zvedáku tak to tam v poho. natlačí, pokud ale máš auto jen na nájezdech (v rovině) kartuše se ti tam nevejde a musíš to tam dát kontrol. otvorem. V DP se to nepíše, protože na vše existuje více způsobů a kdyby to tam mělo být všechno jen by technikům mot. hlavy a měla jednou tolik listů. Že do haldexu natlačil dvě tuby? Nebylo mu divný už když tam dal jednu, že se mu olej teč ven? Protože on teče - už jsem to tak měnil několikrát. I když tam natlačíš olej spodem měl bys zkontrolovat (pokud jsi moc nevybryndal) zda ho tam není moc. Olej totiž nikdy nevypustíš všechen a v kartuši je komplet náplň. Olej z motoru se také dá vysát vrchem přesto v DP o tom nic není.
Březen 5, 201015 r nalil jsem to před 14dny kontrolním šroubem s nasazenou hadicí na tubě a vpoho, z kontrolního šroubu mi začala vytékat kapalina, filtr jsem odšrouboval sikovkama až po sundání železného hambálu pod filtrem,ale i tak byl problém dobře sikovkama obejmout obvod filtru a pootočit. Dodám ještě fotku rozebraného originálního filtru, jen pro zajímavost.
Březen 28, 201015 r Zdarec.Taky mě to čeká na r.v.2001,66KW -čip. Mám najeto 168tis. V debatě mě zarazilo to že když bych to nalýval výpustnym šroubem a kontrolní měl zadělanej,tak se to musí tlačit asi špatně ne??i pod tlakem??Lepší je snad povolit i vrchní kontrolní ne??A ještě jedna otázečka-jak jde povolit ta podkova co brání přístupu na filtr haldexu??jestli se nepletu,tak šrouby jsou v hliníku a jak se to dlouho nepovoluje,aby něco neprasklo??? Celkovej dojem ze 4kolky je fakt supr.,kam jsem s ní letos v zimě zajel tam se ostatní jen dívali.Vřele ji doporučuju!!
Březen 28, 201015 r Zdarec.Taky mě to čeká na r.v.2001,66KW -čip. Mám najeto 168tis. V debatě mě zarazilo to že když bych to nalýval výpustnym šroubem a kontrolní měl zadělanej,tak se to musí tlačit asi špatně ne??i pod tlakem??Lepší je snad povolit i vrchní kontrolní ne??A ještě jedna otázečka-jak jde povolit ta podkova co brání přístupu na filtr haldexu??jestli se nepletu,tak šrouby jsou v hliníku a jak se to dlouho nepovoluje,aby něco neprasklo??? Celkovej dojem ze 4kolky je fakt supr.,kam jsem s ní letos v zimě zajel tam se ostatní jen dívali.Vřele ji doporučuju!! když to budeš tlačit spodem povol si kontrolní šroun, podkovu povolíš vpohodě, byl jsem překvapen že to nebylo zas až tak dotáhlé ... po povolení a sundání jsem podkovu vybrousil až na kov natřel základkou a pak černou lesklou barvou a mám to jak nové ...
Listopad 26, 201113 r nemá někdo na pučení ten klíč na filtr? v okolí HK? sundávání podkovy se bojím ani na to nemám potřebný klíč
Březen 20, 201213 r Tak sem včera taky měnil, známý na mně nepočkal a vypustil olej v diferáku a natlačil tam haldexový že, mno tak jsme valili do škodovky a koupili znova i do diferáku. Mám najeto cca 200 tis. km (r.v. 99) a z toho diferáku vytekl pěkný černý mogul, takže doživotní náplň to asi nebude. Pak teda jsme se vrhli na Haldexový. Zarazil mně filtr - byl celý kovový a měl jiný vnitřek - po telefonátu jsme zjistili, že je ještě od prvovýroby! a předchozí majitelé na to pěkně jeb..., a na olej taky, byl ještě černější než z diferáku, fuj, se divím, že to ještě spínalo. Olej jsme v klidu natlačili přes kontrolní otvor pomocí hadicového nástavce. Nechápu některé, jak můžou nacpat sikovky do prostoru filtru a riskovat utržení toho plastového nesmyslu - radši sem obětoval těch 7 kil a koupil ten spešl klíč... Upraveno Březen 20, 201213 r od vencax
Prosinec 18, 201311 r Pánové, chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl v originálním oleji pro haldex, který se prodává v tubě (0,3 l) a v litrovém balení. Byl jsem na výměně po 30 tisících (Octavia I 4x4, 2001) a mechanik mi tam nalil odpovídající množství z litrovky. Zbytek jsem dostal domů s tím, že mám i na příští výměnu. Vrtalo mi to hlavou, protože obě balení mají jiné číslo (pochopitelně), ale nikde jsem se nedočetl, jestli je v nich i totožný olej. Díky moc za objasnění.
Červenec 13, 20196 r Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou oleje v Haldexu přes kontrolní šroub? Vždy jsem zatím měnil přes spodní vypouštěcí, ale toto se mi zdá jednodušší. Dát hadičku na kartuš a pomalu naplnit ke spodní hraně kontrolního otvoru. Není to chybný postup? Dílenská příručka uvádí výměnu přes vypouštěcí šroub. Popřípadě máte někdo fotku kontrolního šroubu? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.