PajaSS Vloženo 16. Březen 2020 Sdílet Vloženo 16. Březen 2020 Čao, po půl roce, ale přece Rapid začal zase dělat něco, z čeho se mi třepe peněženka. Jde o DPFko, které se začalo poslední měsíc, dva, chovat hodně podivně. A to, že vypaluje často a to za naprosto nesmyslných podmínek. Všechno viz foto. Ujedu například 280 - 300km (někdy i méně - záleží na počtu studených startů) a filtr se stále postupně zaplňuje (např. viz foto 293km/17g). Jenže po dalším startu, někdy po dvou a ujetí třeba 2 - 3 km tato hodnota zaplnění z ničeho nic stoupne na maximální hodnotu zaplnění (cca 27g) a motor začne automaticky filtr vypalovat. Podle čeho se vypočítává hodnota zaplnění? Protože mi to vůbec nedává smysl, aby míra zaplnění stoupla ze 17 na 26/27g během 3km jízdy. Musím uznat, že už při těch 17g zaplnění jede auto pocitově hůř. Velká odezva na plyn, větší spotřeba i podle PC. Při vypalování a čerstvě po něm jede auto o 100% líp. Před čtvrt rokem vyměněn EGR - PIERBURG 7.09720.01.0 aktuální nájezd: 182 000km spotřeba cca 5,5l/km (přepočet ujetých km / l) celková míra zaplnění DPF - 61% Tak se ptám, je tam vadné nějaké čidlo, dpf na odchodu, špatný vstřik nebo ještě něco jiného? Díky za každou radu, úplně se mi s tímto nechce otálet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Hlavne vstupuje diferencny tlak.Nehnevaj sa , mas skoro 200tkm, zaplneny si na cca 60%, kolko akoze ovakavas ze vydrzi? Dva miliony? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PajaSS Vloženo 17. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Díky za odpověď, ale na mou obranu, opravdu nepředpokládám větší nájezd na jeden filtr, ale jde mi primárně o ten moment, kdy začne vypalovat. Pokud by byl špatný, zaplněný, zanášel by se ve větší míře postupně, ne? Nebo to je normální stav, že ze 17g to naráz skočí na 27? Proto se ptám, jestli za tím nehledat problém i někde jinde. Například, jestli někdo neřešil podobný problém :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Trošku mimo, ale musím uznat, že to je slušný nájezd, pokud je filtr původní. Co jsem tak četl, tak očekávaná životnost DPF je nějakých 120 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer6 Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Tomu nevěřím. Osobně mám 152kt natočeno a filtr zaplněn z 32%. A vše funguje jak má....vypalování si pravda poctivě hlídám (OIII CLHA 1,6) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PajaSS Vloženo 18. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2020 Jenže motor CLHA je už motor po DG aféře a ten, co jsem se dočetl, tak regeneruje běžně okolo 300km ne? CAYC (2013 - DG motor) dřív regeneroval klidně i po 600-700km a po aktualizaci RJ se nájezd mezi regeneracemi snížil na 450-550km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer6 Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 Určitě... Souhlasím... Jen nevěřím tomu, že by filtr DPF neměl vydržet třeba 300t km... Pokud tedy člověk na ty regenerace trochu dbá... (napříč typy motorů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Květen 2020 Sdílet Vloženo 11. Květen 2020 Běžná životnost u CAYx byla 280 tisíc km. Některé vydrželi jen 200 některé i 400... Přes 250K km se ale drtivá většina DPF filtrů dostane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.