Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj, mám dotaz snad poradíte, začala blikat kontrolka oleje, ztratila se skoro všechna chladící kapalina, zespodu na víčku oleje taková jakoby vazelína. Mechanik říkal že na sto pro těsnění pod hlavou+můžou být chyceny válce a prý oprava cca 12k, tak říkal že nejmenší zlo, vyměnil olej dolil vodu a že. máme dělat kontrolu, voda nemizi, olej už zas blikal a na křižovatce to chciplo, a až na po třetí úspěšný start, tak prosím o radu jestli opravdu taková investice nebo čím začít, dekuju moc

Těsnění jsme na tomto motoru před x lety měnili s bráchou doma v garáži.

Nechápu co chce mechanik dělat na tomto motoru za dvanáct tisíc. Hlavu

jsme teda nekontrolovali, ale těsnění, olej a chladící kapalina zas tolik nestojí.

Za 12 tis. by bylo snad i lepší vyměnit rovnou celý motor za jiný.

  • Autor

jen. mě zajímalo víc názoru co vše to může a nemůže být 

Vyměnit mechanika. Tohle je možná jen minimální cena. Pokud jste problém ignorovali, fridex cestoval v olejové náplni hezky dlouho a ve značném množství, tudíž poškodil všechny pohyblivé části motoru - ty podstatné. Nic nelze kalkulovat, dokud se nesundá hlava a spodek motoru. Nejprve kontrola napáchaných škod, poté oprava a vymytí celého motoru tak, aby další náplně nebyly kontaminované. To muselo bíle kouřit a vařit jak blázen. Takový motor se vůbec neměl startovat! Výměnu bych nedoporučoval, on to totiž může prodávat podobný, co už uvařit a zadřel.

  • Autor
před 3 minutami, bouchy napsal:

Vyměnit mechanika. Tohle je možná jen minimální cena. Pokud jste problém ignorovali, fridex cestoval v olejové náplni hezky dlouho a ve značném množství, tudíž poškodil všechny pohyblivé části motoru - ty podstatné. Nic nelze kalkulovat, dokud se nesundá hlava a spodek motoru. Nejprve kontrola napáchaných škod, poté oprava a vymytí celého motoru tak, aby další náplně nebyly kontaminované. To muselo bíle kouřit a vařit jak blázen. Takový motor se vůbec neměl startovat! Výměnu bych nedoporučoval, on to totiž může prodávat podobný, co už uvařit a zadřel.

neee to vůbec auto jezdí úplně v pohodě žádný kouř vůbec vše v pohodě a minulý týden začalo blikat tak se dolil olej a hned k mechanikovi, ten se všiml že tam není voda tak výměna oleje výplach motoru a vodu dolil ale kontrolka se rozsvitila znova, auto nikdy nevarilo, ani v lete

U tohodle motoru (motor z Favorita) je zcela běžné poškozené těsnění pod hlavou,

zkus se poradit ještě s někým dalším, hlavně ohledně ceny opravy - výměny.

  • Autor
před 9 hodinami, Sudetak napsal:

U tohodle motoru (motor z Favorita) je zcela běžné poškozené těsnění pod hlavou,

zkus se poradit ještě s někým dalším, hlavně ohledně ceny opravy - výměny.

dobře dekuju 

V 29. 10. 2019 na 22:40, Pavel Chomutov napsal:

říkal že nejmenší zlo, vyměnil olej dolil vodu a že. máme dělat kontrolu

já bych naopak řekl, že toto je to největší zlo. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že motor odepíšeš celý. Pokud je v háji těsnění, což je velmi, velmi pravděpodobné, tak co nejdřívě vyměnit + minimálně srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy vložek válců.

U tohoto motoru by bylo spis divne, pokud by to tesneni nepraslo. Taky jsem si zazil, olej ve vode, voda v oleji. Bez rozborky neni mozna naprava. 

Je to bezna vec, nic mimoradneho. 

  • Autor
před 3 hodinami, Wittmann napsal:

já bych naopak řekl, že toto je to největší zlo. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že motor odepíšeš celý. Pokud je v háji těsnění, což je velmi, velmi pravděpodobné, tak co nejdřívě vyměnit + minimálně srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy vložek válců.

o tom také mluvil tak nevím jestli se rovnou pustit do hlavy a těsnění nebo třeba zkusit měnit čidlo oleje atd, a diky

Pokud byla v oleji voda, tak není co řešit

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.