Lancelot Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 Moje domněnka je, že to je kvůli přísnějším emisím, kdy striktní řízení motoru za účelem jejich dodržení podtrhuje právě ony "blbě se potkané" výrobní tolerance. Jinak ještě tady nevidím údaj, kolik má najeto, to taky udělá dost. Auto ožije po těch 20 tis. km. U služebního TSI bych řekl, že po 40 tis. km chytlo ten správný dech. Si pamatuji, jak jsem domů vezli novou OII 1.6 Mpi a bylo to líné jak prase, kolem 10 tis. km to začalo ožívat a kolem 30 tis. km už to mělo dynamiku odpovídající 100k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep-master Vloženo 3. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Najeto mám 12 tisíc. Je fat, že po 5-ti tisících se to zlepšilo. Do té doby to bylo úplně jalové. To mám jako čekat 2 roky, než najedu 30 tisíc??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Třeba to bude dřív, třeba nikdy. Tak tomu musíš víc nakládat. Zkoušel jsi nějaký lepší benzín, aspoň jako placebo :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep-master Vloženo 3. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Od začátku jezdím na VERVU bez biosložky + VIF Autu dávám sem tam "za uši" aby se dobře zajelo, respektive nebylo líné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep-master Vloženo 4. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 (editace) Podařilo se mi najít graf další změřené 1,5TSI 110kw, konkrétně Karoqa ale s DSG. Tentokrát měřil http://motorpower.cz Výsledek mi přijde mnohem reálnější, než to co naměřili mě na Jarově. Po všemožném bádání jsem se doslechl, že brzdu na Jarově mají schválně nastavenou, tak aby z toho vždy vylezli hodnoty větší, když by náhodou nějakého klienta napadlo reklamovat výkon/dynamiku u nich zakoupeného vozu. Což je teda pěkná dobyt čárna jestli je to pravda. Editováno: 4. Prosinec 2019, autor: sheep-master 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Tak si dojeď změřit k němu a máš dva výstupy a můžeš porovnávat. Pokud ti hodnoty zrychlení za žádných okolností nesouhlasí s udávanými, reklamuj. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep-master Vloženo 29. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 (editace) Tak sem si nechal změřit výkon moji 1.5TSI 110kw jinde než na Jarově (tam jim to měří asi schválně více - viz graf z prvního příspěvku) Je tam takový nepěkný průběh. Plně odpovídá reakcím na plynový pedál i pocitům... Takové TDI.Pod 2000 ot. mrtvo, ve 2500 ot. kopne 260nm a pak to hned umře na 240nm, které se drží do 3600 ot.?Výkon tam nějaký je - 116kw, ale až mezi 5800-6200 ot. Editováno: 29. Duben 2020, autor: sheep-master Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 31. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2022 Podařilo se tuto problematiku nějak vyřešit? Kolega má služební 1.0 TSI 85 kW ve Scale a slušně řečeno mně sedicímu v Karoqu 1.5 TSI 110 kW FWD natrhl prdel, obecně nemám z motoru dobrý pocit, zdál se živější, auto má circa 70 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.