Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Koukal jsem včera na zadní světla a zdá se mi, že na rozsvícení pravé zadní mlhovky by mohlo stačit natáhnout drát od levé zadní mlhovky.

Je to tak?

Vloženo

No, já mám tažný z fabriky, r.v. 2002 a svítí mě jen jedno. A je mě to jedno. A nechápu, pro by mělo na STK vadit pokud bych zapojil i druhé.

Vloženo

Dle mého je lepší když svítí jen jedna, není možné si to zaměnit při delší jízdě a únavě s brzdovkama .. prostě mi ta jedna přijde výraznější tím, že to není symetrické

Vloženo

To je jeden názor ze dvou. Já zastávám opačný. Dvě mlhovky jsou více než jedna a tudíž lépe vidět. Mluvím o skutečné mlze. Nicméně toto jsme zde již sáhodlouze řešili, ale nedořešili. Ještě, že můžou být pouze dva názory. To kdyby byly možné tři nebo i čtyři mlhovky, to by teprve bylo. :D:palec2:

Vloženo
No, já mám tažný z fabriky, r.v. 2002 a svítí mě jen jedno. A je mě to jedno. A nechápu, pro by mělo na STK vadit pokud bych zapojil i druhé.

Dle techničáku máš jednu mlhovku. Takže nesmíš mít dvě.

Vloženo
To je jeden názor ze dvou. Já zastávám opačný. Dvě mlhovky jsou více než jedna a tudíž lépe vidět. Mluvím o skutečné mlze. Nicméně toto jsme zde již sáhodlouze řešili, ale nedořešili. Ještě, že můžou být pouze dva názory. To kdyby byly možné tři nebo i čtyři mlhovky, to by teprve bylo. :D:palec2:

:palec2: taky jsem nad tím přemýšlel, že je propojím ...a jakej je to káblík cože? Odpol to zkusím

Vloženo

kousek kabliku a jeden iso pin - napichnes se v levem svetle na kablik co vede k mlhovce a natahnes ho ke svorkovnici u praveho svetla a dopinujes

Vloženo
Dle techničáku máš jednu mlhovku. Takže nesmíš mít dvě.

Ať studuju techničák z jakéhokoliv směru, informaci o počtu zadních mlhovek nevidím. Máš asi na mysli schválení do provozu. No to je podle nějakého předpisu, který o zadních mlhových světlech říká, že mají být dvě, pokud je na straně jedné, má být vlevo. No, a nad rámec schválení do provozu si mohu dát na auto co chci, pokud to má zákonnou oporu (předpis říká jedno vlevo, nebo dvě) a to něco musí mít navíc atest. No, a ta zadní pravá lampa atest má, dokonce s osazením žárovkou umožňující mlhové světlo. Tak tedy, v čem je problém ??

A aby nedošlo k nedorozumění. Po 2 světlech netoužím, neb jsem přesvědčený, že je to v podstatě jedno.

Vloženo
No, já mám tažný z fabriky, r.v. 2002 a svítí mě jen jedno. A je mě to jedno. A nechápu, pro by mělo na STK vadit pokud bych zapojil i druhé.

Dle techničáku máš jednu mlhovku. Takže nesmíš mít dvě.

Taky to tam nemůžu najít,,, :blbec:

Vloženo
No, já mám tažný z fabriky, r.v. 2002 a svítí mě jen jedno. A je mě to jedno. A nechápu, pro by mělo na STK vadit pokud bych zapojil i druhé.

Dle techničáku máš jednu mlhovku. Takže nesmíš mít dvě.

A kde se v techničáku prosím píše o počtu mlhovek????

S.

Vloženo

Dneska jsem po tom taky začal pátrat, proč jedna, nebo 2 zadní mlhovky. Ale vůbec nechápu argumenty, že se můžou dvě mlhovky plést s brzdovkama!!! Co je na tom nebezpečnýho??? Pokud rozsvítím dvě zadní mlhovky a někdo si je splete s brzdovkama, tak tak nanejvýš zbytečně přibrzdí, protože si bude myslet, že já taky brzdím, ne? A stane se něco? Těžko! To by se mohlo argumentovat taky na to, proč mít 2 brzdový světla, když se můžou plést s obrysovýma! Takže doporučuju zapojit jen jednu brzdovku! :p

Vloženo

No můj názor je takový:

Jestli jezdí po silnici spousta aut se dvěma mlhovkama a navíc je mají i některé fabie jako standard z výroby, pak není důvod proč by to na technický neprošlo. Navíc si myslím, že má škodovka homologovanou fabii s jednou i se dvěma. A pochybuju, že má někdo na technický takovej přehled, aby mohl s jistotou říct a hlavně do protokolu napsat, že právě toto auto nevyhovuje protože mělo z výroby jen jednu mlhovku.

Za rok to zkusím a v případě potíží na místě štípačkama závadu odstraním :-)

Vloženo

Již se to tady řešilo a byla to hodně zajímavá diskuze. Zákon upravuje pouze vzdálenost mlhovky od brzdového světla a ne počet. Já jsem si druhou zapojil, dle mne je to bezpečnější, jednak je auto lépe v mlze vidět a když jedna praskne svítí aspoň druhá. Zkoušel jsem jet za svým autem ve vzdálenosti odpovídající viditelnosti v mlze a je snadno rozpoznatelné kdy auto brzdí a kdy ne. Ono jde taky o to zadní mlhovky správně používat a být ohleduplný k ostatním.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...