Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pro některé by stačila převodovka tři čtyři kvalty, že se s tím vůbec v Bolce se*ou. :-) Ušetřila by se spojka, kolečka, hmotnost a hlavně co, emise! :-)

 Jinak spotřeba pěkná, to jo.

Vloženo

To zas ne :) Každá rychlost si žádá svůj kvalt, ale je fakt, že na okresce obec - mimo - obec - mimo, jezdím III - V - III - V... Chtěl jsem to spíš zmínit kvůli tomu, že pro nízkou spotřebu není nutné zrychlovat jako šnek nebo motor podtáčet. Naopak čerpací ztráty se s plně otevřenou klapkou sníží, zas třecí o něco narostou, aby bylo řečeno i B. Kdo by tak chtěl jezdit, tak je určitě dobré naučit se, kolik ta V bude cca točit po přeřazení a vyčkat na neutrálu dokud otáčky nespadnou.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

V sekci Kamiq se spotřeba moc neřeší, tak dávám do sourozenecké Scaly. Mimo dálniční cesta dle předpisů 50/90 km/h. Takový malý pokus, za méně už bych to asi nezvládl. 1.0 tsi Evo, 81 kW 6M, 11 tisíc najeto. 
 

3EFC774F-2726-4608-9D0C-C8D44BFBA3A0.jpeg

Vloženo (editace)

Ten samý motor, mám 5.8 dlouhodobou. Ježdeno 2měsíčne Praha-Jeseník-Praha, ostatní Praha a Praha-Jičín. Najeto 10.000km. Jezdím dost svižně, žádná šolichačka.

Editováno: , autor: Petr AMF
Vloženo

Já mám dlouhodobou někde na 6,5 litrech. Je to služební auto které využívám i do soukroma, takže častější studené starty, kratší městské jízdy. Navíc dost často jezdím nezpevněné cesty, časté rozjezdy, jízdy na 1. a 2. převodový stupeň. Proto jsem si pro zajímavost dal jednu delší cestu na spotřebu. 

Vloženo

Ako ukazuje spotrebu na rezerve? Dnes som vedel že idem len cca 30km a mal som ručičku tesne nad rezervou možno 3mm po prejdení cca 15 km už som zrazu mal ručičku v strede rezervy a ukazovalo mi dojazd 60km aj keď som šiel po rovinke užívateľ sa nezmenil. Ešte som tak na rezervu na tom nepodarku nešiel ale toto je divné správanie.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Teplice - Tábor přes Prahu, dálnice snaha o 145 tacho, průměr 90 km/h a 5,3 l/100km, opačný směr podobně, ale přes Prahu jsem popojizdel a měl zastávky s nastartovanym motorem, rychlost 76 km/h a 4,7 l/100km.

Pneu zimní 195/65/15, auto plně zatížené. TSI Evo 70 kW. 

  • o 5 týdny později...
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Cesta z Chorvatska mě se Scalou 1.0 tsi 81 kw DSG překvapila... dalnice trvale 130, kolem Gratz 50km IGL 100 a pak prujezd Vídní 80 a dále 130 na Brno ... Jel sem na zimních 18 pneu. Spotřeba 4.9 L fakt super vysledek.. čekal sem 6L 

20240331_174650.jpg

20240401_145214.jpg

Editováno: , autor: David C3
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)
V 23. 2. 2020 na 9:42, 15degren napsal:

Tak ja mam na tříhrnku průměrnou 6.8l po 80K km a profil mám taky 2/3 na dálnici. Jezdím víceméně předpisově. 

Pokud někdo tvrdí že jezdí výrazně pod 6l s tím to motorem, tak chtě nechtě je brzdou provozu v zájmu své ekonomické jízdy. Tvůj motor bude ve 100K km jak komín od udušeného kotle na uhlí.

 

Celkově mam najeto přes 900K km v osobních autech bez jediné nehody. Pokud tedy máš permanentně borce jako já v kufru měl by ses zamyslet nad svým objektivním názorem že jsi pan úžasný řidič "nemachýrek"

Zdravím, máme průměr 5,8l  1.0 dsg, 3 tis. najeto 🙂..jaro, léto..jezdíme okrsky..90,100km/h..pokud jedu nezáživně s provozem s eco režimem jedu za 4,6l..ale nikoho nezdržuji, spíš naopak, já pak se musím občas zbavit divně jedoucích aut, který jedou nesmyslné brzda - plyn..já jezdím opravdu plynule a asi i ekonomicky..

samozřejmě, když jedu já brzda plyn, tak spotřeba je třeba 6l, ale dálnici jsme ještě dlouhodobě nejeli..příští týden jedeme do Varny 😀😀..takže pak napíšu, kolik to papá když pojedu třeba 10 hodin jenom po dálnici na 135km/h..

Editováno: , autor: ivanak007
  • o 6 měsíců později...
Vloženo
On 10/28/2019 at 11:36 AM, slovacik said:

Akú máte spotrebu na 1,0 TSi 85KW ?

Ja dlhodobo 5,1 podľa počítača. Mám nabeháno 2800km. Samozrejme záleží od jazdy ale po meste mám aj 9 litrov na krátke vzdialenosti.

Ten motor sa mi zdá, že veľmi citlivo reaguje na nohu a spotreba ide hore pri šľapnutí na plyn.

1.0 je extremna citliva na plyn (nohu).

Oproti 1.5 je 1.0 strasne užraná v meste pri obycajnej dynamickej mestskej jazde v Bratislave žere okolo 10 L (neprehanam, citajte dalej)

Mame na firme dve identicke 1.0 a pri kazdom soferovi (5 soferov) su obe auta rovnako nenazrane.

Spotrebe je prijatelna len na okreske ci nizsou dialnicnou rychlostou.

Po roku skusenosti s 1.5 tsi a dvoma 1.0 tsi obejktivne napisem: 1.0 je motor do velkomesta uplne nevhodny.

1.5 je ovela uspornejsia (pri rovnakom mestskom tempe je spotreba u 1.0 extremne vyssia) a o kultivovanosti prejave motoru sa ani nebavme..1.0 je nieco co je fakt slabe hlucne rapotavé a ak chcete drzak krok s premavkou tak musite jazdit okolo 3000ot inak je motor uplna mrtvola az doslova nebezpecny pre manevre radenia sa z pruhu do pruhu.

Okolo 3000-5000ot 1.0 ma chut ist ale zere ako prasa a nad 5500ot uplne zvedne takze pozor pri predbiehani na okreskach ! 1.5 (110kw) e uplne ina kava a jazdi za menej ak sa bavime ze by sli obe auta za sebou v realnej prevadzke mesta tak 1.0 skonci bezne aj 2L s vyssou spotrebou ! Mimo mesta je aj 1.0 ok ale samozrejme opatrne pri predbiehani napr.kamionu ten motor nema vykonovy spicku ako by ste cakali od 81-85kw !

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...