Rendavous Vloženo 20. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2020 Tady je ten dokument. https://docplayer.cz/45905873-Technicka-servisni-konference-04-2016.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 22. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2020 V 20. 10. 2020 na 9:00, David Stoupa napsal: V mém případě se cukání projevuje také na 2r.s., ale když běží regenerace DPF, tak nikdy necukne. Co jsem se ptal v servisu, tak by to mělo mít spojení s emisemi a jedná se opravdu pouze o SW záležitost. Odstranit by to mohl chip. Ahoj, právě probíhá "svolávačka" na přehrátí SW něco ohledně emisí, takhle mi to dnes sdělil technik. Třeba to bude mít pozitivní dopad na tvůj problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Stoupa Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 před 21 hodinami, Petr Smolík napsal: Ahoj, právě probíhá "svolávačka" na přehrátí SW něco ohledně emisí, takhle mi to dnes sdělil technik. Třeba to bude mít pozitivní dopad na tvůj problém. Díky za info, vyhledal jsem si svolávačky podle VIN na stránkách škoda a máš pravdu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhubner Vloženo 23. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Má někdo informace k té svolávačce? Nějakou definici proč a co se tím mění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Založil jsem na to vlákno. Taky by mě to zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendavous Vloženo 4. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2020 Na moje WIN ko mě to žádnou svolávací akci na škoda auto nenašlo. Opravdu máte kluci kód motoru CRMB? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 4. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2020 Ano určitě. Vyrobeno říjen 2015. Mně to taky na jednich stránkách nic neukázalo. Tady to ukázalo: https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz Tady to neukázalo: http://dealer.skoda-auto.cz/mini-apps/test-svolavaci-akce Název akce je 23AX. Kámoš má 2016 a má to taky. Pár lidí se ozvalo í v tématu co jsem na to založil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendavous Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Kluci tak jsem to nechal prohlídnout v autorizovaném servisu a nějakým varovným přístrojem zjistili kontaminovanou palivovou soustavu kovovymi pilinami. Takže asi se někde něco zadira. Chtěli mi to opravit a cenu nakalkulovali na 130 tis.🤪🤪🤪. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 A když je auto v záruce, tak by to chtít zaplatit neměli přece ne ? Je možné, že tento problém je u každého auta co cuká ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Když se mění filtr tak tam nějaký pilinky bývají skoro vždy. A oprava za 130 tis? A oprava čeho? Neřeš to a jezdi dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosko Vloženo 12. Duben 2022 Sdílet Vloženo 12. Duben 2022 Mne presne také isté pocukávanie ako na mori začalo robiť práve po prehratí SW pri akcii 23AX, predtým nebol absolutne žiaden problém. Na nedávnej prehliadke som to spomenul, že s autom sa odvtedy nedá jazdiť a chcel by som to vrátiť spät, bolo mi povedané, že späť sa to vrátiť nedá a že nie som sám, čo sa na to u nich sťažuje. Problém pre nich vyriešený a auto do budúcna ťažšie predateľné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 12. Duben 2022 Sdílet Vloženo 12. Duben 2022 Mně to dělalo i před přehřátím softu. Přestal jsem to řešit s tím, že to nechám projevit. Po 40tkm je to furt stejný, možná se to pomalinku horší, ale těžko říct. Ale podezírám EGR. Když jsme mu zkusili dát základní nastavení tak 1000km to nedělalo. Budu se na něj muset kouknout, případně vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendavous Vloženo 15. Duben 2022 Sdílet Vloženo 15. Duben 2022 Ahoj! Tak mě to škubání docela natolik rozhodilo a a začal to řešit. Zavolal jsem p. Jandovi z cimbu motorsport, ten mě poradil ať překontroluju rozvody rozdíl v nastavení může způsobit cukání. Jenže rozvody byly dělaný přípravky a byly ok. Mezi tím jsem jel do Pardubic a auto mě spadlo do nouzaku. Říkal jsem si výstřiky nakonec odešly. Ale po znova nastartování motor zase běžel normálně. Diagnostika hlásila čidlo klikovky. Pak uplynul ještě nějaký čas občas to skublo někdy i razantně. Šel jsem tedy po kostricim bodě kabelového svazku oněch čidel. Pak jsem nechal motor běžet na volnoběh a osciloskopem sledoval signál klikovky. Pomohla ona výměna čidla klikovky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendavous Vloženo 15. Duben 2022 Sdílet Vloženo 15. Duben 2022 Jo to pocukávání mě začalo dělat po výměně rozvodu ale ne hned, cca po 2 měsících. A tu svolavacku 23AX mě to nevypsalo protože už jsem ji měl za sebou údajně je to už z roku 2018. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remiaš Adam Vloženo 20. Březen 2023 Sdílet Vloženo 20. Březen 2023 V 23. 10. 2020 na 19:15, janhubner napsal: Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli jste přišel na závadu ohledně sve Octavie 4x4 cukání motoru na druhý rychlostní stupeň před měsícem jsem zakoupil také 4 roky starou Octavii a mám sami problém a nikdo neví co stim děkuji za odpověď Remias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhubner Vloženo 27. Duben 2023 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2023 Vzhledem k dotazům do SZ můžu konstatovat, že mám najeto od založení tohoto vlákna cca 100tis km s cuknutím na druhý rychlostní stupeň. Vše je stále stejné a, nic se nezměnilo... Předpokládám tedy, že je to SW problém v regulaci EGR ventilů, viz. můj příspěvek z února 2020. Už neřeším a jezdím. Pokud bych někdy v budoucnu na něco přišel, napíšu. Pokud někdo problém vyřešil, ať napíše, ale mám dojem, že kdo vyřešil, jednalo se o jiný problém cukání během jízdy a ne při dvojce kolem 40 km/hod, kdy dochází přestavení EGR ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remiaš Adam Vloženo 27. Duben 2023 Sdílet Vloženo 27. Duben 2023 Děkuji za odpověď já mám úplně ten sami problém druhý rychlostní stupeň občas i třetí a motor u té samé rychlosti co píšete pocukne momentálně mám auto ve škodovce už zkusili vyměnit regulační ventil paliva, regulační klapku vzduchu,vysoko tlaky EGR a zatím žádná změna zítra budou měnit nízkotlaký EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hanáček Vloženo 5. Února Sdílet Vloženo 5. Února Taky mi to dělalo, úplně přesně co vám. Vstřiky šli na stolici a zjistilo se, že jeden je úplně KO a další dva téměř KO. Po výměně jede vše normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remiaš Adam Vloženo 15. Února Sdílet Vloženo 15. Února To se zřejmě jednalo o jinou závadu vstřiky jsem měl také na kontrole a vše v pořádku jediný co jsem ještě zjistil že při cukání u 2000 otaček na 4 rychlostní stupeň se straci tlak na turbu ale řídící jednotka to tak požaduje takže někde bere špatné informace akorát nevíme odkud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martybiker Vloženo 12. Března Sdílet Vloženo 12. Března (editace) Ahoj, taky mám podobný problém s cukáním motoru CRMB na 2 a 3 rychlostní stupeň + motor má takový řechtavý zvuk jak za studena. Vyměněny vstřiky, čidlo tlaku na rail liště, přetlakovej ventil na liště (původně lítal tlak na railu, nyní se to už srovnalo), dále vyměněn vysokotlaký egr bez úspěchu, příští týden mě čeká ještě výměna nízkotlakého. Je zajímavé, že po odpojení konektoru vysokotlakého egr nebo pří běžení regenerace to žádné cukání+řechtání nedělá. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Je normální, že při odpojení konektoru vysokotlakého egr, i váhy vzduchu auto nespadne do nouzáku a normálně jezdí? Díky. Editováno: 12. Března, autor: Martybiker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinh1984 Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března Ahoj, dělá mi to taky. Motor CRMB, najeto 110t km, dělá to 2r.s. a 3.r.s. Rychlost jsem u toho nesledoval, ale jak jsou vyšší otáčky nebo se více tomu šlape tak to nedělá. Jen při pomalé jízdě a lehké držení plynu. Ale když jsem takhle zkoušel jet na tempomat tak auto nikdy necuklo. Nemůže být problém ještě v plynovém pedálu. Je tam taky nějaká elektronika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinh1984 Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března V 5. 2. 2024 na 20:49, Tomáš Hanáček napsal: Taky mi to dělalo, úplně přesně co vám. Vstřiky šli na stolici a zjistilo se, že jeden je úplně KO a další dva téměř KO. Po výměně jede vše normálně. A když jsi se díval na vstřiky přes diagnostiku, byly v normě nebo tam byl nějaký rozdíl? Nebo jsi šel rovnou na stolici a tam to poznali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petan.VUT Vloženo 16. Července Sdílet Vloženo 16. Července ahoj, mám podobný problém a už to skoro neřeším. Někde jsem náhodou narazil na podobný článek, kde to dělalo na peugeotu a tam to byla zanesená vzduchová klapka regulátoru vzduchu, že tam jsou nějaký kanálky, který se zanáší, ale nevím jak to je přesně u škodovky. Nějaký názory na tohle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.