Přejít na obsah

Škoda Enyaq


Jan R.

Doporučené příspěvky

No..... představení Octavia 4 mě nadchlo více....z představených barev na představení se mi nelíbí ani jedna...možná snad ta šedá či stříbrná, nebo jaká to je. Jinak tvarově super, praktické auto - teď jen ta cena...

EDIT: Teď řekl v přenosu, že cena od okolo 35000 Euro - 917 000,- (Euro 26,20)

Na stránkách www.auto.cz je ale česká cena od 1 059 000,-

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sa čudujem, že ho nedali zamaskované už od prvej etapy..... ale podľa všetkého zajtra sa ho naozaj dočkáš:

https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-enyaq-iv-se-predstavi-jako-reditelsky-vuz-na-tour-de-france/

200901_skoda-enyaq-iv-as-the-lead-vehicle-in-tdf_.jpg200901_skoda-enyaq-iv-as-the-lead-vehicle-in-tdf-2.thumb.jpg.07bcb09ed0d49e79105d214f6e4a15f8.jpg

 

Inak som zvedavý, či ten priehľadný kryt na maske bude odolnejší ako čelné sklo... a v prípade stretu s kameňom či budú vedieť vymeniť len kryt alebo rovno celú masku.

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

Tušíte jakou to sdílí elektroniku/technologii ( elektroauta ) koncernu ? Někde jsem četl že je to Audi e-tron. Tedy něco co se ještě hodně ladí.

Za mne palec nahoru, z pohledu posunu ŠA konečně první krok do nové éry :-).

Co se týče ceny - je posazena, jako ostatní koncerny VW atd., na dotace, tj. na západě máte dotace až 235 tis. a to tuším snad na elektroauto do 1,5mil. Kč.

Když si to dopočítáte s tou nejlevnější variantou tak ( musíme sehnat na západě kamaráda co si to na sebe koupí :-) ) a slevou na zákazníka tak to máme elektro do 550tis. Kč 

( a to dokonce s tím že se na auto nepropálí emisní pokutu - tak 150tis. Kč, jako za ropáka stejné velkosti- zisk pro VW/ŠA)

Tedy spolu se slevou na zákazníky/firmy, to na západě bude !trhák! .-). uvidíme.  

Uvidíme také jak si to povede vedle T Model 3 a plánovaný Model 2/A , který se bude co nevidět vyrábět u Berlína. A to jsou T Model3 jinde s autopilotem a plánovanýma službama - prodej elektřiny z baterky, sdílené taxi atd.  a hlavně plánem s vlastním financováním/pronajímáním, to bude rána pro auto-trh jak v Evropě tak ČR.

Snad jsou na to připravené.

Roska

Editováno: , autor: Roska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono upřímně mimo dotace osobně nevidím jediný důvod ke koupi eko sračky, prosazované vlivnými v Bruselu.

Je to drahé, pomalé (čti maximální rychlost), může se tam leccos po..., náklady na servis enormní, životnost omezená, jízdní vlastnosti špatné, plánování cesty na 2 věci pro neustálou nutnost nabíjet a reálná úspora vlastně žádná.

Kdo by do toho šel dobrovolně, tedy pokud nejezdí jen po městě (na to stačí Citigo), nebo není Hollywoodská hvězda, která chce vypadat "eko", aby se zalíbila lidem, ale ve skutečnosti jezdí normálními auty se spalovacím motorem..

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až dočtu tu recenzi, tak sem taky něco napíšu.... auto za víc jak mega a má dojezd 300km a pak cihla na 6-8 hodin 11kW full. To je tak to maximum, co lze doma zařídit (32A, 400V) a to budou přívodní kabely pěkně svítit. Docela fail. Kolik je v ČR supercgargerů na inzerovaných ca 125kW? 2. Ohřátí aku, zkrácení životnosti. Vmax 160km/h? To má být co? Vyhnat řidiče ze silnic betonováním provozu (tak jak to některá tranzitní města dělají už teď - kasičky, semafory, kruháky, 50/30ky,...)? Ok, stejně v ČR není nic legálního, kde by se dalo 130+, ale auto s 160 km/h v techničáku, trapas. Píšou tam "mohutné, ale vevnitř prostorné", ale co tam teda má být? Zvenku Kodiaq, zevnitř citigo? Na soudy, jak je s místem srovnatelný s kodiaqem, bych byl opatrný. Ty baterky a pohon, ty s místo vezmou. Vůbec celá diskuse dole je plná trefných poznámek... ale teď už aspoň vidíme, jak vypadá "průměrné emise na flotilu" v praxi. Budou reexporty, nákupy na dealery a podobné švindly, jen proto, aby mohlo 1,5/2,0TSI vůbec vyjet. O tom, že 150-200k dotace z daní je další švindl, ani nemluvě. Další švindly následují ve vyúčtování za elektřinu pro všechny občany ČR. "Zatím je (čistě) elektromobilů ze všech registrovaných vozidel asi 2 setiny procenta". LOL. V základu 18 plechotrony, gratuluji. Přívěs 1400kg. Jiný dvoutunovky zvádnou 2,1-2,4 tuny. Firemní elektroauto? Pro mlíkaře nebo řemeslníka možná, pro cesťáka ani náhodou. A řemeslník bude to mrtva jezdit svou shniu felinou nebo Partnerem. Levnější výroba a provoz?

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto za vice jak mega a má to klacek na podepření přední kapoty - už to hovoří za vše. to i blbá  dacia za 300 k. má plyn. vzpěru!  viděl jsem to naživo a žadnej zázrak to tedy není, na fotkách to vypadá docela dobře ale ve skutečnosti je to docela hnus. tot jen muj názor, cena vice jak mega no nevím podle mne tak kdy by to bylo na poloviční ceně tak možná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...