Přejít na obsah

Vrzani, drnceni a jine zvuky


jamescze

Doporučené příspěvky

Tak ja pozoruji vrzani akorat madel dveri a to jen kdyz za ne chytnu a snazim se s nimi hnout. Nevim jak to bude az budou teploty vyssi (auto mam od prosince). Takze dotaz na ty, kteri taky maji a pripadne resili - je to na reklamaci ? Precijen nove auto .... - diky

 

BTW: relatko steracu me taky prekvapilo. Asi to je i tim, ze jsem predtim nemel nikdy "tiche" auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty auta jsou plasťáky, to že někde něco občas mírně rezonuje, nebo madlo dveří občas trochu vrzne, když za něj vezmu, beru za naprosto normální jevy. Ale to že v kufru rachotí něco, jak kdybych místo rezervy vozil v té prázdné plechové prohlubni položený jeden velký ocelový šroub, který na každé nerovnosti dělá takovédle rodeo, to vyřešit musím. Bude to nějaká banalita, něco se někde uvolnilo (nějaký druk, torxový šroub či co), zapadlo to do nějaké plechové prohlubně a tam to prostě rachtá. Už jsem se vezl v kufru po ledové roletě a mám lokalizováno odkud ten rachot jde, takže půjdu doufám na jisto. Výcuc z DP na demontáž obložení kufru a dveří kufru si dovedu zajistit i bez placení a opravím si tu prkotinu vklidu sám a pečlivěji než někde v servise. Budu mít k ruce i nějaké materiály na odhlučnění, tak když uvidím, že je to z fabriky bída, tak tam rovnou vlepím nějaké to tlumení.

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Madla dvery a tapacir som mal premastene v zaruke vydržali asi pol roka. Potom vrzgat začali zas a vlastne aj vrzgaju. Mne vrzgaju aj ked si položil lakeť pocas riadenia. Teraz sa hrozne ozval A stĺpik pred spolujazdcom. V tom aute snáď čo je plastové všetko vrzga. Dotknúť sa tabletu je riziko aby náhodou rámik neodpadol. 

To auto by nebolo zle ale také maličkosti vedia zamrziet. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chodíš aj na fórum RAPID, tak tam sa dočítaš od užívateľov, čo všetko im vrže na Rapidke. :) Ja som ju mal 8 rokov a tiež mi nič nevŕzgalo :) F1 kombi som mal 8 rokov, tiež  nič.  F1 mala 75 000 km, Rapid 85 000 km a Scala má 18 000 km. Uvidíme. A to som mal Scalu už v lete rozobranú, všetky tapecy, vytlmenie dverí, výmena repro...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazne je, co vrze a co nevrze. Zalezi to aj od prahu pocutelnosti, ci pripustenia si, ze nieco vrze. To co vrze mne, zene a mojim rodicom nevrze. No ked to uz pucul i technik a nasli kamienok v naprave, tak asi vrzgalo 😂 bez urazky, ale su ludia, co proste niektore veci beru prirodzene a neuvedomia si, az kym to nevrzga ako brzdiaci rusen. A nielen zeny, no nechcem klasifikovat postrehy skupin ludi podla profesie. A taka skupina conepocuje-neriesi je vdacny zakaznik automobiliek a inych technickych vyrobkov

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějakej šroub by mě v kufru sral. To jo. 

Ale mít to jako rolse nikdy nebudeme.

Nejsem takovej blázen abych poslouchal co kde vrzne😀

Navíc když se pustí trochu rádio... 

Už jsem si asi zvykl i na tu cvakací sedačku. V létě na to mrknu. Teď je kosa. 

 

Přijde mi tahle diskuse už trochu ujetá. Sorry😀

 

Jo už mám namontovanej dsp zesík. 

To je paráda!!! 

Nějaký vrznutí je nula nula nic. 

Hoši to je mazec! 

Přidám to do audia, časem... 

Editováno: , autor: keras
  • Líbí se mi 3
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 25. 1. 2022 na 11:47, tom01 napsal:

Ale to že v kufru rachotí něco, jak kdybych místo rezervy vozil v té prázdné plechové prohlubni položený jeden velký ocelový šroub, který na každé nerovnosti dělá takovédle rodeo, to vyřešit musím.

Včera byl chvíli čas se tomu věnovat - rachot z pravé bočnice kufru. Než čekat do jara s rozebráním vnitřního obložení, to jsem zkusil sundat podběh, jestli nerachotí něco tam. První, co na mě vykouklo je plandající hadička od žlábku hrdla nádrže, ukotveno. Pak dvě trubky k nádrži těsně u sebe, vypodloženo a staženo, aby jedna o druhou neklepaly. Ale podle zvuku ani jedno z toho nebylo ono. Pak jsem ještě odhalil kloktající horní uchycení té černé bandasky při pohledu do blatníku vlevo. Dole uchyceno šroubem a nahoře nasunuto do plechového třmenu. Tam byla vůle cca 1mm a kloktalo to o plech směrem k zavazadelniku i zvuk byl podobný. Tak jsem tu bandasku sundal (ani nevím co to je, bylo to naštěstí prázdný a z těch 2 hadiček nic neteklo,  když jsem je odpojoval 😅), horní třmen vypoložen kusem střešní folie (detail foto), rachot ustal. Zkontroloval jsem ještě vše ostatní v blatníku a nárazníku za kolem, vše se zdálo už ok. Takže podběh, kolo nasazeno zpět a hurá to projet... 😀 ...hned na přejezdu co máme ani ne 50m, zas ten samý rachot 😠, takže jsem kolem toho lezl 2 hodiny po čtyřech zbytečně 😡. Takže  buď budu tenhle kocert poslouchat do jara a až bude teplo, tak sám rozeberu ten vnitřek a budu hledat tam, nebo to nevydržím a šoupnu do servisu. Je to v záruce, tak ať se starají, akorát mám obavu co kde jiného zprasí, pokud to vůbec opraví 🤔...

20220205_094613.jpg

20220205_094622.jpg

20220205_103551.jpg

20220205_103607.jpg

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, tak tušil jsem, že to bude něco souvisejícího s palivem. Hadice vedly od nádrže a byly cítit benzinem. Já měl jen obavu, aby mi z toho netekl benzin pod nohy :-). Jinak ano, auto bylo umyté. Když auto myju, tak vždy vč. podvozku a podběhů. Spíš než wapka se mi osvědčila zahradní hadice s nastavitelnou koncovkou + vodárna co dává pořádný tlak.

 

Ale to jsme někde úplně jinde, než u pazvuků v interiéru. Sám jsem přemýšlel jestli ten můj příspěvek nedat spíš k sekci podvozek než sem. Takže zpět k tématu pazvuků a té rozborce/sborce obložení kufru uvniř. Bušil jsem do všeho možného (víčko nárže, vše pod ním, zadní světla, nárazník, vše na zadních dveřích vč. SPZ, dorazy víka kufru...), pak jsem se vezl uvnitř v kufru (vyndaná veškerá výbava, vč. rezervy) zjistil jsem poslechem odkud to jde, bušil jsem do všeho zevnitř. No něco přirachtává jakoby od míst navijáku pravého zadního pásu. Koberec je v tom místě děrovaný a dírami je vidět, že tam toho je více (nějaké el. jednotky, el. svazky atd), vše dostupné prosaháno prstem a nic, ale tam bude něco uvolněného a zapadlého tak, že to hlasitě rachotí). Zkrátka musím rozebrat tu pravou stranu kufru (tzn. obložení C+D sloupku, sedák a opěradlo ven, obložení prahu a pak půjde ven ta pravá bočnice). Na to ale počkám až bude citelně tepleji, do té doby holt budem rachotit. Nebo to nevydržím a svěřím to servisu :-/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen Máš na mysli tu černou bandasku, co jsem podkládal? No možné to je, nevím k čemu to slouží. Kloktalo to v uchycení, tak jsem to podložil, osadil zpět a pospojoval hadice. Trochu to bylo cítit benzinem, či něčím takovým. Nejhorší je, že to někde rachotí pořád dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...