Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dobrý den prosím o pomoc, 

 Škoda Superb 2015 ,  2,0TDI 140 kw, dnes jsem objevil tuto ztuhlou pěnu v prostoru motoru,  ví někdo o co jde?... o jaký únik se jednà? Pěna je ztuhlá , dá se olamovat. děkuji Petr

51F525FE-676D-4931-A4AA-F8A49D7EE7F6.jpeg

7773E616-93B8-44B7-A5BF-9B9A9BE5878C.jpeg

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Vloženo (editace)

Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue).

To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený.

Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny.

Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění.

 

Editováno: , autor: AdoksS
Vloženo
před 19 minutami, AdoksS napsal:

Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue).

To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený.

Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny.

Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění.

 

Ahoj. Viz níže se mě načetlo cca před týdnem , ...muže to být s tým  spojený ,???

953F0730-50D7-4C33-AE05-B4C704653919.jpeg

Vloženo

Myslíš že ne?? Jasně, že je to s tím spojený.

Jinak bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Jinak tě tady moderátoři zaříznou.

Vloženo

Samozrejme ze ano,system straca/spotrebuva ovela viac adblue,ako je normalne/povolene....mpzno ho v nadrzi uz vela nezostava,pripadne ta info o tom dojazde uz moze byt skreslena...ak chces jazdit,urco hned servis.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

mne sa stalo presne to iste. vymenil som vstrekovač na adblue a robi to stale. objednal som privodnu hadicu ,original skoda podla vin kodu ,samozrejme ze nepasovala. navyse pristup..... katastrofa. hadica vedie cez ,,šasy,, takze vymena skoro nemožná. vytesnil som hadicu tmelom zvnutra a trosku to pomohlo ale i tak vytláča adblue von. a bojim sa  ze pri vymene  hadice za novu to bude robit  i tak  :-(

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

unik je na spoji ventil trubka , ine ako vymena ventilu a trubky to nespravi ... pri vymene trubky prajem prijemnu zabavu , kto to nerobil a neobjedna si k tomu aj kondomy na montaz tak porodi ... autorizak by mal vedet 

Vloženo (editace)

dusan,sindler

 

Takže mne vymenil len hornú časť hadičky prívodu ad blue, a už neuniká nič, zatiaľ všetko je v pohode.  Ja som kúpil aj nový vstrek AD blue, no a tam mám kamienok úrazu, keď vozidlo stalo zacítil som tu pojeb..ú močovinu, takže mne už uniká len výfukový plyn s adblue dokopy cez tento ventil 😄😄😡. To skúsim spraviť sám, dám tam tmel ktorý je do vysokých teplôt a uvidíme. Veď dám menej financií a nemám čo poškodiť. Hrdlo na výfuku a prstenec na vstrekovači sú čisté a hladké, neviem kde je chyba. Dám tmel a uvidíme. 

 

 

Editováno: , autor: 02luki18
Pravopis
Vloženo

No tak dávam radu s tmelom do koša,hovadina. Len nechcem zase peniaze dávať do potrubia kde je ventil vstreku, ak tam podložka nieje nevyriešil by to klingerit? Veď sa robia s toho tesnenia pod hlavy. Nešlo by to?  Bol by to problém? Veď vstrek a hadica už stalo dokopy 500€, a teraz opäť veľké peniaze? Klingerit otázka pár eur. Hmm??

Už neviem kua tu.

Vloženo (editace)

Zdravím nedokáže někdo poradit kde koupit koncovku hadičky Adblue co je u vstřikovače ? Ve Škodovce mně řekli jen celou hadičku a zde čtu, že někdo měnil jen koncovku, nevíte kde sehnat ??

F89AFC4C-1375-455D-9E20-FA46F19EFEEB.jpeg

Editováno: , autor: Lukas Matucha
Vloženo

Tu deaktivaci Ti nabídli ve škodovce?? Pokud ano, tak to jsou dobří střelci.

Na motor by to nemělo vliv, ale rozdrbaly by se emise. Rozhodně by byly vyšší hodnoty oxidu dusíku (NOx).

Mám pocit, že na STK se prioritně měří kouřivost na což tohle nemá vliv. Možná to je řešení, jak moc vhodné, musí každý posoudit sám.

Vloženo

Ak to nemá vplyv na motor, ani na nič ako píšeš tak prečo to tam väčšina ľudí stále má? Určite by bolo jednoduchšie to dať preč a je pokoj. Nezdá sa mi to nejako

Vloženo

Je to tam proto, aby motory splňovaly normu a mám pocit euro 6D temp. Stejně to začíná fungovat až po zahřátí, protože to potřebuje pro optimální funkčnost určitou teplotu.

Tím, že to vyřadíš, tak auto pojede jen nebude plnit onu přísnou normu a bude vypouštět víc splodin oxidu dusíku.

Vloženo

fúha , ja som posledne po niekom riešil práve spojazdnenie DPF a močoviny po problémoch , myslel som že tieto ojeby sa robia na 10 ročných OII a nie na nových autách  , nečudujem sa že je táto republika tam kde je  

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...