marek8953 Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 Dobrý deň ,potrebujem poradiť ako sa spojiť s autom cez appku skoda connect .V appke skoda connect auto vidím ale nechce sa my synchronizovať s autom .V aute mám nastavené ako primarný použivateľ ale nič sa nedeje .Nejaká vaša skúsenosť a rada by pomohla .Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Občas jim to blbne... Ale v současné době mně to v aplikaci ukazuje vše, na co mám nárok.. Tzn..: u mne jen zdravotní kartu vozu a najeté kilometry. A to sedí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 22. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Aktivovať si si to sám alebo predajca pri preberaní auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Sám... Toto jsem s prodejcem vůbec neřešil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Ahoj Mirdako, a ako mám dokončiť aktiváciu , mám zobrať do auta oba kľúče a čo ďalej samo sa to aktivuje alebo treba ich nejako stlačiť ? aby sa dokončila aktivacia connect . Alebo skús napísať ako si postupoval .......Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Chlape... drž se postupu co vidíš na tabletu v autě... a Ano oba kliče musíš stisknout, aby je to zaregistrovalo... Mě bohužel to nefunguje a byl jsem s autem v servisu (dle rad na tabletu) a ani oni nejsou schopni mě nastavit jako hlavního uživatele... prý napíšou do AŠ a až jim odepíšou co mají dělat tak teprve pak mi zavolají abych se dostavil... no trašná prča... kór teď když všude řádí ten koronavirus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 25. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Ale ktoré tlačítko na kľúči je treba zatlačiť sú tam 3 a akým postupom či každé zvlášť alebo oba spolu a ďalej či má byť auto pripojené na internet wifi alebo nie ako to je vlastne ,v návode nič sa užívateľ nedočíta. Aj tak keď som čítal niektoré príspevky tu na na fóre tak každý má s Connect problém a nerieši sa to ako zo strany Škoda , ale je to každému jedno veď to má ako službu a nie len na parádu nech to aj funguje . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 (editace) Tlacitko je jedno které a hlavně musíš stihnout stisknout obě do 6sek. Na wifi dle mě být nemusí melo by to mit svojí e-simku (teda ten muj ji má) ale není problém sdílet data na mobilu... Nevím proč jsou stím takové problémy... mám za to že problémy jsou hlavně až když se přihlašuje podruhé hlavní uživatel (např. jako u mě - předváděcí vůz)... Zkus a uvidíš co to udělá... Ano právě že je to placená služba tak by se o to měli postarat aby fungovala... Editováno: 25. Březen 2020, autor: dalik73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvit Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Mám dojem že je jedno které tlačítko na klíči zmáčkneš určtiě každé zvlášť ono ti to píše na obrazovce co máš zrovna udělat, taky jsme to dělal podle obrazovky ale můžu ti říct že se mi to na poprvé nepřihlásilo až snad na pátý pokus a to jsem dělal vše stejně takže to nemají dobře vychytané ( Na víc když jsem zkoušel bezdrátový smartlink tak se mi nějak odpojil škoda connect a zase jsem byl bez hlavního uživatele. Trvalo to asi týden až po týdnu se mi nějakým záhadným způsobem podařilo zase zaregistrovat. Všim jsem si že pocelou tuto dobu byla ikona globusu na hoře místo bílá byla šedá a když byla šedá tak škoda connect nefungoval .Takže pokud jí máš šedou tak to nepůjde .Tod má zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 25. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Tak Vám ďakujem za vaše poznatky s Connect Škoda , skúsim to podľa vášho popisu postupu ale asi dopadnem tak ako stále OFF Aktivácia asi ma neminie návšteva servisu ale to im nenechám len tak .Škoda že sa nevieme viacerý spojiť a Reklamovať služby ktoré sú od nás zaplatené v cene auta , je to ako zavádzanie zákazníka pri kúpe a lehota 1 rok od kúpi auta beží ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Já mám Kamiqa jako jedno z prvních, co začaly sjíždět z pásu, takže je to už více jak půl roku, či-li i už si to tak úplně přesně nepamatuji... Ale vím, že s tím spárováním žádný problém nebyl... Bylo to okamžitě. Akorát to občas blbne, že se tam neobjeví ty ikony, ale dříve to dělalo častěji. Teď, poslední dobou to nabíhá poměrně spolehlivě.. Ale vím, že jsem to kdysi řešil na infolince ŠA a tam mně radili resetovat infotaiment, stejně i když blbla wi-fi u bezdrátového Smartlinku... A pokud to zrovna nebyl jejich problém, tak to vždy pak naběhlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 25. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Tak skúsim to ešte viac krát a uvidím či sa niekde dostanem, ten reštart robíš cez tlačítko on a off podržat cca 20sec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxipess Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 Dneska jsem znovu pároval a bez problemu - připojoval jsem mobil od ženy a postup byl: 1. registrace noveho Skoda ID na webu 2. stazeni app skoda connect do mobilu (Android) 3. spusteni Skoda Connect v mobilu, prihlaseni s novym Skoda ID a tocici se kolecko a nic se nedelo, nefungovalo 4. V aute, vytvoreni noveho hlavniho uzivatele, to na ktere je nove Skoda ID, chtelo to email, heslo a pote oba klice v aute, ke konci vytvoreni uzivatele to chtelo zmacknout oba klice (tlacitko na odemykani na kazdem), na obrazovce v aute to psalo podrobne co chce 5. Znovu spusteni aplikace Skoda Connect v mobilu, prihlaseni, ted to nove chtelo doplnit udaje, ktere na webu pred tim nepozadovali (jako osloveni, republika a mozna jeste neco). Pote to chtelo zadat VIN auta, muselo se vytukat rucne (poprve kdy jsme to delal na svem mobilu drive, tak na iphone to slo vyfotit a on si to sam prevedl z fotky). a behem chvile se nacetly informace z auta Jeste na co zena, netechnicky talent, narazila, tak po opetvonem prihlaseni do aplikace na mobilu se musi vybrat auto v "garazi". Nic se ji do te doby neukazovalo a byla z toho prekvapena, az po kliknuti na "sparovane" auto v garazi. No na co jsem neprisel ja, je jak pridal "spoluuživatele". Všude to píšou ze muze byt hlavni uzivatel a k nemu spoluuzivatel, coz jsem prave chte udelat (v napovědě v autě, v manuálu) Ale nikde jsem nepřišel jak to lze udělat. Upřímně, IT se živím 20 let, ale tak zprasený systém, co vyvinuli to jsem dlouho nevidel. Vypada to na prvni pohled pekne cool a frikulinsky, ale na druhy pohled a pro realne pouzivni -- pomale, neintuitivni, silene dotykove, plne chyb a nedodelku, grrr... Meli by se stydet co to vubec dali na trh. A budiz to varovanim pro nove kupce -- vyzkousejte si opravdu s tim infotainemntem chvili fungovat nez si auto koupite. mno nic, ulevil jsem si a alespon ze auto dobre jezdi ;) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 26. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2020 Dik Maxipess , skúsim aj takú možnosť s iným ID kontom a uvidím čo to bude robiť . A ostal ti aj tvoj účet aj manželky AKTÍVNÝ? alebo si ho mazal . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 27. Březen 2020 Sdílet Vloženo 27. Březen 2020 V 25. 3. 2020 na 18:18, marek8953 napsal: Tak skúsim to ešte viac krát a uvidím či sa niekde dostanem, ten reštart robíš cez tlačítko on a off podržat cca 20sec? Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 27. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2020 Ďakujem , ale či to skúšam tak aj tak stále to isté OFF nič sa nedeje stále skončím na tom že auto v garaži cez appku vidím ale dokončiť Aktiváciu nejako nechce .Smola asi fakt ten servis a čakať čo bude ďalej .Dík všetkým za všetky rady........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxipess Vloženo 16. Duben 2020 Sdílet Vloženo 16. Duben 2020 Ještě ke dvou účtům -- pouze jeden zůstal aktivní, druhý se odpojil, proto jsem chtěl mít sebe jako spoluuživatele. Ale doteď se mi to nepovedlo a nepřišel jsem na to jak. Máte to někdo funkční -- hlavní uživatel a spoluuživatel? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 16. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2020 Tak to máš dobre aspoň jeden máš Aktívny ale ja nemám ani jeden a stále sa neviem dostať ďalej .A sám si už neviem rady .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 16. Duben 2020 Sdílet Vloženo 16. Duben 2020 Prozradím ti tajemství já řeším connect už od 7.2.2020 a ani v servisu si s tím neví rady a to prý konzultují s ŠA a zítra tam jedu už po 3. Tak snad na potřetí to už dají dohromady a zprovozní to.? Bohužel jsem v jejich případě velký pesimista...? Dle mého jde servisu jen o ? od ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 17. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 Dalik 73 tak daj potom vedieť ako si dopadol veľmi ma to zaujíma či sa budem vedieť aj ja niekde ďalej posunúť ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 (editace) Marku nemám pro Tebe a ani pro mě dobrou zprávu volali ze servisu ať se stavím pro auto, že dnes už s tim nic nenadělají a že pokračování někdy příští týden... Ukazoval mi několik A4 papíru co si píšou se ŠA. Dle mě stejně dojde na to že tu jednotku vymění celou, protože už do ní nahráli new soft, resetovali nejdříve jen softwarově a pak i tím že ji celou demontovali a vyndali z ní záložní baterii a stále nic. Nechápu proč to neudělají hned, kde udělali soudruzi chybu... Editováno: 17. Duben 2020, autor: dalik73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 @dalik73 Pro zajimavost, kdyz mate Amundsen, jake jste mel/mate nyni cislo verze softwaru infotainmentu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 (editace) Žádná změna mezi 11.2. 2020 až 18.4. 2020 Nechci kecat, tak pro jistotu foto doufám že je to ono... Editováno: 18. Duben 2020, autor: dalik73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 Tak to je stejne jak ve Scale. Tam je 0156 verze jiz od 10/2019. Takze je otazka, jestli maji i nejake aktualizace, ktere nezmeni cislo SW verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 To nevím, mě nahrávali new soft kvůli svolávací akci tj. že měl chybu v tlačítku S. O. S. pak teprve řešili car connect resp. hlavního uživatele - u mě totiž nejde nastavit a už se a s tím se. ou třetí resp. již čtvrtou návštěvu servisu (ta bude následovat příští týden)... A stále nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.