Přejít na obsah

Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo


Simply Clever

Doporučené příspěvky

Ty táhla jsou nahoře i dole, předpokládám že to jsou zvlášť dva konektory, takže vytáhnout směrem ven? Přemýšlel jsem nad tím a možná, že tu ŘJ fakt nebudu muset vytahovat, možná že by stačilo rozmontovat vzduchový filtr, ten tam zavazí ještě víc bych řekl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když ten konektor "odjistíš" tak ten kabel vypadne skoro sám. Už si nepamatuju, tak je to tam udělaný, ale nestačí tu ŘJ jen vycvaknout z držáku (bacha ať nepraskne) a odtáhnout ji? S tím vzduchovým filtrem se mi to ale už moc nezdá - to už je někde jinde, ne? Prostě šáhni pod tu jednotku a spoj to - ty konce vidíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to není pravda,že pokud odjistíš kabel od řídící jednotky motoru tak vypadne ven! Ale normálně jej tahem nahoru vytáhneš. Nic na tom není. Pak vycvakneš jednotku z držáku -trošku to chce opatrnosti,protože to zajištování rádo praská. Pokud ti pojistka praskne,řídící jednotku lze provizorně upevnit k držáku elektr. stahovacími pásky popř koupíš nový držák cca 150Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

libero bez vytažení ŘJ se tam nedostanu. 

no RJ vyhodiť musíš,len píšem,že odpájať kabeláž nie je treba ....inak súhlas čo napísal Mirek o tom plastovom držiaku,chce to veľmi opatrne,hlavne teraz v chladnom počasí

 

 

Ono zdejší mistry montáže nesmíš brát moc vážně, oni na všechno mají nějaký grif :-) 

:kol-28:  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže děkuji za rady, dílo se podařilo a ani jsem nic nepolámal  :kol-47: Akorát byla menší zrada, že ten spodní kabel nešel vytáhnout dokud byla ŘJ v těch úchytech. A moje rada pro všechny co to dělají poprvé - odmontujte si ten vzduchovej filtr jsou to jen 4 šroubky a usnadníte si tím přístup k tomu spodnímu kabelu a spodnímu zobáčku od ŘJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravím, zadní ostřikovač má malý tlak a na pod levým zadním koberečkem se objevila kapalina do ostřikovačů (poznal jsem dle vůně). Asi teče spojka výše a stéká to po karoserii pod kobereček, že? Hadička bude vedena pod tím plastem, který navazuje na těsnění dveří? Poraďte prosím, jak ho demontovat. Díky

20161208_160414.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, kdysi jsem měl stejný problém, mám F1 kombi. Ono spojení je pod plastem, který jsem na obrázku červeně orámoval. Tento plast je přichycen cca. 3-5 šroubky - jeden je ve žlábku, když se sundá roletka, pak je jich pár vidět a hlavně pozor, jeden je schovaný pod osvětlením kufru. Pak se nebát za plast vzít, jestě je přichycen zacvakávacími kovovými úchyty. Jestli si to dobře pamatuji, tak se pak jen vyvlíknul pás (nemusí se demontovat, jen je tam navlečen - to uvidíš) a asi tam bylo nacvaknutí i do dalšího plastu směrem k sedačce. Možná to zní komplikovaně, ale neboj, je to otázka pár minut.

Fabia.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, mám Fabii I - 2001, po opravě již opravované hadičky k zadnímu ostřikovači( byla spojována v místě pod filtrboxem, patrně ji někdo kdysi poškodil) se mi stalo to, že mi přestaly fungovat i přední ostřikovače(které předtím normálně šly). Přesněji řečeno, chvíli trochu stříkal přední u spolujezdce, ale i ten přestal. Motorek běží, neteče , zamrzlé to není.

Nikde to pod autem neteče, kapalina neubývá.

Zkuste poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...