Zicar Vloženo 4. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 Ahoj a zdravim vsechny klubaky. Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci. Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na miste.Ta probehla 2x uspesne.Auto odjelo a po cca 200 km se opet filtr rozsvitil.Tentokrat byla chyba na diagu ze regenerace probihala moc dlouho a neuspesne.Opet jsem pustil servisni regeneraci na miste.Vse ok.Pro jistotu jsem vyvolal i regeneraci za jizdy a jel auto projet.Taky vse probehlo bez problemu.Auto si kamarad odvezl a opet po cca 300 km zse filtr.Rikam ok asi uz je ucpanej a my to doma uz neudelame.Auto jsem odvezl do Prahy na vycisteni.Vse probehlo bez problemu.Dostaly jsme protokol ze je vse ok.Tak jsem auto dovezl domu,kamarad odjel a po 4 dnech me opet vola ze uz mu to zase sviti.Filtr dpf blika zhaveni a auto v nouzaku. Kdyz jsem s autem jel vsimnul jsem si ze mu dost kolisa teplota.Jednou je 90 pak spadne pod 70 na dalnici kdyz jsem zastavil v zacpe dokonce az na 40.Rikam si aha kdyz neni dostatecna teplota tak se asi regenerace taky nespusti ale to je moje myslenka potreboval bych ji spis od vas potvrdit a musel bych asi nejdriv resit termostat.Pak je dalsi otazka jestli to nedela treba EGR ?ze by zustaval otevreny ?Nedokazete poradit jak ve VCDS overit jeho spravnou funkci ?Kamarad je celkem zoufalej auto se 4x4 si velice chvalil ale po techto problemech a hlavne financni narocnosti na opravy uz mu nedokaze prijit ani na jmeno.Dekuji Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 A co snímač diferenčního tlaku? Ten je podle mě nejčastější příčinou nekonečných regenerací. Akorát je otázkou, jestli filtr to čištění přežil ve zdraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zicar Vloženo 4. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 To nevim,videl jsem pouze protokol o vycisteni kde byly hodnoty pred a po.Dneska jsem to byl projet pres VCDS jsem dal regeneraci za jizdy.Vse se spustilo z auta se kouriloale zase me klesla teplota na 67stupnu a nedokoncilo se to.Proste jsem se pres 80stupnu nedostal.Tak nevim jestli to muze bejt opravdu termostat nebo neco spolecnyho s EGR ventilem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 Kolik to má najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zicar Vloženo 5. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2019 110 tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2019 Pokud to není stočené, tak filtr nemohl být zanesený. Příčina byla pravděpodobně úplně někde jinde. Jenže teď je otázka, co s filtrem udělalo to čištění. Zaměřil bych se na ty snímače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 5. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2019 Nejprve termostat, pak čidla - teploty a ostatní u DPF. Za jízdy se teplota sledovala diagnostikou? Měřidlo v autě je naprd. Až to udrží teplotu, tak zkoumat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2019 mně by hlavně zajímalo, jaké chyby to vypisuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zicar Vloženo 7. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2019 chybu to psalo dlouha regenerace.Ale podle me to prerusuje porad nizka teplota kdyz me to padne na 60 stupnu.Ted jsem odjel na 14 dnu takze zacnu termostatem a pak dam vedet a uvidime co dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zicar Vloženo 28. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2019 Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 28. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2019 No ja to tady nekde psal mě taky svítíla pořád kontrolka stále se něco měsíc zjištovalo až se nakonec vyměnil a byl pokoj. Našlí v něm vodu. Naštěstí to bylo na záruku. Cena 36tis Auto melo najeto 90tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zicar Vloženo 30. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2019 Kde že jsi měl tu vodu ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 V 30. 11. 2019 na 11:41, Zicar napsal: Kde že jsi měl tu vodu ?? Rozšířit Udajně v DPF filtru je tam prej taky chladič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YOndra Vloženo 8. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2019 V 7. 12. 2019 na 15:44, italik napsal: Udajně v DPF filtru je tam prej taky chladič Rozšířit To ti opravdu rekl autorizak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 13. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 V 8. 12. 2019 na 7:15, YOndra napsal: To ti opravdu rekl autorizak? Rozšířit Jo oni vubec nevěděli co s tím a hlavně všechny auta do stáří 5 let se opravují přes Mladou Boleslav. Takže oni to v autorizáku napojí na PC a z Boleslavi jim diktujou co vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.