stanmar Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Tohle si tahej do hospody - kdo umí jezdit a předvídat nepřekvapí jej to, kdo to neumí tak se vymele i s Citigem. Nechápu tedy souvislost s daným modelem. Tebe se stejně Enyaq absolutně netýká, když si doma držíš staré železo a žiješ ve snu, že je to něco co tu bude napořád. 1 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Libí se mě, jak tady lidí hodnotí jízdní vlastnosti. A to se s ním ještě nesvezli. Opravdu odborníci 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Skoda Enyaq iV 80 (150 kW) POV Test Drive + Acceleration 0-100 km/h - YouTube Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 V 7. 4. 2021 na 12:46, wolfspitz napsal: No uvidíme jak se jejich plány vydaří, nyní v Covidové době mám obavy že to bude jen v oblasti snů. Ostatně sázka na bezvýhradnou elektromobilitu je taky ekonomický risk. A protože u nás není dotační politika na elektromobily ani plánovaná do budoucna a jedině bude státem podporovaná nabíjecí síť, tak jsem zvědavý na prodeje Enyaq, v jeho cenové kategorii je již velký výběr kvalitní uhlovodíkové klasiky. Tedy Enyaq bude záležitost ciziny, pak našich státních úřadů- tedy možná a pak pár stovek fandů této technologie. A v tom se právě mýlíš. Není třeba dotací. To je vymyšleno již dávno a velice dobře to funguje. Stačí jednoduše zdražit klasická paliva, pravděpodobně zvýšením daní. Prostě se ti pak autem se spalovacím motorem jezdit nevyplatí. Němci už to navrhovali, zatím to neprošlo. Zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 (editace) Nestaci ze nam koli tym elektro autam zdrazili spalovaky, a ty si myslis ze elektrina hore nepojde ked jej je nedostatok? Imak niesi politik? Lebo ked si myslus ze zvysenim ceny paliva, bude mat niekto zbytocnych 20tisE na elektroauto si na velkom omyle. Editováno: 8. Duben 2021, autor: atlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 před 2 hodinami, Sudetak napsal: A v tom se právě mýlíš. Není třeba dotací. To je vymyšleno již dávno a velice dobře to funguje. Stačí jednoduše zdražit klasická paliva, pravděpodobně zvýšením daní. Prostě se ti pak autem se spalovacím motorem jezdit nevyplatí. Němci už to navrhovali, zatím to neprošlo. Zatím. Tak jednoduchý to zdražení klasických paliv není, tím by se razantně zvedla cena všeho v obchodní síťi, veřejné dopravě a službách. Byl by to obrovský zásah do ekonomiky. Taky nápady Německa již dlouho neřeším, vše je tam na hlavu postavené, viz zákaz atomu, spalování uhlí a pod. Na druhou stranu fanatická podpora elektromobility a nikdo tam neřeší kde vezmou dostatek elektřiny na akceptovatelnou cenu. V minulosti- 90 letech u nás nalákali lidi na elektrický topení a pak jim to razantně zdražili. Takže to samé bude u elektromobility a stačí se podívat na rychlé šíření minutových parkovacích poplatků u nabíjecích stojanů. Proto považuji koupení Enyaq za riziko, ostatně všeho 100 % na baterii. V tomto jsou hybridy daleko lepší a bez nervování zda je na obzoru silná,funkční nebo volná nabíječka. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 (editace) Měl jsem možnost se prvně svézt, okresní cesty, žádná dálnice. Hmotnost je za jízdy opravdu cítit, na největších kolech je auto na horším povrchu docela tvrdé, stopu v zatáčkách drží podle mě pěkně. Spotřeba ukázala 19,5kWh/100km. Při svižnější jízdě. Líbilo se mi to rekuperační brzdění. Celkový dojem asi dobrý i když v poměru k ceně nevím...Jsem docela zvědav, jak si tohle auto povede. Editováno: 9. Duben 2021, autor: PetrKV 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 14. Duben 2021 Sdílet Vloženo 14. Duben 2021 5* v EURONCAP: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2021 Parádní funkčnost airbagů a asistentů https://www.novinky.cz/auto/clanek/skoda-enyaq-prosla-narazovymi-zkouskami-40356976#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=m9C8czfeGP5-202104142055&dop_id=40356976&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAKEL Vloženo 16. Duben 2021 Sdílet Vloženo 16. Duben 2021 Tak už je u predajcu :) V pondelok o týždeň bude už v garáži 2 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 27. Duben 2021 Sdílet Vloženo 27. Duben 2021 1.skladovka: Nové vozy ŠKODA ihned k dodání | ŠKODA AUTO a.s. - ENYAQ iV SPORTLINE 80 (skoda-auto.com) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 27. Duben 2021 Sdílet Vloženo 27. Duben 2021 Nevím, kolik získá zájemců s uváděnou spotřebou :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 28. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Render na Sportline 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 V 27. 4. 2021 na 14:38, Dixik2 napsal: 1.skladovka: Nové vozy ŠKODA ihned k dodání | ŠKODA AUTO a.s. - ENYAQ iV SPORTLINE 80 (skoda-auto.com) Koukám že se spletli s tou spotřebou 177 kWh/100km, to by pak muselo být to auto zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 před 23 hodinami, Jan R. napsal: Render na Sportline Moc pěkný. Teda až na ty chromové lišty okolo oken. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAKEL Vloženo 30. Duben 2021 Sdílet Vloženo 30. Duben 2021 Tak už je doma :) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 30. Duben 2021 Sdílet Vloženo 30. Duben 2021 Ten je ošklivý :-) Přeji hodně pohodových km. Ty máš garáž, jak u nás showroom v autorizáku. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2021 Sportline pro ČR 👍🏻. Naživo ta modrá a černé nápisy libová 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 10. Květen 2021 Sdílet Vloženo 10. Květen 2021 Jízda domluvena na příští středu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foji Vloženo 11. Květen 2021 Sdílet Vloženo 11. Květen 2021 Jako druhý auto do rodiny proč ne. Upgrade ze Superba L&K 206kW to ale není v ničem a na modrých parkovat nepotřebuju. Spotřeba při normální jízdě cca 18,6 kWh to je slušný. Uvnitř takovej mixed bag dobrejch a špatnejch věcí. Zrovna Lane Assist funguje líp ve smyslu že pozná víc čáry u silnic, nicméně ti asistuje třeba jen na začátku zatáčky, ale kdybys volant pustil tak s tebou vyjede do pole! To nevim jestli je chyba nebo záměr. Zapíná se ale vždy po nastartování - tj. u enyaqu vždy když sedneš do auta. Interier je ok, až na některý levný věci - výplně dveří. Velkej tablet ala stará A6 taky nemusí všem vyhovovat a nelze ho jako u Audi zasunout. Chybí fyzická tlačítka - něco se dá ovládat hlasem přes Lauru ale pak zase člověk musí potvrdit na tabletu. Maxi-dot má omezenější funkce než u starejch aut, nelze tam moc rollovat a sledovat jízdní data. Brzdy jsou takové nemastné neslané. Na to že auto jezdí na 21 palcových kolech je pohodlné a tiché. Nicméně od 80+ je už slyšet hluk od kol a aerodynamický hluk. spec byl za cca 1.56M 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAKEL Vloženo 11. Květen 2021 Sdílet Vloženo 11. Květen 2021 Zatiaľ aspoň spotreba :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 12. Květen 2021 Sdílet Vloženo 12. Květen 2021 Škoda Enyaq iV 80 – Uměl bych s ní žít. Asi | auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 13. Květen 2021 Sdílet Vloženo 13. Květen 2021 Dneska na Hradecké dálnici u sjezdu Sadská jsem potkal polovičně maskovaný Enyaq coupé a myslím že toto provedení bude spíše na export, praktičnost dle mého nemá tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 14. Květen 2021 Sdílet Vloženo 14. Květen 2021 (editace) V 10. 5. 2021 na 13:58, Dixik2 napsal: Jízda domluvena na příští středu. Také jdu ze zvědavosti příští týden na jízdu.......jsem zvědavej tak jako kdysik na Supa IV EDIT : jen doufám že mě to zase nenahlodá :-) Editováno: 14. Květen 2021, autor: Michal B. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2021 (editace) Jako příznivec značky jsem ho musel zkusit Moje zkušenost, ať si každý zkusí a řekne názor. Auto zvenku takové MPV, na 21” to vypadá parádně, v bílé barvě takové nijaké. Chce to metalízu modrou Race nebo Quartz. Auto už vyrábí dlouho, sem tam nějaké nedolícované díly ( světla, chrom. lišty). Ten matný ošklivý spoiler na kufru by si zasloužil lesklý lak. Úhel otevírání dveří velkorysý, zvuk při zavírání jemně tlumený. Dobře je z toho vidět, okénko u zrcátka funkční. Interiém bych nazval jedním slovem luxus, čistá palubní deska bez zbytečných tlačítek, tablet velký dost zasahuje do výhledu. Chce to zvykl. Grafika pěkná, občas naběhli šipky ( pracuje). Nic pro konzervy, ty budou stále nadávat na fórech ale kdo má O4 do minuty se orientuje, tady je víc voleb, do hodiny se po osahání zbytek naučí. O4 jde přes aplikaci zamknout/odemknout na půl kilometru, toto ne. Je to typická škodovka, lišty na zatlačení skřípou. Na lištách Lounge velmi pěkný vzor. V čelním skle se odráží masivní střed z vrchu palubky z tvrdého plastu, rámeček HUD, v bočních sklech boční výdechy. Chrom je peklo. Na většině míst měkčené plasty i z boku na konzoly voliče, otlačené nohy nehrozí. Nelíbí se mi vršek konzole s matným tvrdým plastem nebo klavírovým, to je u Octavie hezčí. Ty vnitřní kliky tvrdý plast, začnou skřípat, v jednou už byla slyšet. Schránka u země praktická, funkční schránka na mobily, u O4 je nepoužitelná. Co jsem pozoroval ve 3 kusech švy stejnoměrné. Sedadla jsou prvotřídní, tuhost akorád, el. stavitelná, pěkné vzory potahů. Jen je to škodovka ( šetřit každé euro) ta jakoby kůže příjemná, ale na sedačce řidiče budou brzo praskliny sedák ( bylo to už vidět). Vzadu loketka s držáky, průtah. Při sednutí za sebe místa až moc. Kufr pěkně polstrovaný, háčky, prostor na kabely. Nový typ osvětlení po vzoru S3 FL ve tmě na dvě věci, vždy stáhnout roletu a i tak to neosvítí. Klíč stejný jako ovce, mohli vymyslet hezčí. Proti Tesle X zpracování x krát lepší. Jízda - startuje se po staru ( brzda, tlačítko). Někde jsem četl, že stačí voličem a nic víc, spletl jsem si model. D na jeden stisk dolů, zpátečka dvakrát nahoru takové zdlouhavé. 21” není znát, filtrace, hluk paráda, jel jsem na normal profil. EU zvuk el. auta není uvnitř slyšet. Líbí se mi rekuperace, pádlem jednou a už citelně brzdí, konvenční brzdy jsem použil jen při parkování. Dlouhá klesání jako Barranďák, Liberecká na druhý stupeň a nějaká energie se vrátí. Jízda velmi tichá, prostě nuda. Najeto 1000km od spolujezdce nějaký pazvuk. Od 20 do 50 při zašlápnutí to pěkně zatlačí do opěradla. Rejd velkorysý, otáčení zlehka, při jízdě je cítit odezva. Jel jsem po městě i okresky, počítal jsem do 18 bych se mohl vlézt, 15 a kousek takže pěkná. V elektro autu jsem už najel dost, člověk má celkově jiné návyky, dálnice oprimum 110. Takové ty dálkové rodinné výlety s O4 běžně do 4,5l, tady třeba Praha-Budějovice 13, 14 tipuji. Doufám, že vyhraji tipovací soutěž a zkusím. Plocha zpětných zrcátek jako k..., perforovaný sportovní volant paráda. Závěr - volil bych tento interiér Lounge a šedou Quartz nebo Sportline a modrou Race. Ten Suite takový tmavý, uvnitř to vypadá celotvárně, smutně, jednobarevně. Nabíječka na dům ani panely by u nás nebyl problém nechat namontovat ( není podpora od Škody jako u ecitiga), ale to zvýhodněné nabíjení od Škody, kde kilometr začíná podle mých orientačních výpočtů od 2 Kč a přeci jen stále se tomu člověk musí přizpůsobovat. Dosud jsem já považoval za nejhezčí a nejvyspělejší počin od škodovky Superb LB FL iV v modré Race, ale tohle je jiný level, přeju autu úspěch. Za těch 1,3 mil co by vyšla má verze bych po dlouhém pro a proti vybral použitelnější Octavii4 iV Sportline ( určitě udělají) a ženě Clio Intens a ještě by zbylo. Jsem zvědav na názor od @Dixik2 @Michal B. Editováno: 14. Květen 2021, autor: Jan R. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.