Přejít na obsah

Servisní interval / servisní prohlídky


slovacik

Doporučené příspěvky

Ano ceny se můžou lišit.. Měl jsem Leona a na první garanční prohlídce v Seatu byli rozdíly v cenách...

Co se týče záruky tak myslím že v prvních dvou letech můžeš kdekoli.. Ale nejsem si jist u prodloužené záruky tu ti dává prodejce (škoda) navíc tak na prohlídky musíš pak do autorizaku...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@petulko podla zakona, co pochadza z dielne EK mozes ist aj do neautorizaku bez dopadu na zaruku, ak dodrzia predpisane postupy a pozadovane vlastnosti (predpisane vyrobcom) materialu.

Čo je to bloková výnimka a ako funguje? | Inter Cars FLEET PROGRAM (icfleet.sk)

 

Ja som napr. pri opli nosil olej a vsetky diely svoje. Nemyslim dake halierove filtre, ale rozvody, kotuce, platnicky, olej. Proste som vedel, ze tam davam kvalitnejsie ako oni co maju zazmluvnene daky bosch, atd.

Jednak to aj cenovo vyslo o cosi lepsie, ale hlavny vyznam bol v tom, ze som vedel, co presne tam davam. Niekedy mi vedel i servisak povedat od koho pochadza original, ze bol vyznaceny, ale casom sa to uplne vytracalo. A zaruka mi nepadla ani pri jednom z 2 aut, co som mal nove od nich. Tak isto leasingovka to pri prvom akceptovala.

Co sa ale neautorizaku tyka, osobne by som nenosil.

A to z dovodu, ze v autorizaku maju vsetky aktualizaciu softwaru, mali by mat zrucnost a skusenost s ich vyrobkom na vyssej urovni a v neposlednom rade, neautorizovany byva drahsi ako autorizovany.

 

A to bez srandy!

Nakolko neviem ako to ma skoda, ale opel mal na kazdy ukon stanoveny maximalny cas, co sa mohlo za danu vec uctovat. Mali na to knihu, ktoru si zakaznik mohol vypytat.

 

Uvediem priklad.

Vymena rozvodov 2,3jednotky. t.j. 2,3x30eur. Material som mohol doniest.

 

Neautorizak, ked som sa informoval: Vymena rozvodov tak 1,5h. Material niekde ano, ale potom prihodia 50eur, niekde nie.

Ked som sa spytal na finalnu cenu, tak pod 150bez materialu ani 1 nesiel s vymenou. Takze darmo mali hodinovu sadzbu 20eur a cas vymeny 1,5h, proste povedal, ze rozvody uctuju za tolko. A to ich bolo zopar zo zvedavosti. Ako beriem, ze vymena rozvodov je pracna, len aby autorizak poviem vymenil rozvody za 200 s materialom od nich a neatorizak za 250-300, tak je to trocha na hlavu.

 

Fakt nevidim zmysel to nosit mimo autorizaku. Ak nie si spokojny s nimi, skus najst iny servis. Ved vsetci tu spominaju, ze skoda ich ma neurekom (aj potrebuje pri tej kazovosti :D ) a najst si jednoho servisneho technika, s ktorym si vytvoris "vztah" a budes im zverovat auto.

Mne sa to podarilo v 3. servise az, no a akurat piatok aj beriem (alebo mi zoberie technik z domu) auto do servisu.

 

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A este jedna vec. Ak reklamujes u nas nejaku vadu, ze by ti servis nechcel uznat, ze si nebol v autorizaku a mas pritom z neautorizaku prehliadky a vsetko v sulade s blokovou vynimkou, tak v pripade posudku-dokazovanie nesie naklady servis. 

A z pravnej praxe zeny viem, ze len pri kotli za nejaku 1000ku, co u nej klient riesil, lebo tiez mal problem s reklamaciou, zacina posudok a vypracovanie posudku niekde pri 600-700eur. Takze dany predajca/vyrobca si 2x zvazi, ci sa do toho pusti,kedze naklady an posudok hradi automaticky on. Sice mimo temu, ale nemusim pisat, ako rychlo sa v danom pripade vyriesila i reklamacia kotla.

Treba proste vyuzit dane moznosti ak by servis mal odmietave stanovisko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně to je každého věc kam půjde. 

Pokud nabídnou solidní cenu a provedou to co mají nevidím problém jít kamkoliv kdo může servisku provést a zapsat jí. 

Já se zase setkal v autorizáku s výměnou oleje takovým způsob, že tam skoro litr nechali starého. 

Jo jsou to jenom zaměstnanci, bohužel. 

Mám v rodině automechanika, servisku potvrdit může, nemám potřebu jít do ŠA. 

A dokáže toho mnohem víc než autorizák👍

 

Teď mám 22tis. a píše mi to ještě 8tis. do prohlídky. 

Nechám to normálně až mě vyzve auto.

 

Kdysi jsem dělal na novém autě kde už byl long life rozbory oleje. Nemohu říct kde, byla to pro kolegu fuška na drahých přístrojích ve firmě, ale kupodivu po 30tis. toho mohl olej umazat ještě hodně. 

A rozbor na nečistoty jsem si dělal sám a filtr fungoval velmi dobře. Velikost špon a ostatního nekovového materiálu byl v řádech mikrónů. 

 

Takže osobně vím, že 30tis. na dnešní synt. oleje není žádný problém. 

 

Když chce někdo měnit po 10,15tis. jeho věc a jeho prachy. 

Ale věřte je to jen a jen placebo🤟

 

O tom jsou tu věčné polemiky...

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100 právníků, 100 výkladů. Znalecký posudek si hradí žadatel sám a pak se může soudit. Víme jak zdejší soudy pracují a výsledek bude stejně hodně nejistý.

Já jako klient z ulice mám víc jak 12 let s AS korektní vztahy a nějaké prasárny od nich nečekám. Když chci vyměnit vlastní olej předepsané normy VW mimo předepsaný interval není problém, zaplatím pár peněz a za cca půl hodiny i s kávou odjíždím s výpisem servisky. Se 30 tis. km na "kvalitní olej" se ti tady každý majitel soukromého vozu vysměje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, keras napsal:

Takže osobně vím, že 30tis. na dnešní synt. oleje není žádný problém. 

 

Když chce někdo měnit po 10,15tis. jeho věc a jeho prachy. 

Ale je to jen a jen placebo🤟

 

Tohle by platilo, pokud by všichni jezdili s auty stejným šetrným způsobem.

 

Pokud někdo najezdí těch 30 tis. po městě, s hodně km za studena, vytáčí studený motor, jezdí s naloženým autem atd., tak ten olej bude vypadat diametrálně odlišně než např. u auta, které najezdí drtivou většinu km po dálnicích a na jeden studený start ujede desítky či stovky km.

 

Nelze takhle paušalizovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ben06 nie je podmienka prepdisanych prehliadok v AS!

 

Citujem:"

Všetky záručné opravy po celý čas trvania predĺženej záruky si dávajte vykonávať u svojho autorizovaného partnera ŠKODA.

V prípade poruchy na ceste sa môžete obrátiť na centrálu ŠKODA Assistance, číslo 0800 124 125 (v rámci SR, bezplatne), alebo číslo +421 2 43 29 15 47 (zo zahraničia), alebo na ktoréhokoľvek najbližšieho autorizovaného servisného partnera ŠKODA v Slovenskej republike, alebo v ktorejkoľvek inej európskej krajine.

Výrobcom predpísané servisné prehliadky dávajte vykonávať najmä u autorizovaných servisných partnerov ŠKODA."

 

Slovíčko dávajte si vykonávať, ako i dávajte vykonávať najmä u svojho ... neznamená si povinný ísť do autorizovaného servisu.

Jednak ak by aj na tom trvali, je to v rozpore so zákonom podľa vyššie uvedenej blokovej výnimky. 

 

Je to akurát tak dobrý nástroj na ľudí, ktorí poviem to tak sú menej asertívny, resp. chcú mať svätý pokoj a neobhajovať svoje právo, ak vznikne nejaký rozpor so servisom.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opakuji, nemám problém se svým AS a nemám tudíž problém s reklamacemi a jako hnidopich jsem toho už několikrát a bez problémů využil. Po 5 letech to jistě už řešit nebudu. Každého věc kam si to dá do servisu, já nebudu zkoumat zda má ten, či onen přístup do systému ŠA. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...