Přejít na obsah

Aplikacia Car Scanner + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Případně vlez v Car Scanneru do Nastavení > Spojení. Vybírá se zde jak typ adaptéru Wifi, Bluetooth LE, Bluetooth, ale i adresa a port, kdyby tvůj adaptér používal nestandartní. To se dočteš k návodu k adaptéru. Dále protokol připojení auta a pokročilé nastavení kde toho jde nastavit, ale asi i zkazit milion. Já mám třeba Wifi viz podpis.

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám také doma i ELM 327 Bluetooth OBD2 adaptér, ale koupil jsem si další, jiný - ten přes WiFi, páč s tím přes Bluetooth jsem se stále pral, poněvadž se mi vždy po zapnutí zapalování připojil telefon dřív k Bluetooth rádia v autě než k OBD. Takhle s WiFI to mám už v pohodě. Předpokládám, že taky používáš svůj běžně používaný telefon jako používáš v autě.

 

...jen ještě podotknu, že v aplikaci Car Scanner jsou dole zobrazeny dvě připojení:

Připojení aplikace ELM - to jde i s vypnutým zaplováním (ale třeba můj adaptér po vypnutí zapalování, kvůli ochraně baterie asi do půl hodiny usíná, takže jej musím vždy odpojit - připojit, resp. ten můj má na to na sobě tlačítko)

a pak:

Připojení jednotky ECU - na to musí být zapnuté zapalování ale ne nastartováno.

 

Ještě jak píšeš "Na jinym aute jede bez problemu, jen u te Fabie2 se mu uz nechce ", to je divný, je nastaven správný protokol pro auto, to druhý auto nemá jiný protokol, nebo nevyhořela někdě nějaká pojistka, vypadá to jako by ten adaptér neviděl že je zapnuto zapalování

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám verzi s bluetooth. Kupoval jsem ho pres eshop HADEX

Tento mobil jinak v aute nepouzivim. v aute jiny bluetooth nemam.

K aplikaci ELM se pripoji okamzite, k ECU vyhledava protokoly ale stejne se nepripoji.

 

Jinak protokol jsem pouzil, tu prvni moznost OBD-II / EOBD (vsechna vozidla Skoda kompatibilni s OBD-II

To druhy auto je taky Skoda, Octavia 3

 

Jinak jeste.. kdyz adapter pripojim, sviti cervena diado a kdyz se chci pripojit, blika zelena. Takze kdyby 

byla vyhorela pojistka, adapter by nesvitil, nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tvému "Takze kdyby byla vyhorela pojistka, adapter by nesvitil, nebo se pletu?" jsou dvě napětí, stálé a po zapnutí zapalování, tedy nevím.

 

Ještě je tam v nastavení možnost kromě tebou nastavené

OBD-II / EOBD

 

také

OBD-II / EOBD VAG TSI/TFSI CAN-UDS + AT/DSG (PQxx, PLxx, MQB, MLB, MSB, etc.) - tu používám já a myslím správná volba

 

a ještě je tam

OBD-II (alternative) - Use this only when Skoda OBD-II is not connecting!

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny uživatele i neuživatele aplikace Car Scanner,

jelikož se ochladilo, tak to vypadá, že mě čeká výměna baterie, jako spoustu dalších uživatelů.

Jak (téměř) všichni víme, tak nová baterie se musí nakódovat. Zkoušel to už někdo z vás pomocí Car Scanneru? Já jsem na to zatím jen lehce koukl a je tam jen nastavení ampérhodin baterky. Pokud vím, tak při použití VCDS se nastavuje několik dalších údajů ( výrobce, sériový číslo). Tyto další údaje jsou podle mě pro auto úplně nepodstatný informace.

Takže dotaz - stačí jen pomocí Car Scanneru zadat hodnotu Ah nové baterky, nebo se budu muset obrátit na někoho, kdo to nastaví přes VCDS?

Dík za relevantní odpovědi, nejlépe od toho, kdo už to má vyzkoušený...

 

Zdar jaxviňa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevidím jediný důvod kódování baterie. Ta není nijak na sběrnici identifikována - kódována a nijak nekomunikuje. Podle mne u stejné kapacity stačí jí jen vyměnit. A ano, pokud bude jiná, nastavit v car scanneru její kapacitu bude vhodné. To lze pochopit z hlediska jiných dobíjecích proudů. Vyzkoušeno samozřejmě nemám... mám příliš nové auto i baterii.

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se rozepiš jak přizpůsobuje, to mne zajímá, SS mám. Mám takový pocit, že se hlavně přizpůsobuje peněženka :-)

 

Baterie se nedá přizpůsobit.

Přizpůsobit by se mohlo jen auto, ale vzhledem k tomu, že baterka může být za provozu různě nabitá a vybitá, pracovat v teple či zimě, za různých vlhkostí, stárne atp. nelze její stav jednoznačně dopředu definovat a tedy něco přednastavit.

Tedy musí každé nové startování řídit počítač auta a to vždy start od startu - automaticky.

Jak říkám jediné, co je předem dané, je její kapacita a ta se v car scanneru nastavit dá, ale to může být jedině tak dobré pro řízení nabíjení.

NO jestli se pletu, tak mne z toho vyveďte, ale prosím detailně.

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je něco málo napsáno o tom kodování. No, spíš je to teda reklama na jakejsi bazmek od Banneru...

https://motofocus.cz/technika/18432,baterie-startstop-spravne-nacteni-a-registrace

 

Vidím to tak, že koupím novou baterku, přes Car Scanner změním hodnotu Ah, promažu případné chybové hlášení v paměti a vesele jezdím dál....

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 11. 2020 na 13:59, Pavel_pavel napsal:

============1==============

13627

Raw code: 00353B

ECU: Řídicí jednotka motoru[Archiv (Neaktivní)]

Stav: Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC

============2==============

13627

Raw code: 00353B

ECU: 19. CAN Gateway[Archiv (Neaktivní)]

Stav: Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC

============3==============

13627

Raw code: 00353B

ECU: 01. Řídicí jednotka motoru[Archiv (Neaktivní)]

Stav: Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC

 

 

Tak opravdu pomohlo zmenit profil pripojeni.

diky za vyreseni.

 

Ale ted zas nechapu, co mi to po projeti DTC naslo...

 

Nebo se chyby hledaji jinym zpusobem?

Predpokladam, ze pokud se rozsviti kontrolka motoru a pak zhasne, chyba se ulozi

A25E88C6-3C25-4FD9-93CD-0228D270B220.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://www.carscanner.info/coding/

Nevidím důvod proč by nešlo, samozřejmě funkce Ti to nabídne podle toho co auto v sobě má či nemá.

 

A dle následujícího odkazu OBD2 měli i starší vozy:

https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Skoda-superb-2

Editováno: , autor: milanrapidNH3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vždyť Ti to chybu napsalo, RAW Code 00353B, bohužel však nevím co to znamená

https://octaviaclub.cz/chybove-kody-obd2-vw-skody-octavia-i-fabia

 

Ještě jsem tam našel kódy motoru a tam našel jen P0353 popsanou jako Zapalovací cívka C Primární / Sekundární Porucha obvodu

 

Editováno: , autor: milanrapidNH3
přidání odkazů
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...