Přejít na obsah

Problem s DPF nebo EGR ?Jak poznat ?


Zicar

Doporučené příspěvky

Ahoj a zdravim vsechny klubaky.

Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci.

Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na miste.Ta probehla 2x uspesne.Auto odjelo a po cca 200 km se opet filtr rozsvitil.Tentokrat byla chyba na diagu ze regenerace probihala moc dlouho a neuspesne.Opet jsem pustil servisni regeneraci na miste.Vse ok.Pro jistotu jsem vyvolal i regeneraci za jizdy a jel auto projet.Taky vse probehlo bez problemu.Auto si kamarad odvezl a opet po cca 300 km zse filtr.Rikam ok asi uz je ucpanej a my to doma uz neudelame.Auto jsem odvezl do Prahy na vycisteni.Vse probehlo bez problemu.Dostaly jsme protokol ze je vse ok.Tak jsem auto dovezl domu,kamarad odjel a po 4 dnech me opet vola ze uz mu to zase sviti.Filtr dpf blika zhaveni a auto v nouzaku.

Kdyz jsem s autem jel vsimnul jsem si ze mu dost kolisa teplota.Jednou je 90 pak spadne pod 70 na dalnici kdyz jsem zastavil v zacpe dokonce az na 40.Rikam si aha kdyz neni dostatecna teplota tak se asi regenerace taky nespusti ale to je moje myslenka potreboval bych ji spis od vas potvrdit a musel bych asi nejdriv resit termostat.Pak je dalsi otazka jestli to nedela treba EGR ?ze by zustaval otevreny ?Nedokazete poradit jak ve VCDS overit jeho spravnou funkci ?Kamarad je celkem zoufalej auto se 4x4 si velice chvalil ale po techto problemech a hlavne financni narocnosti na opravy uz mu nedokaze prijit ani na jmeno.Dekuji Lukas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevim,videl jsem pouze protokol o vycisteni kde byly hodnoty pred a po.Dneska jsem to byl projet pres VCDS jsem dal regeneraci za jizdy.Vse se spustilo z auta se kouriloale zase me klesla teplota na 67stupnu a nedokoncilo se to.Proste jsem se pres 80stupnu nedostal.Tak nevim jestli to muze bejt opravdu termostat nebo neco spolecnyho s EGR ventilem ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...