Publikováno Říjen 25, 200618 r Zdravím všichni, nesetkal se nekdo s tim, ze se mu prehriva motor 81 kW TDi behem jizdy? Normalne to je v poradku, topi to a z niceho nic se to prehreje, prestane topit a zacne rvat varovani. Ztraci se chladici kapalina ale unik nekde viditelnej neni a z vyfuku para taky nejde. Za pripadne rady a navrhy dekuji.
Říjen 25, 200618 r ahoj naprosto ten samej problem jsem mel pred 2 mesicema nakonec to bylo tesneni pod hlavou. Jel jsem a z niceho nic zacala rucicka prudce stoupat... + jeste prisli na ot ze se netoci hlavni ventilator chladice ale to uz byla druhotna chyba.
Říjen 25, 200618 r Autor No ja nevim, doufam ze to bude termostat...kdyby to bylo tesneni tak jde z vyfuku para ne? To by bylo asidost poznat...nebo by sla voda do oleje a byla by emulze v mazani. Btw kolik te stala ta oprava, jen tak orientacne? Dik.
Říjen 25, 200618 r Taky mi to zadny takovy priznaky nedelalo..... temostatr jsem vyndal a situace byla uplne stejna... proste jsem jel a nejednou na dalnici vylitla teplota tak prudce ze jsem nestihnul ani zastavit v odtavnym pruhu... a po 5 minutach byla teplota zase v normalu.... najezdil jsem s tim jeste asi 200km ale jakmile jsem jel do kopce nebo vic jak cca 90 tak teplota zacala zase stoupat... nechal jsem menit rovnou i rozvody kdyz se v tom hrabali + ventilator u chladice vsechno vcetne prace 17 000
Říjen 25, 200618 r Autor No pekna cena, ale i s tema rozvodama to pak chapu...no me to dela kdyz jedu normalnim tempem, kdyz jedu hodne klidne tak se to drzi, ale staci tomu slapnout a vylitne to, okamzite prestane topit, zacne rvat vystraha a ztrati se kapalina. Mam to ted novy tak me to docela stve
Říjen 25, 200618 r jak mi to popisujes tak mi to prijde ze mas to same jako ja taky jsem to auto mel cca mesic proto jsem si nechal vymenit i ty rozvody protoze nikdo nevi kolik to melo nalitano.. kolik mas najeto?
Říjen 25, 200618 r Autor To nevim presne, ve skutecnosti je to auto myho brachy, jen me zajimalo co s tim pocit...ale myslim ze rikal ze ma asi 70 tis. pokud je to pravda...zkusime ten termostat a uvidime, porad doufam ze to nebude nic vaznejsiho...
Říjen 26, 200618 r Autor No mel by to zacvaknout bazar, uz o tom vedi...tak uvidim. Kazdopadne pak dam vedet...cau.
Říjen 29, 200618 r Nevie mi niekto poradit s vymenou chladiacej zmesi? v oktavke 1,8 20V 97.Vytieklo mi asi 4litre no v nadrzke voda stale bola.Ako ju mam dostat z motora vsetku?
Říjen 29, 200618 r Problem podobnej. Jedu si to svym tempem po jizni spojce a po jiste dobe zacina varit. Tak vzdy vyradim a jde to dolu. Ted sem v servisu. Vetrak uplne v pohode, tak sme koukli na termostat a ten se neotevira debil jeden. Hlavne nez se termostat vyndal, tak to trochu trvalo, taky musi bejt tak blbe umistenej, heh.
Říjen 31, 200618 r Mě teda vařila 1,8T a byla to vodní pumpa.Termostat o.k. hmm, tak termostat mam ted komplet novej a vypada to na tu pumpu. Neni cirkulace vody, trubka od chladice k termostatu je uplne studena. Chjo. To je v pitchi, ale co v sobotu jedu ke kamosovi do dilny a pujde to na vymenu. By se z toho jeden zesr*l. Ze ja v tech milovicich jel na sprinty, hehe.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.