Hoffec Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Ahoj, Tak mi fabča (06) neprošla emisemi na vyšší co (BA 0,55%, LPG 0,45% - limit 03%) při zvýšených otáčkách. Na volnoběh prošla bez problémů. Měřil jsem VCDS lambda sondy: Volnoběh - před katem lambda 0,2-0,8V, za katem lambda 0,15V celkem stabilně Zvýšené otáčky - před katem cca stejně, za katem cca 0,5-0,8V - vzdáleně kopírovala lambdu před katem Dle testu ŘJ lambdy OK, test stárnutí katalyzátoru 0,65 (tuším, že pro řj je spodní limit 0,5, nový má mít hodnotu k 1) Motor má najeto 90tkm z toho 50tkm na lpg Motor nebere olej, nebo ne tolik, abych musel před intervalem dolévat. Interval jsem zkrátil na cca 8 tkm, nebo po roce. Nyní byl před TK a EM lehce přetažený na 10tkm. Používám olej zn. Miller oils Trident Professional. Takto je o motor pečováno od 40tkm, předtím autorizovaný servis. Podezření na katalyzátor - vyndán - vypadá jako nový zhora i zespoda - je tam od výroby. Řídící jednotka bez závad dlouhodobě Tlaky zatím neměřeny, čekám na měřící sadu, objednáno. Máte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi ten katik v hezkém stavu vizuálně, nerad bych koupil nový a pak zjistil, že to bylo zbytečné. Budu rád za jakékoli postřehy. Lambda sondy obě kraná cihlová barva, čisté, nezašpiněné. Předem děkuji za názory a rady. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Já jsem s podobnými symptomy skončil novým katem viz https://forum.skodahome.cz/topic/141683-emise-do-d%C3%ADlny/?do=findComment&comment=2287839 a https://forum.skodahome.cz/topic/141928-n%C3%ADzk%C3%BD-%C3%BA%C4%8Dinek-katalyz%C3%A1toru/?do=findComment&comment=2295343 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 21. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Takže to zavaření nepomohlo jo? Přijde mi i na pohled, že tam je malá prasklina v ohybu plechu. Udělám na tom penetračku a uvidim, ale když to nepomohlo ani zavařit, tak nevím nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Zavaření nepomohlo, žádná změna po něm nenastala. A to jsem tam měl prasklin dohromady cca 100 mm, některé vypadaly i docela rozšklebené.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 21. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Tak to se na to asi vykašlu, po výměně celého katalyzátoru je stav stále OK? Měl jsi emise na volnoběh taky v poho a při otáčkách NOK? Dík, M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Zavaření moc nejde udělat - tenký dvojitý plech, pálí se to. Co svíčky, filtry, rozvod...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Já měl před dvěma emise roky o prsa čínské závodnice. Na volnoběch OK (v toleranci), při zvýšených otáčkách to technik několikrát zkoušel, aby "to chytil". Nakonec se mu to povedlo na horní hranici tolerance. S novým katem VELIKÁ rezerva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 21. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 před 2 minutami, bouchy napsal: Zavaření moc nejde udělat - tenký dvojitý plech, pálí se to. Co svíčky, filtry, rozvod...? Se svařením prblém nemám vzalo by se to TIGem. Svíčky jsou starší, ale nejsou zase úplně mrtvé, rozhodně nejsou sežrané, mám je tam asi 45tkm, což, vím, je dost. Jsou obyčejné. Filtry jsou tam asi rok, nájezd cca 10tkm, stejně tak olej. Rozvod je tam původní od výroby. Nájezd 90tkm. Myslíte, že může pomoct výměna oleje a filtrů? Ten olej mezi prsty je jedna velká katastrofa, aspoň dle mého názoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Olej je po 10 tkm v poho, pokud není špatně něco jinde - ředění palivem. Prstová metoda nefunguje. Filtry bych vyměnil, ale takhle velký číslo (nad limit) značí problém ještě jinde, ŘJ, časování. S tím kat moc nepomůže, nedochází-li k správnému spálení směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 21. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Tak předpokládám, že by to vyházelo nějaké chyby, kdyby ty čidla měly problém s časováním rozvodů. Oktávka jezdina úplně normálně a jen si zahlásila, že se jí rozchází klika s vačkou a že chce rozvody, ale na 300tkm od výroby... Jediný, co je ještě neznámá jsou tlaky, ty změřím v tomto týdnu a budu vědět jak na tom ten vršek je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.