baracudakb Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Predokolka. Tohle bylo zrovna velkým tématem pro výběru. Ale po zkušenostech s obojím jsem zatím víc nakloněn predokolce. 4x4 má dost výhod, ale taky nevýhod. A ty nevýhodu pro mě dost převažují. Ale zrovna tohle podle mě hodně záleží na tom kde a jak bude auto jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jastik Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Ahoj, s tím motorem jsi mě potěšil. Mám ho objednaný v Tiguanu Allspace a furt jsem nevěděl, jestli jsem udělal dobře. Zda nestačí jen ten 110kw. Byl jsem se s 147kw svézt v Arteonu a šlo cítit, že je tišší. Momentálně mám v krátkém Tiguanu 2.0TSI 132kw, tak jsem zvědavý jestli to ten diesel nebude tahat ven ze zatáčky. Přeci jen chci i něco tahat a dojiždím denně 30km, tak jsem volil naftu. Jak je to se zahříváním motoru? Nebo máš nezávislé topení? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Nezávislé nemám, ale mám garáž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buben91 Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 baracudakb: zdravím a děkuji za tyhle poznatky o motoru, přesně na tohle jsem čekal až někdo napíše své dojmy z tohodle motoru, 110kw mě připadalo málo a 140kw mrtvé do 2500rpm a hodně žralo, tohle konečně vypadá na výborný a důstojný motor pro supa, jelikož jezdím dohromady 100km každý den do práce tak tohle bude výborná volba až bude roční vůz. ještě dotaz jestli ta předokolka neprokluzuje prední kola při rozjedu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Buben: neřeknu ti 100%, auto nemám ještě ani týden, takže jsem nedělal žádné turbo rozjezdy, myslím si, že na zimních by to hráblo při plném plynu. U letních je to otázka, tam je R19 235/40. Přece jen to je pořád 400nm. Dej mi tak týden, to bude mít motor zaježděno a zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jastik Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Třeba u Tiguanu všechny tyto silnější motory si na předku hrábnou při trochu agresivnějším rozjezdu, ale jelikož jsou to většinou 4x4, tak to zaúřaduje a zadek. Ale zase to auto může mít úplně jiné rozložení hmotnosti. V Arteonu jsem nic takového nezaznamenal, ale zase jsem v té předváděčce nemohl dělat psí kusy. baracudakb: V té Peci jsi venku nestál? Nezaznamenal jsi, jak rychle se ohřál opět olej? Chápu, že si TDI v topení kabiny přitápí elektřinou. Ale zajímaly by mě samotné zkušenosti se zahřátím motoru, držením teploty či chladnutím. Přeci jen tento motor má být celohliníkový a nějak lépe vyřešený termo management - více okruhů. Furt nevím jestli připlácet za nezávislé topení. Stávám většinou venku ve vjezdy v blízkosti domu a přes den v práci na parkovišti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 V zime a na mokrom bude treba mat velmi jemnu nohu na plyne.Bez preklzu sa to ani nerozbehne.Osobne kombinacia predokolka a taka naloz nutnov uplny nezmysel.Pneu budu aj v lete extra miznut.Tato motorizacia potrebuje nutne tu 4kolku. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buben91 Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 Zase 4kola je pro mě zbytečná, bydlím na jižní Moravě kde nejsou kopce jezdím jen po rovině a sníh je tady max 2 dny v roce, proto se ptám na ten předohrab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 před 13 hodinami, jastik napsal: Třeba u Tiguanu všechny tyto silnější motory si na předku hrábnou při trochu agresivnějším rozjezdu, ale jelikož jsou to většinou 4x4, tak to zaúřaduje a zadek. Ale zase to auto může mít úplně jiné rozložení hmotnosti. V Arteonu jsem nic takového nezaznamenal, ale zase jsem v té předváděčce nemohl dělat psí kusy. baracudakb: V té Peci jsi venku nestál? Nezaznamenal jsi, jak rychle se ohřál opět olej? Chápu, že si TDI v topení kabiny přitápí elektřinou. Ale zajímaly by mě samotné zkušenosti se zahřátím motoru, držením teploty či chladnutím. Přeci jen tento motor má být celohliníkový a nějak lépe vyřešený termo management - více okruhů. Furt nevím jestli připlácet za nezávislé topení. Stávám většinou venku ve vjezdy v blízkosti domu a přes den v práci na parkovišti. V Peci jsem stál cca 2 hodiny venku. Co se týká ohřátí motoru, tak jen subjektivně, rychlejší než 110kw i 140kw. Nezaznamenal jsem žádné poklesy teploty, ani nic podobného. Nezávislé topení bych připlácel, pokud vím, že každý den mám v 6 ráno někam jet a jednak chci mít předehřátý motor a druhak teplo uvnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 Jak jsem psal, jestli 4x4 ano/ne byl velký rozpor. Ale: - nebydlím na horách a nejezdím tam pravidelně - když na hory, tak máme ještě 4x4 kodiaq - váha, pružné zrychlení(ne 0-100, ale to co reálně použijete při předjíždění), spotřeba, hluk apod. jsou horší u 4X4 - a nepotřebuju dělat rozjezdy na pískání kol. Občas ano, rušná křižovatka a je potřeba se tam nacpat. Ale to je 1x týdně? A už teď můžu říct, že i na zimácích jste schopni se velmi svižně rozjet bez jakéhokoliv prokluzu, takže to není o tom velmi zlehka lechtat plyn, aby náhodou. Samozřejmě, když se to zašlápne, tak hrabe 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 26. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2021 Ja taky žiju u Brna a 4x4 už jsem u současného auta chtěl. Není to kvůli sněhu, ale při výjezdu z mokré křižovatky předokolka hrabe snadno a výjezd s 4x4 je jistější a rychlejší. A nezávislé topení je úžasná věc. Používal jsem ho denně ráno doma i večer na parkovišti u práce. Teď mám Kodiaqa bez něj a už se moc těším na nového Superba, kde zase bude. Za mě pokud si to můžeš dovolit, tak 4x4 i nezávislé topení ber. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 26. leden 2021 Sdílet Vloženo 26. leden 2021 Pokud, jak píšeš to použiješ každý den a parkuješ ráno i večer venku, tak 100% bych do něj šel. Já parkuju 90% uvnitř. Doma i u kanclu mám garáže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luk2015 Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 Ahoj. K diskuzi ohledně 4x4 – já to nemám ale v pátek jsem jel o něco svižněji – suchy povrh, teplota -5, zimní gumy 235/45 R18 – při zrychlovaní do kopce do cca 90 – 100km/h na trojku pořád bliká ASR. Pro normální ježdění 4x4 moc často nevyužijete ale když pojedete rychleji v nějakých serpentinách, tak na té 400Nm a 147kW pohon 4x4 se fakt hodí, jinak přicházíte o hodně dynamiky. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robby4F Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Ahojte do skupiny. Ja vcera přebral Supa 4x4 147kw diesel po 3 letech. Tedy převodovka opět 7st DSG. Dnes návrat do Brna tedy 70% okreska a zbytek D1. První pocity motor mnohem klidnější a jemnější bez hlucneho projevu ve vyšších otáčkách. Převodovka obdobná a jemná, primerene reagující = uvidime časem. Matrix svetla - no konečně po Led v B8 Passatu ty Xenony bylo trápení. Super věc progresivní řízení, mnohem tuzsi i v režimu Normal a samozřejmě poloviční otáčky. S autem jsem jel normálně svizne, žádné šetření apod. Automaticke vyřazování tez funguje. Spotřeba 6.9 pri průměru 77km/h. Super ze uz krasne funguje bezdrátové Screenovani i waze udaje se promítnou na dig.cockpit. Novy volant příjemný do ruky, na ovládání bude třeba si zvyknout. Vice jsem zatím nestihl nasat. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Únor 2021 Sdílet Vloženo 19. Únor 2021 Respektujte zadání tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSE Vloženo 9. Září 2021 Sdílet Vloženo 9. Září 2021 Mám 147kW/4x4 DSG7 (MJ2021, najeto cca 10000) a oproti 140kW/4x4 DSG7 /12/2017) jsem si kromě podstatně nižší hlučnosti pohonu všiml toho, že při defenzivní jízdě na silnicích (+- 100) mám spotřebu nižší než v případě předchozího vozu (5,3...5,7), při dynamičtější jízdě mám ale spotřebu vyšší než na co jsem byl zvyklý dříve (nyní 6.5). To pak platí i pro německé dálnice, kde se pak spotřeba limitně blíží k 8 litrům (při +- 200km/h). Asi ten motor není tak přiškrcen jako dřív, nicméně to nějaká raketa taky není. Auto mi tak žere v průměru tak o 0.2/0.3 litru víc než s předchozím motorem. Na dálnicích používám adaptivní tempomat a všiml jsem si, že je to asi celé nějak jinak odladěno, protože také víc vnímám rozdíl spotřeby když jedu na adaptivní tempomat. U 140kW mi ten rozdíl nepřipadal být tak velký. Máte to někdo vypozorováno stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 10. Září 2021 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Já to vidím trošku jinak. Já měl s 140 kW 4x4 DSG7 najeto 150 tis km, teď s 147 kW 4x4 DSG mám 22 tis km. Jezdím spíš dynamicky, 90 % dálnice, většinou limit +30 nebo i o něco víc. V obou autech stejně. Zatím vidím spotřebu nafty v průměru o 0,2 - 0,3 l nižší, k tomu poloviční spotřebu AdBlue a dvojnásobnou spotřebu oleje (teď 0,5 l na 6000 km, dříve to bylo 0,5 l na 12000 km). Kolega, co má stejný motor v Kodiaqu, ke spotřebě oleje hlásí dokonce 6 l na 30 tis km. A jinak je motor živější, řekl bych trošku tišší a výrazně lépe se dostává k maximální rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSE Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Hmm, tak třeba se to časem ještě posune, nebo víc tlačím na pilu :-).... Co se týče oleje, tak už jsem doplňoval taky, cca po 9500 km. Adblue už mám za sebou také a uvidím kdy to začne svítit podruhé. Nevím kolik je tam toho z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 takze 147Kw taky zere olej? je tam stejny jako do 110Kw VW 507.00? Mel jsem Superb III 140kw manual, a ten olej nezral vubec, jen normalni vymeny po 15tkm, 110kw manual zral 0.5 na cca 6tkm. ted mam, resp zena ma, 147kw dsg 4x2, najeto 9tkm, olej zatim nic, ale pro jistotu to dnes zkontroluju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 14. Říjen 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 (editace) My měníme long life po 30 tis a jak jsem psal, jezdím hlavně po dálnici a rychle. U OIII TDI 110 kW jsem doléval taky 0,5 l na 12000 km při stejném režimu. Teď s ní jezdí manželka a na 140 km/h se dostane jen výjimečně a na 27000 km s výměnou taky kolem 15000 km jsem dolil dohromady asi 0,3 l, a to spíš jen preventivně. Takže si dokážu představit, že s klidnějším způsobem jízdy spotřeba oleje nebude vysoká. Editováno: 14. Říjen 2021, autor: Delphin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 tak zkusenost s 147kw dsg 2x4 - zase zere olej 0.5l po 12tkm, 140kw nezral, 110kw zral po 7tkm 0.5l pri mem stylu jizdy, vzdy u vsech meneno po 15tkm - na max rychlost se dostane snadneji nez 140kw - spotreba cca stejna, ale to neresim nekdo tu psal ze o3 135kw jede lepe nez s3 140kw, mam opacnou zkusenost , bez problemu jsem rs ujel do kopce nad mohelnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 malinko si vezme oleje tak ho doliju 1x za rok o co jde? To je takova polozka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 21. Listopad 2021 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 Tak u mě 0,5 l na 6000 km znamená, že dolévám téměř 1 za měsíc, to už celkem otravuje. Hlavně pořád myslet na to, ať tu láhev doma mám. A před dlouhou cestou dolévat preventivně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 (editace) To je mazec, litoval jsem že nemám evo s 147 kW, ale 140 kW bez evo. Když to čtu, jsem rád že na začátku faceliftu ještě evo nebylo. Ještě jsem nemusel dolévat ani hlt oleje, stejně tak předchozí motor 110 kW bez odlévání oleje. Editováno: 22. Listopad 2021, autor: guest100 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 22. Listopad 2021 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2021 Já měl možnost mít i tu předchozí 140kW verzi a nevracel bych se i přes nepohodlí s doléváním. Celkově je 147 kW mnohem příjemnější motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.