Přejít na obsah

Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo


Simply Clever

Doporučené příspěvky

Prosím poraďte jak odmontovat plastový kryt zadního víka. Čím odpáčit a kde. Potřebuju se dostat na ostřikovač zadního skla. Někde mi tam vypadla hadička, když chci ostříknout zadní sklo, tak mi teče voda do kufru.

Fábia 1.4 MPI - krátká

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Chlapi,

tece mi spojka od zadniho ostrikovace v motorovem prostoru pod (asi ridici jednotkou?), jako kdyz je hadicka ucpana, ale neni.

Sundal jsem brzdove svetlo a zezadu dopredu jsem to profouk pusou - malo platne.

Spojka vepredu je dobre zacvakla, ale ty dva kusy jdou do sebe docela volne, NEMELO BY TAM BYT NEJAKE TESNENI?

Za mesic: Neporadil si s tim ani autorizovany (?) servis. Kape to.

Editováno: , autor: servicemannnn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
Tak závada je opravena - díky za info od Plecháče Tonyho! :) Hadička rozpojená v motoru za ŘJ... Přidávám fotky, jak to vypadá... Je tam přístup na prd, a je teda lepší vyhodit i vzduchový filtr... Přikládám nějaké fotky :) Po spojení jsem to ještě pro jistotu omotal páskou a zandal zpátky... Bohužel šikovnost zapracovala a podařilo se mi nakonec ulomit plastové uchycení ŘJ, tak jsem to musel trochu "vytunit" :D

Taak, hadička spojena a zadní ostřikovač opět stříká. Tobě dík za fotky a varování před ulomením úchytů ŘJ, věřím, že bez něj mi mohl nějaký z nich prasknout taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

A co delat kdyz motorek vubec neni slyset? A nejde ani v predu ani v zadu ostrikovaci kapalina a nikde neutika??? a k tomu jeste nefunkcni prednis terace ktere setrou jen nekdy a ani nevim jak. Pojistky jsem vymenil jsou ok.. ale sterace nestiraj a packa na sterace je funkcni zadni stira a vladani pal pc je tez funkcni mam F1 2001 1.4 16V DIKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
tak oprava proběhla bez větších problémů, místo původní mozazné trubičky jsem tam dal měděnou 4mm silnou ( vnější průměr ) rubičku, ktrou je nutné kvůli trysce převrtat průměrem vrtáku 2,7mm ( pak tam tryska drží jako v původní trubičce ). Nejhorší je odvrtat starou zarezlou a bordelem zacpanou trubičku, která zůstane v osce stěrače.

Teď to snad vydrží dýl než od výroby ( celkem by mě zajímalo kterej inteligent tam dal mozaznou trubičku s tloušťkou stěny max. 1 mm. - to by ukroutilo i malý děcko )

Mohlbys prosím skouknou foto a poradit. Ostřikovač stříká normálně na zadní sklo a ještě mi to teče dirkama kde jsou dvě šipky. Mohla by to být stejná vada? Potřeboval bych vědět jak hluboko odvrtávat a jestli to jde přímo v motorku, nebo ho musím nějak rozdělat? A ta nová trubička se tam jen nasadí nebo se musí nějak zajistit.

Před pár dny jsem koněčně vyměnil přední motorek ostřikovače a teď mě čeká zadní.

post-27908-1235924343_thumb.jpg

post-27908-1235924370_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel.

Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat?

Dik :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako mam nastavit ostrek celneho skla?. Strieka dobre, len trochu vysoko, nie priamo na sklo. Strieka to tak odvtedy, co mi menili celne sklo, co mam s tym robit?

Reklamuj v servise, asi ti zle nasadili späť ten čierny plast pod stieračmi. Trysky sa nedajú nastavovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel.

Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat?

Dik :palec2:

Nevím, jestli u FI, ale mám dojem, že přes vag by to mělo jít nastavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel.

Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat?

Dik :palec2:

Dá sa to vypnúť VAGom robil som si to nedávno tiež ma to s--lo :p

Dáš BSG/eletronika I/-prispôsobenie-kanál 07 a tam nastavíš 0 /je to čas v sec./ HOTOVO: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
tak oprava proběhla bez větších problémů, místo původní mozazné trubičky jsem tam dal měděnou 4mm silnou ( vnější průměr ) rubičku, ktrou je nutné kvůli trysce převrtat průměrem vrtáku 2,7mm ( pak tam tryska drží jako v původní trubičce ). Nejhorší je odvrtat starou zarezlou a bordelem zacpanou trubičku, která zůstane v osce stěrače.

Teď to snad vydrží dýl než od výroby ( celkem by mě zajímalo kterej inteligent tam dal mozaznou trubičku s tloušťkou stěny max. 1 mm. - to by ukroutilo i malý děcko )

prosím ťa mám taký istý problém s tou trubičkou potreboval by som presnejšie vedieť ako si to opravil..........ja som zatiaľ vymontoval motorček a aj ho rozobral a zistil som to stou trubičkou a teraz to mám navŕtať aby som dostal tu zvyšnú trubičku?? a ďalšiu tam len napojím a ako ju ukončím?? a ma sa tam vo vnútri ona hýbať alebo tam má byť na doraz ?? rozobrať je ľahké ale opraviť nie moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Chlapi ešte by ma zaujímalo prečo je poistka na čerpadlo ostrekovačov 20A, kábel 2,5mm a musí ísť cez relátko, to čerpadielko má veľký príkon? Ďalej keď chcem robiť tie ostrekovače tak musím meniť aj nádržku a kde umiestniť čerpadlo? Inak nevie niekto čím sa vlastne ovláda ten ostrek lebo ho ovláda centrálna riadiaca jednotka a tá potrebuje signál z vypínača svetiel. Ď

post-4886-1259402704_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...