Kuolematon Vloženo 11. leden 2021 Sdílet Vloženo 11. leden 2021 To že jsou ze zahraničních zdrojů nic neznamá. Tento mýtus že v zahraničí je jen pravda a fakta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2021 Infotraiment, virtual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 @Jan R.Kde je to jednoduché, intuitivní ovládání vozidla , systém pár lehce zapamatovatelných úkonů a tlačítek ? Začíná to být podobné pilotáži letadla, vypínání Start/Stop, hlídání jízdního pruhu atd., navíc po každém vypnutí motoru a před další jízdou zas a znovu, údajně kvůli bezpečnosti. Děkuji nechci, kdo chce, nechť tedy kupuje. Dnes a do budoucna to bude produkovat podle mne tzv. "bezpohlavní" řidiče a uživatele. Žádná velká individualizace, jen ohraničené, nasáčkované a předvídatelné jednání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 Tak ono každému vyhovuje něco jiného, StartSsop se dá stále řešit, LA zatím taky (ikdyž osobně nevidím důvod vypínat pernamentně, ale záleží asi na trasách, které kdo jezdí). Ty zbylé klikací věci jsou povětšinou "jednou nastavím a nešahám". Ano, můžu přepínat módy, můžu nastavovat chování ACC a dalších. Ale to stará auta neměla. Upřímně, když porovnám FI, FIII před FL, Kodiaq 2018, Karoq 2020 a sem tam Scalu, tak úkony co dělám při nastupování jsou vesměs podobné. Nejsložitější je to u FI s klíčem... A upřímně, ono je jedině dobře, že si člověk může ten infotaiment upravit a přizpůsobit, tím si dá člověk "tlačítka" toho co chce blíže a nemusí listovat v menu. Netvrdím, že je to správná a jediná cesta. Ale upřímně raději toto, než to vždy hledat v nějakých podmenu a nebo mít 150 tlačítek a stejně nevím, které co dělá (viz Opel ještě pár let zpět)... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2021 (editace) Za mě taky raději toto. I Focus má x desítek tlačítek a stejně v noci se intuitivně nenahmatají. Toto je el.auto lidi tak nějak musí počítat s elektrifikací. Že by si někdo na fórech stěžoval na ovládání Tesly X ... To jen konzervy nechápou současné ovládání, zbytek se přizpůsobí, když chce TOP výrobek Škody. Ano skočit z takového auta do F1, kde centrál na klíč, žádné pípání pásů, okna manual, rádio panel ... Editováno: 13. leden 2021, autor: Jan R. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuolematon Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 Podle mě na to automobilky, především koncern jdou špatně, nebo jsou špatně dané normy. Mělo by se to jednou nastavit a potom automaticky dělat to co chceš ty bez tvého zásahu, v tom je elektronika dobrá, jde přesně nastavit a díky dotykovému displeji to i jde, pomocí tlačítek těžko. Jako příklad bych dal start stop nebo line assist, možnost nastavení třeba jen nad určitou rychlost, po určité době, nebo prostě vypnout a nechat vypnuté do zapnutí. Momentální řešení není pomoc pro zákazníka ale spíše naopak což je chyba. S tou elektronikou je takových možností a všichni se spokojí jen s vypnout zapnout, dát do marketingu buzzwordy a to je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2021 O verzi 50 https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/skoda-enyaq-iv-by-mohl-prijit-i-v-levnejsi-verzi/1981777?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 @Kuolematon Problém je, že ŠA by i třeba chtěla to takto nastavit, aby si to pamatovalo stav (třeba u toho LA to tak ještě do nedávna bylo). Ale emise a NCAP se testují ve "standardním" režimu. Tedy auto co má vypínatelný LA a pamatuje si to získá méně bodů a vysvětluj to potom zákazníkům. To samé StartStop, není problém aby zůstával vypnutý z výroby, ale kdo bude platit emisní pokuty, no ŠA ani koncern to nebude... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 (editace) No kdo má peníze na auto za cca přes 1 milión a více korun, tak snad by i něco připlatil za nějaký ten gram emisí navíc, pokud by měl určitý komfort v té asistenci, která by si držela stabilní nastavení i po vypnutí motoru. Je ale fakt, že tohle se Enyaqu netýká, ale ti co mají na Kodiaq, Superb by si pravděpodobně byli ichotni i připlatit. Mě to celé připadá, jako, že automobilky se mají aspoň na co vymluvit, že to nejde skrze emise. A NCAP a jejich přidané body za asistenční systémy a následná marketingová kampaň automobilek za přidělené hvězdičky? Vůz s menším počtem bodů a hvězdiček, který má pasivní bezpečnost lepší, než druhý vůz, který má navíc body za aktivní bezpečnost a systémy a tím pádem třeba i lepší skóre a hvězdičky, ale jinak je třeba destrukčně při havárii na tom hůře? Pěkně nás masírují propagandou, to tedy vám řeknu, boduje se to a hodnotí jak se to zrovna hodí do krámu. Editováno: 13. leden 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2021 Z testování https://fdrive.cz/clanky/skoda-pilne-testuje-elektricky-enyaq-v-akci-ma-desitky-vozu-rozhovor-6422?fbclid=IwAR1Kx1nDZ5-MSE4RMjveIRi_-jbVxZSBwK3sdweBzNP_c39WR8elglK3fLU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 23. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2021 Od MR 2022 budou 3 nové barvy ra oranžová velmi podobnàá Q8, Mamba pastel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 (editace) Tučné sousto si chce Škodovka utrhnout při výrobě Enyaqu: https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-rika-ze-bude-vyrabet-az-128-tisic-enyaqu-za-rok-neni-jasne-komu-je-chce-prodat/ Editováno: 24. leden 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 To tedy.. Čím více to auto potkávám, tím více nevím, kdo je cílovou skupinou. Ono design i technologie jsou hodně subjektivní, no za mě bych nechtěl ani takový design, ani elektromobil.. No proti gustu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2021 Měla by být představena i verze Sportline, jsem zvědav co z toho bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 Asi první reálný zveřejněný údaj o spotřebě, na zimu to není špatný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 (editace) Nevím jestli jsem to pochopil dobře, ale při té průměrné spotřebě, udávané na tom displeji a při kapacitě jeho baterie, mě v tom počasí vychází reálný dojezd tak cca 220-230 km? Jestli je tomu tak, tak mě osobně se to tedy nezdá jako něco extra. Na druhou stranu chápu tu zimu a vliv na baterii, ale snad tam mají nějaký teplotní management baterie. Ve spalováku je sice v zimě taky větší spotřeba, ale je to asi zanedbatelné a že bych si tím nějak podstatně zkracoval dojezd, tak to tedy určitě ne. Editováno: 15. Únor 2021, autor: DušanV 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 16. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 V 14. 2. 2021 na 21:11, Jan R. napsal: Měla by být představena i verze Sportline, jsem zvědav co z toho bude. https://www.auto.cz/skoda-enyaq-prijizdi-ve-sportovni-verzi-zatim-jde-jen-o-kosmetiku-138031?fbclid=IwAR0oMkUjhxMsoCpl-cNFNRjYOyvLvwJCakNqA8exvzuJIc4L83hZwsp1pP8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Nepřečíst si v čem že má být v exteriéru rozdíl, nepoznám to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 16. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 V 11. 9. 2020 na 18:20, PetriCZECH napsal: A všiml jsem si detailu: Enyaq standard výbava: Pneumatiky 235/55 R19 vpředu, pneumatiky 255/50 R19 vzadu - takže při přezouvání je nutnost kupovat různé pneu dopředu a různé dozadu? Dokonce všechny verze mají různé rozměry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Tak rozdílné velikosti pneu na nápravách není žádný hendikep ani při té výměně, prostě koupí se 2 rozměry. Ostatně třeba u prémiových sportovních automobilů to je běžná věc, ale tam se klade velký důraz na špičkové jízdní vlastnosti a tak proto rozdílné pneu. U Enyaqu to je tak pravděpodobně v souvislosti s uspořádáním a druhem pohonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2021 Barva pěkná podobná byla i na F2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. Únor 2021 Sdílet Vloženo 20. Únor 2021 Už OII FL s ní přišla jako první - tehdy se jménem Zelená Arctic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Únor 2021 Sdílet Vloženo 23. Únor 2021 Myslel jsem si, že je stejná (recyklovaná), ale není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 23. Únor 2021 Sdílet Vloženo 23. Únor 2021 nějak mě tahle barva na Enayqa nesedí. Ale 100 lidí, 100 chutí :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.