Petrkiller Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 A nemá se ta tryska náhodou otáčet? Zdá se mě že v HTP hatci u rodičů se otáčí se stíráním .. dlouho jsem jí tam nepoužil tak už nevím ale u mě to myslím nedělá .. každopádně nemáme ani jednu combi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 nesmie sa otáčať,musí stále striekať do stredu okna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Ano takto to dělá mě .. ještě opravím ten zadní ostřik rodičům a pak vyzkouším díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Není to jedno? Tam je dost spoždění tak si natoč trisku tak aby šla rovnou na stěrač a ne doprostřed a máš to vyřešené akorád pak jak pojede zpět, nesetře tolik .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepas_7 Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 Zdravím kolegové, mám dotaz ohledně ostřikovače předního okna (fabia combi r.v. 2001). Při ostřikování vyteká kapalina do motorového prostoru. Myslel jsem si že je rozpojená hadička za ŘJ (jak se již v minulosti stalo). Tato spojka je v pohodě nerozpojena. Sundal jsem tedy řídící jednotku a kus tapecírování. Kapalina vytéká něklde pod tapecírováním přímo na kabelový svazek. Jako kdyby tekla z nějaké spojky přímo u předního ostřikovače (někde blízko stěrače). Řešili jste už někdo podobný problém?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Ahoj, jestli je to tak jak píšeš, je to rozpojené buď přímo u tryska nebo mezi nima. Trysky jsou spojenky k sobě "T" spojem a pak je zespod přívod. Oprava, sundat ramena stírátek, demontovat torpédo pod oknem, a pak to uvidíš. Trysky drží myslím zacvaknuté v torpédu. Pokud budeš potřebovat. Mám doma trysky s ohřevem, kdžtak můžu nafotit. Pokud jsi trošku zručný dáš to sám. Díly asi koupi předem pokud nemáš druhý auto nebo tak. Můžu sem popřípadě dát plánek z ETKY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Zdravím fabiáře a mám na vás jednu prosbu o pomoc při opravě. Přestal mi jít ostřikovač zadního skla, po podrobném přečtení zdejší diskuse jsem se pokusil o nápravu, leč jsem se zadrhl na nepříjemné věci, se kterou jsem nepočital.Po demontaži řídící jednotky a zapnutí zadního ostřiku jsem zjistil únik kapaliny z kabeláže obmotané černou páskou v místě připojení dlaších kabelů (viz foto červené šipky) pod husím krkem (modrá šipka).Foto zapůjčeno od uživatele luckymann, díky.Absolvoval někdo tuto opravu se zásahem do kabeláže s nutnosti rozlepení pásky? Zadní svazek kabelů, ze kterého uníká kapalina, je těsně přilnut k přepážce oddělující motorový prostor od kabiny. Nejsem si jist náročnosti zásahu. Bohužel hadička zadního ostřikovače (viz foto s červeným ohraničením) je zřejmě zakomponována do kabeláže z předešlých oprav a teď se dostavil výsledek neuvážené inovace :/Předem díky všem za podnětné názory...Pro info, škoda fabia combi 1,4 16v 55kw, 2002, elegance Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Jestli je to potřeba,tak pásku odmotej. Nevím co řešíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Pokud ti z té kabeláže teče voda, tak je to špatné!!!! Je to výstup kabelového svazku z vodního kanálu pod oknem. Voda má vytékat bokem do blatníků a odtud dolů na zem. Máš odmotaný spodek téhle kabeláže, který je těsně nad podélníkem a je vyvázaný asi cca 2-3cm nad tím podélníkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tady je pár fotek co tě zajímá, je to z akce když jsem dodělával do auta klimu a dalších pár věcí. Problém je když se kanál ucpe a drží se v něm voda. Jsou tam dva otvory jak jsem psal dříve. Kabelový svazek vystupuje dvěma prostupy z vodního kanálu do motorového prostoru, Jendou nad podélníkem (tam kde ti vytéká voda) a ještě kousek vlevo u spolujezdce. Z fotek je toho hodně patrný. Kdyžtak se ptej. Hledat se dá i v tématu kabelový svazek a problémy s ním související nebo tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Jestli je to potřeba,tak pásku odmotej. Nevím co řešíš. Rád bych odmotal, ale jak píšu, je svazek těsně u přepážky motorového prostoru a je velice rigidní (neohebný)... Nerad bych něco porušil nebo nedej bože zprasil elektriku. Odmotání mě kupodivu napadlo taky, ale problém je právě s následným znovuoblepením právě pro tuhost svazku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tady jsou další fotky, snad mě admin neukamenuje Lepší fotka než A4 textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tady na první fotce máš jak by měl svazek vypadat. Tkzv. servisní zásah škoda proti uhnívání kabelu na podélníků - nejčastější závada s problémovou elektrikou. Odlepíš to jen ke spodní hraně, pokud to nerozebereš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Pokud ti z té kabeláže teče voda, tak je to špatné!!!! Je to výstup kabelového svazku z vodního kanálu pod oknem. Voda má vytékat bokem do blatníků a odtud dolů na zem. Máš odmotaný spodek téhle kabeláže, který je těsně nad podélníkem a je vyvázaný asi cca 2-3cm nad tím podélníkem? Ona ta voda vytéká naspod karosérie a vytéká na zem, ale místo zjištěného úniku kapaliny je právě v uvedeném místě. Dneska jsem neměl s sebou foťák pro nafocení, takže fotky přímo z mého auta dodám snad zítra. Dneska jsem se ještě neodvážil do kabeláže zasahovat, protože jsem potřeboval jezdit a nerad bych zůstal viset. Fabku mám teprve 2 měsíce, takže se s jejím obsahem a vnitřnostmi teprve seznamuju, proto jsou pro mne všechny rady přínosné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tady je pár fotek co tě zajímá, je to z akce když jsem dodělával do auta klimu a dalších pár věcí. Problém je když se kanál ucpe a drží se v něm voda. Jsou tam dva otvory jak jsem psal dříve. Kabelový svazek vystupuje dvěma prostupy z vodního kanálu do motorového prostoru, Jendou nad podélníkem (tam kde ti vytéká voda) a ještě kousek vlevo u spolujezdce. Z fotek je toho hodně patrný. Kdyžtak se ptej. Hledat se dá i v tématu kabelový svazek a problémy s ním související nebo tak. Díky za fotky, zítra se na to zkusím znovu podívat a rozmotat... Snad vše přežije. Nerad se pouštím do zásahu bez znalosti problématiky. Zaskočila mě chybějící hadička (viz foto se zakroužkovanou hadičkou), proto předpokládám, že je právě ve svazku, ze kterého teče při ostřikování. Kdybych se zítra kousl, ozvu se pro radu. Zatím děkuji za podnětné info a foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Na fotce s koncem 473 je vidět i oprava napojení té hadičky ostřikovačů, stará je zamotaná v kabeláži a při opravě byla natažena jinak. Je tam zřetelná spojka v místě spoje kde ti to asi teče. Ty tam máš koleno, a já už to tam mám spojené při opravě rovně. (o to ti asi šlo) Jinak pokud nemáš rozmotanej svazek (jak je zřejmé z té fotky nahoře) tak to co nejdříve udělej. Vyvaž ho nad podélník a zkontroluj díru v podélníku kudy odtéká z toho problémového místa voda. Mě se ještě hromadila voda u takového plastu co v něm je zamotaný svazek vlevo, je to taky na fotkách. Bylo to tam jak špunt a drželo to vodu do slušný výšky. Nakonec jsem ho zvedl a celý svazek odmotal a znovu zamotal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tady jsou další fotky, snad mě admin neukamenuje Lepší fotka než A4 textu SN Na fotce s koncem 473 je vidět i oprava napojení té hadičky ostřikovačů, stará je zamotaná v kabeláži a při opravě byla natažena jinak. Je tam zřetelná spojka v místě spoje kde ti to asi teče. Ty tam máš koleno, a já už to tam mám spojené při opravě rovně. (o to ti asi šlo) Jinak pokud nemáš rozmotanej svazek (jak je zřejmé z té fotky nahoře) tak to co nejdříve udělej. Vyvaž ho nad podélník a zkontroluj díru v podélníku kudy odtéká z toho problémového místa voda. Mě se ještě hromadila voda u takového plastu co v něm je zamotaný svazek vlevo, je to taky na fotkách. Bylo to tam jak špunt a drželo to vodu do slušný výšky. Nakonec jsem ho zvedl a celý svazek odmotal a znovu zamotal. Problém, podle mě (můžu se mýlit), nebude v odtokovém otvoru, ale v rozpojení hadičky k zadnímu ostřikovači. Ihned po aktivaci ostřiku zadních skel (cca do 1s ) vytéká prudce voda zpod izolace kabelů v místě, které jsem se snažil co popsat. Pokusím se tedy odizolovat svazek a hledat hadičku ostřiku. Snad pomůžou i přiložené fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Souhlasím, naprosto s tím co píšeš. Pokud budeš koukat na ty fotky, tak tam mám přesně v tom místě tu spojku a nová hadička vede vrchem (je na podběhu) a ne el. svazkem. Jaký máš motor? Já vždy demontoval box na baterii a filtr box. Editováno: 20. Březen 2014, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Na fotce s koncem 473 je vidět i oprava napojení té hadičky ostřikovačů, stará je zamotaná v kabeláži a při opravě byla natažena jinak. Je tam zřetelná spojka v místě spoje kde ti to asi teče. Ty tam máš koleno, a já už to tam mám spojené při opravě rovně. (o to ti asi šlo) Jinak pokud nemáš rozmotanej svazek (jak je zřejmé z té fotky nahoře) tak to co nejdříve udělej. Vyvaž ho nad podélník a zkontroluj díru v podélníku kudy odtéká z toho problémového místa voda. Mě se ještě hromadila voda u takového plastu co v něm je zamotaný svazek vlevo, je to taky na fotkách. Bylo to tam jak špunt a drželo to vodu do slušný výšky. Nakonec jsem ho zvedl a celý svazek odmotal a znovu zamotal. Jak jsi ji při opravě tahal? Až k zadnímu sklu nebo jen po určitý usek? Jak je tento úkon náročný. Ještě jedna (snad ne úplně blbá otázka) - jak to myslíš nad podelník? Odstranit plstěný potah a pokračovat dále? Kurňa, asi raději nebudu používat zadní ostřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Souhlasím, naprosto s tím co píšeš. Pokud budeš koukat na ty fotky, tak tam mám přesně v tom místě tu spojku a nová hadička vede vrchem (je na podběhu) a ne el. svazkem. Jaký máš motor? Já vždy demontoval box na baterii a filtr box. Motor 1,4 16v 55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Neděs se a neházej flintu do žita předem!!! Na té fotce co jsi sem dal je to pod ŘJ rozpojený, koleno verzus spojka!!!! Asi se ti to taky rozpojilo přímo ve svazku. Koukni na tuhle fotku, sleduj hadičku je vpravo, běží po podběhu a v tom místě pod ŘJ motoru je spojka (rovná hadička - spojka - rovná hadička) to je ta oprava!!!! Druhý obrázek: zelená šipka - spojka hadic červená šipka - hadice k zadnímu ostřiku od čerpadla ostřiku tažená vrchem standardně je spodem v kabelovém svazku hadice k ostřiku čelního okna vede svazkem až doprostřed pod čelní okno snad je to teď už srozumitelné Editováno: 20. Březen 2014, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Neděs se a neházej flintu do žita předem!!! Na té fotce co jsi sem dal je to pod ŘJ rozpojený, koleno verzus spojka!!!! Asi se ti to taky rozpojilo přímo ve svazku. Koukni na tuhle fotku, sleduj hadičku je vpravo, běží po podběhu a v tom místě pod ŘJ motoru je spojka (rovná hadička - spojka - rovná hadička) to je ta oprava!!!! Druhý obrázek: zelená šipka - spojka hadic červená šipka - hadice k zadnímu ostřiku od čerpadla ostřiku tažená vrchem standardně je spodem v kabelovém svazku hadice k ostřiku čelního okna vede svazkem až doprostřed pod čelní okno snad je to teď už srozumitelné JJ pochopil jsem už z tvého prvního příspěvku, dodatek už nemá chybu . Díky. Ještě snad, mohl bych tě požádat o specifikaci hadičky, kterou jsi táhl ke spojce? Zajdu zítra sehnat a rovnou protáhnu mimo svazek. Moc jsi mi pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 V poho, kupoval jsem to myslím přes jednoho mechoše ve škodovce, trubička plus jedno koleno a spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Kolegové, mám dotaz Dodělal jsem velkou nádržku a ostřik světel, Fabia Facelift, a mám dvouton klakson, jak je tam dát? Teď se mi tam oba nevejdou, foto bude výhoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 a čo tak jeden umiestniť na druhú stranu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.