admin Vloženo 8. Únor 2021 Sdílet Vloženo 8. Únor 2021 Automobilky patří mezi nejčastější klienty, kteří chtějí, aby se jejich reklama objevila v reklamě během sportovní události roku v USA jménem Super Bowl. V letošním roce nechyběl ani Cadillac, který dal zavzpomínat na legendární film Tima Burtona Střihoruký Edward. Edward a jeho vůz Cadillac ve své nové reklamě představuje svou elektrickou novinku jménem LYRIQ a jak už tomu bývá, k jeho prezentaci přizval celebrity. Konkrétně Timothée Chalameta a k němu přidal hereckou legendu Winonu Ryder, která se objevila i v původním filmu Střihoruký Edward, kde hrála Edwardovu lásku. V tomto případě si ovšem zahrála Edwardovu matku ztrápenou sužováním svého syna, který kvůli svým ostrým rukám nemůže […] Článek Střihoruký Edward na způsob Cadillacu. Nová reklama pro Super Bowl vás pobaví se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky