Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Moje domněnka je, že to je kvůli přísnějším emisím, kdy striktní řízení motoru za účelem jejich dodržení podtrhuje právě ony "blbě se potkané" výrobní tolerance.

 

Jinak ještě tady nevidím údaj, kolik má najeto, to taky udělá dost. Auto ožije po těch 20 tis. km. U služebního TSI bych řekl, že po 40 tis. km chytlo ten správný dech.

 

Si pamatuji, jak jsem domů vezli novou OII 1.6 Mpi a bylo to líné jak prase, kolem 10 tis. km to začalo ožívat a kolem 30 tis. km už to mělo dynamiku odpovídající 100k.

 

Vloženo (editace)

Podařilo se mi najít graf další změřené 1,5TSI 110kw, konkrétně Karoqa ale s DSG. Tentokrát měřil http://motorpower.cz

Výsledek mi přijde mnohem reálnější, než to co naměřili mě na Jarově.

 

Po všemožném bádání jsem se doslechl, že brzdu na Jarově mají schválně nastavenou, tak aby z toho vždy vylezli hodnoty větší, když by náhodou nějakého klienta napadlo reklamovat výkon/dynamiku u nich zakoupeného vozu. Což je teda pěkná dobyt čárna jestli je to pravda.

karoq 1.5tsi.jpg

Editováno: , autor: sheep-master
Vloženo

Tak si dojeď změřit k němu a máš dva výstupy a můžeš porovnávat. 

 

Pokud ti hodnoty zrychlení za žádných okolností nesouhlasí s udávanými, reklamuj. 

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak sem si nechal změřit výkon moji 1.5TSI 110kw jinde než na Jarově (tam jim to měří asi schválně více - viz graf z prvního příspěvku)

Je tam takový nepěkný průběh. Plně odpovídá reakcím na plynový pedál i pocitům... Takové TDI.
Pod 2000 ot. mrtvo, ve 2500 ot. kopne 260nm a pak to hned umře na 240nm, které se drží do 3600 ot.?
Výkon tam nějaký je - 116kw, ale až mezi 5800-6200 ot.

graf leon.jpg

Editováno: , autor: sheep-master
  • o 2 roky později...
Vloženo

Podařilo se tuto problematiku nějak vyřešit? Kolega má služební 1.0 TSI 85 kW ve Scale a slušně řečeno mně sedicímu v Karoqu 1.5 TSI 110 kW FWD natrhl prdel, obecně nemám z motoru dobrý pocit, zdál se živější, auto má circa 70 tis km.

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Neuveríte... Po 6 rokoch ako spokojný majiteľ 1.5 som žiaľ po nehode musel presadnúť do náhradného vozidla s 1.0TSI a presne čo čítam, tak som tiež reálne zažil...

 

Tá malá kurva 1.0 ide dynamicky rovnako, dokonca by som povedal lepšie ako 1.5... Nechápal som to...

 

Normálne pri podlahe to dostalo taký kopanec a auto išlo ako s upravenou mapou...

 

Nedalo mi to. Po konečne dlhej dobe som sadol do mojej 1.5, a prvá cesta bola na brzdu.

 

Krúťak nameraný 250NM ale výkon 97kW, potom na ďalších meraniach 106kW... Okej. Ale reálne?

 

Porovnajme 200NM 1.0TSI vs 250NM 1.5 TSI ale dynamika je u 1.5 mŕtva...

 

Tak som dal upraviť mapu tej 1.5 na mieru a teraz môžem povedať že auto ide za plynom, reakčne a pocitovo konečne tak ako by malo byť.

 

333NM / 127kW (165tkm)

 

Až po ladení sme boli na tomto čísle a to sú ešte "rezervy"DSv24b44AltX_20241126_102041_lmc_8.4.thumb.jpg.14cb08135a03dbaa38249eab0ba7ca87.jpg

 

SeatIbiza1.5TSI1102017st10001.thumb.jpg.1d6a61d41275e8a191feee3b32a5b307.jpg

Seat Ibiza 1.5TSI 110 2017 st10001.jpg

Editováno: , autor: KapriQ

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...