bigboban Vloženo 27. Březen 2020 Sdílet Vloženo 27. Březen 2020 Už minulý rok jsem v zimě pozoroval prvních 500m občas v záběru malinké vynechání. Ale jen po rozjezdu a jen občas. Letos nebyly takový mrazy ale přesto to neškublo v prvním kopci jednou ale už třeba 3x i 4x. Přidal se opravdu občasný problém nastartovat, ale opravdu třeba jeden z 30 startů možná ani to ne. Prostě místo chytnutí za 2s třeba 10s. Ale furt to jezdilo a v servisu by ani nebylo co předvést. Tolik až do dneška. Dneska při cestě na chatu start opravdu dlouhý ale chytlo, chod motoru cestou naprosto v pohodě. No a cestou domu už to sotva naskočilo, pak to chvíli bublalo na 500 otáček a definitivně to zdechlo. Pak už to ani nešlo nahodit. V diagnostice závada P2293 Fuel Pressure Regulator 2 Performace. Potkal to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Březen 2020 Sdílet Vloženo 28. Březen 2020 O potkání asi ani nejde. Kdy jsi měnil palivový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 20. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Po menší odmlce zajímavé pokračování, bohužel zatím dost smutné. Po prvním odtahu do Škoda autorizáku celkem logicky vyměnili čerpadlo paliva i s elektronikou. Cena za opravu 13 tisíc s DPH. OK, cena za autorizák proč ne. Zaplatil jsem, auto vyzvedl, ujel asi tři několikakilometrové jízdy a asi při 3. nebo 4. jízdě už to zase nenastartovalo, znovu stejná diag závada, znovu odtah. Tentokrát odtahovákem přímo ze servisu kde jsem to tedy víceméně reklamoval. Nojo. Jenže v servisu do toho sedli a běží jim to naprosto normálně! Tedy závada se objevuje pouze občas a zdá se (dává to logiku dle předchozích selhání) že se projeví pouze při teplém startu a to nejspíš stejně jen někdy.. Tušíte někdo dle charakteru závady co s tím sakra může být? Špatné palivo to asi nebude, ty dvě poslední závady nastaly skoro při prázdné nádrži (ale ještě nesvítí kontrolka) tedy vyjel jsem plnou nádrž paliva bez problémů takže v tom asi chyba není.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Diagnostika píše "regulátor tlaku paliva" Proč měnili čerpadlo?? Nevím jak na 3,6 FSI, ale vypadá to takhle https://www.google.cz/search?q=regul%C3%A1tor+tlaku+paliva+3%2C6+fsi&tbm=isch&ved=2ahUKEwimv9jq6vboAhXLu6QKHdbuBE8Q2-cCegQIABAA&oq=regul%C3%A1tor+tlaku+paliva+3%2C6+fsi&gs_lcp=CgNpbWcQA1CQkQhY_KAIYPqqCGgAcAB4AIABhgGIAboDkgEDMS4zmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWc&sclient=img&ei=n36dXubzAcv3kgXW3ZP4BA&bih=772&biw=1583&hl=cs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 20. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Ano dle faktury měnili 1K0919051DE čerpadlo a 3C0906093C ŘJ jen tyhle dvě věci za cca 9300 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Pokud si to dal do servisu s jasně stanovenou závadou oni vyměnili díly a závada přetrvává. Reklamuj provedenou práci. Ať si dál mění co chtějí dokud to neodstraní, ale ty už jim nic neplať. Navíc se fakt zdá, že tyhle věci měnili zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 20. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Zatím jsem nenápadně naznačil že to jako reklamaci beru. Uvidím co najdou jestli vůbec něco najdou.. Přitom na webu u popisu té diagnostické závady je celkem jasný postup co zkontrolovat. https://www.obd-codes.com/p2293 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 určite , kedže problém je vo vysokotlakovom čerpadle a nie v tom v nádrži , minimálne podľa chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 26. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2020 Tak závěr zní: Po reklamaci v servisu to začali zkoušet na teplý motor a závadu konečně pozorovali taky. S opravou si nevěděli rady tak kontaktovali přímo Škodovku. Rada zněla zajímavě - znovu vyměnit tu řídící jednotku. Po nové opravě a testech vše ok, prej to testovali dva dny.. Já už 3 dny jezdím a v pohodě. Jo jinak jen podotýkám že celou dobu druhé opravy/reklamace jsem měl půjčenou na účet servisu Octavii a oprava byla samozřejmě jako reklamačka zadara.. Osobně si tuto menší záhadu vysvětluji takto: motor 3.6FSI je hrozně málo rozšířený takže podobně to bude s díly. ŘJ co jsem měl měla nějakou výrobní vadu/nedokonalost. Při první opravě šáhli do skladu po stejně vadné ŘJ. Až Škodovka jim prozradila že existuje novější revize dílu tak tam dali tu novější. Ono to není až tak utopické. Úplně to stejné jsem měl s odtokovou hadicí od panoramy. Furt se ucpávala tak mě za 4,5 tisíce (za jedny dveře) tedy 2x vyměnili hadice. Jedna strana OK a druhá i po opravě furt zacpaná. Pak prasklo, že existuje novější revize té hadice (úplně jiný materiál) a do jedněch dveří dali ještě tu starou (a ta dále blbla) a do druhých už tu novou. Takže prostě měli na skladě díl o kterém se víceméně vědělo že stojí za houno a klidně ho namontovali.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaWa Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 A vyřešilo se ti tím na 100% i to škubání ? Protože mě to škube taky, už cca rok, pomalu se to zhoršuje, ale opravdu jen pomalu (před rokem třeba jedno škubnutí za týden, teď už jsou třeba čtyři nebo pět), ale se startováním jsem nikdy žádný problém neměl, tak si nejsem jistý, že je to stejný problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 25. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 To je otázka. To škubání se rozhodně před finální nepojízdností furt zhoršovalo. Po té dvojopravě už jsem škubání nepozoroval. ALE. Škubalo to už minulý rok a vždy pouze v v zimě. Jenže než se mi ty opravy vyřešili už začlo dost velký teplo. Takže opravdu jistotu budu mít zase až v zimě.. Divný je, že škubání bylo vždy u studeného motoru (po rozjetí v mrazu) to nenastartování bylo pro změnu u teplého startu. Takže je otázka, zda to vůbec souviselo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalk Vloženo 12. Duben 2022 Sdílet Vloženo 12. Duben 2022 V 25. 5. 2020 na 10:09, bigboban napsal: To je otázka. To škubání se rozhodně před finální nepojízdností furt zhoršovalo. Po té dvojopravě už jsem škubání nepozoroval. ALE. Škubalo to už minulý rok a vždy pouze v v zimě. Jenže než se mi ty opravy vyřešili už začlo dost velký teplo. Takže opravdu jistotu budu mít zase až v zimě.. Divný je, že škubání bylo vždy u studeného motoru (po rozjetí v mrazu) to nenastartování bylo pro změnu u teplého startu. Takže je otázka, zda to vůbec souviselo.. Ahoj , tak co škubání přes uplynulou zimu ? projevilo se ? nebo je klid ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 19. Duben 2022 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2022 Hele naopak. Oprava co jsem řešil tedy řídící jednotka palivového čerpadla s tím zjevně vůbec nesouvisela. Pod cca 5st nad nulou to škube víceméně vždy, pokud mrzne je to jistota.. ALE! Stačí ale opravdu pár minut nahřát motor webastem a problém zázračně zmizí. Tedy tipuji prostě nějaké čidlo co po nahřátí funguje ok. V tomto stavu se mi to moc nechce dávat na servis, podle mě mi vyměněj půl motor za desetitisíce a možná to ani nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.