Publikováno Říjen 29, 20195 r ahoj, mám dotaz snad poradíte, začala blikat kontrolka oleje, ztratila se skoro všechna chladící kapalina, zespodu na víčku oleje taková jakoby vazelína. Mechanik říkal že na sto pro těsnění pod hlavou+můžou být chyceny válce a prý oprava cca 12k, tak říkal že nejmenší zlo, vyměnil olej dolil vodu a že. máme dělat kontrolu, voda nemizi, olej už zas blikal a na křižovatce to chciplo, a až na po třetí úspěšný start, tak prosím o radu jestli opravdu taková investice nebo čím začít, dekuju moc
Říjen 29, 20195 r Těsnění jsme na tomto motoru před x lety měnili s bráchou doma v garáži. Nechápu co chce mechanik dělat na tomto motoru za dvanáct tisíc. Hlavu jsme teda nekontrolovali, ale těsnění, olej a chladící kapalina zas tolik nestojí. Za 12 tis. by bylo snad i lepší vyměnit rovnou celý motor za jiný.
Říjen 30, 20195 r Vyměnit mechanika. Tohle je možná jen minimální cena. Pokud jste problém ignorovali, fridex cestoval v olejové náplni hezky dlouho a ve značném množství, tudíž poškodil všechny pohyblivé části motoru - ty podstatné. Nic nelze kalkulovat, dokud se nesundá hlava a spodek motoru. Nejprve kontrola napáchaných škod, poté oprava a vymytí celého motoru tak, aby další náplně nebyly kontaminované. To muselo bíle kouřit a vařit jak blázen. Takový motor se vůbec neměl startovat! Výměnu bych nedoporučoval, on to totiž může prodávat podobný, co už uvařit a zadřel.
Říjen 30, 20195 r Autor před 3 minutami, bouchy napsal: Vyměnit mechanika. Tohle je možná jen minimální cena. Pokud jste problém ignorovali, fridex cestoval v olejové náplni hezky dlouho a ve značném množství, tudíž poškodil všechny pohyblivé části motoru - ty podstatné. Nic nelze kalkulovat, dokud se nesundá hlava a spodek motoru. Nejprve kontrola napáchaných škod, poté oprava a vymytí celého motoru tak, aby další náplně nebyly kontaminované. To muselo bíle kouřit a vařit jak blázen. Takový motor se vůbec neměl startovat! Výměnu bych nedoporučoval, on to totiž může prodávat podobný, co už uvařit a zadřel. neee to vůbec auto jezdí úplně v pohodě žádný kouř vůbec vše v pohodě a minulý týden začalo blikat tak se dolil olej a hned k mechanikovi, ten se všiml že tam není voda tak výměna oleje výplach motoru a vodu dolil ale kontrolka se rozsvitila znova, auto nikdy nevarilo, ani v lete
Říjen 30, 20195 r U tohodle motoru (motor z Favorita) je zcela běžné poškozené těsnění pod hlavou, zkus se poradit ještě s někým dalším, hlavně ohledně ceny opravy - výměny.
Říjen 31, 20195 r Autor před 9 hodinami, Sudetak napsal: U tohodle motoru (motor z Favorita) je zcela běžné poškozené těsnění pod hlavou, zkus se poradit ještě s někým dalším, hlavně ohledně ceny opravy - výměny. dobře dekuju
Říjen 31, 20195 r V 29. 10. 2019 na 22:40, Pavel Chomutov napsal: říkal že nejmenší zlo, vyměnil olej dolil vodu a že. máme dělat kontrolu já bych naopak řekl, že toto je to největší zlo. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že motor odepíšeš celý. Pokud je v háji těsnění, což je velmi, velmi pravděpodobné, tak co nejdřívě vyměnit + minimálně srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy vložek válců.
Říjen 31, 20195 r U tohoto motoru by bylo spis divne, pokud by to tesneni nepraslo. Taky jsem si zazil, olej ve vode, voda v oleji. Bez rozborky neni mozna naprava. Je to bezna vec, nic mimoradneho.
Říjen 31, 20195 r Autor před 3 hodinami, Wittmann napsal: já bych naopak řekl, že toto je to největší zlo. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že motor odepíšeš celý. Pokud je v háji těsnění, což je velmi, velmi pravděpodobné, tak co nejdřívě vyměnit + minimálně srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy vložek válců. o tom také mluvil tak nevím jestli se rovnou pustit do hlavy a těsnění nebo třeba zkusit měnit čidlo oleje atd, a diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.