Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, chtěl bych se zeptat na radu. Při sešlápnutí plynu, zejména u rychlostí 2.-3. stupně a otáčkách kolem 2000-2500, čas od času začne s autem trhat jako kdyby se přerušovala funkčnost pedálu. Nestává se to pokaždé a teď na jaře je to lepší než to bylo v zimě, ale když sešlápnu plyn až na podlahu, je téměř jisté, že to kopne. V autech se vůbec nevyznám, takže nevím, jestli to popisuji dobře, ale má někdo tušení, o co by mohlo jít? Díky!

co konkrétně je to za motor?

Může to být cokoli - regulace turba, vstřikovací ventil, nějaká chyba v zapalování...

takhle se projevují právě i zapalovací kabely, pokud jde o starší model motoru, ale může to být opravdu všechno

  • 3 měsíce později...

zdravím,

jsem nováček na tomto fóru, něco jsem k tématu škubání našel jinde pro 1.4 tsi, tak bych se rád zeptal tady.

Mám 1.2 tsi, 2013, motor CJZA, 77 kw.

Koupil jsem toto auto, O3, kdy se mi začalo projevovat občasné škubání při přidání plynu, někdy se mi také zobrazí chyba EPC, která prozatím vždy po znovunastartování zhasne.

Někdy, nepravidelně ráno či odpoledne, je start velice nestandardní, je to takové bafání, motor se třepe, většinou se to ustálí a jde pak normálně, ale někdy to přejde do chyby motoru, další start vesměs zase ok a kontrolka nesvítí. 

Někdy se objevuje chyba autostop, občas a nepravidelně, prozatím vždy během 1km hláška zmizela.

Co se dívám na výfuk, tak je docela černý, což ještě před cca 2 tis. km byl docela čistý, při výměně svíček byly svíčky také docela černé, ale když jsme měřili dříve tlaky ve válcích ještě před výměnou svíček, tak měly zdravou barvu a byly čisté, kontrolní emise (na stk)  také ok.

Auto někdy švihá pěkně, někdy zase se mu nechce, přičemž ani EPC ani kontrolka chyby motoru nesvítí.

Motor bere olej cca 0,25l na 1000km.

 

Obd elm diagnostikou jsem vyčetl tyto chyby:

p0300 random multiple misfire

p0303 cylinder 3 misfire

p0304 cylinder 4 misfire

p0302 cylinder 2 misfire

p2293 fuel presure regulator 2

p2188 system too rich at idle

 

přičemž:

všechny svíčky jsou aktuálně nové, originály 04E905601B

všechny zapalovací cívky jsou nové NGK 48408

byly zkontrolovány tlaky ve válcích, jsou ok, všechny kolem 12,5

nový vzduchový filtr

nový olej shell - specifikace 504.00, najeto cca 1500 km

kapacita baterie cca 80-90%

 

Někde zde jsem se dočetl, že

- u 1.4 tsi pomohlo nahrání nového sw, tak pokud to někdo řešil přehráním sw i u 1.2 tsi, tak budu rád za info, případně kolik stojí přehrání sw, zda jen u SA nebo to jde i jinak

- kabely od lamda sond chutnají kuně, tak jak to zjistit, že jsou poškozené? vizuálně mi nepřipadají pokousané, ale kuny asi v poblíž jsou

- může to mít mnoho příčin, např. brzdová světla, vadný plynový pedál atd.. viz výše. jak najít skutečnou příčinu? je někdo z okolí OV, kdo ví, jak najít příčinu?

Díky za rady.

 

  • 1 měsíc později...

Zdravim mam octavku 1.2 tsi uz s remenem CJZB pri studenem startu motor cuka a lechce strili do vejfuku a blika kontrolka motoru a po chvilce se vse uklidni. Diag hlasi na 1. a 2. Valci vynechani zapalovani...probehla vymena svicek a modulu vse origo.VAG a vymena ventylu rizeni vacky. Uz nevim cl s tim po chvilce se motor uklidni a jede krasne ciste ale kazde rano to udela ...prosim o radu nikdo si nevy rady uz.

Zdravim . Tento prispevek nepatri tady.  musis jit k sekce Octavie a sekce motor 1.2.

Upraveno od TOMUS

Tvůj motor není konstrukčně shodný s tím ve dvojkové Fabii, Respektuj rozdělení fora podle modelů a ptej se v odpovídající motorové sekci, jak ti radí TOMUS.

Pardon, sem me odkazal Google a neresil sem kde co je .... tak to smaz te a neres te...a at na mobilu koukam jak koukam vidim jen sekce motor 1.2 TSI zadny rozdeleni nic vic ale to je asi fuk ...

Upraveno od MolofCZ

Kecáš, dokonce zde existuje téma o cukání motoru, se kterým jsem to nakonec sloučil Příště pořádně hledej.

  • 1 rok později...

Ahoj, vyřešil někdo úspěšně to cuknutím při plném sešlápnutí plynu při přeřazení z 5 na 6tku?

 

Diagnostika bez závady. 

Upraveno od kijos

  • 1 rok později...

Zdravím, přečetl jsem si váš problém se škubáním motoru a podle toho co popisujete mám úplně stejný problém.

Můžu se zeptat jestli jste odhalil příčinu, případně jak jste to vyřešil.

Jak píšete příčin může být spousta a nejhorší je, že auto chvíly jede zcela normálně, pak začne škubat a po chvilce jede zase bez problémů a je jedno jestli je motor studený nebo zahřátý, někdy to udělá hned po krátké jízdě, něky třeba až po 50km, někdy se rozsvítí závada start/stop, ale po chvíly zase zhasne, takže se v podstatě nedá nic zjistit.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.