Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Rychloměr je v pořádku, řekl bych, že otáčky jsou také v pořádku a nevadilo by mi ani kdyby to ukazovalo + -150 ot / min. Ale to, co mě opravdu štve, je to, že ukazatel teploty neukazuje 90 přesně, vypadá to spíš jako 88-89 a ukazatel paliva, dokonce i po naplnění plné nádrže ukazuje 95-98%.

 

Existuje nějaký způsob, jak to kalibrovat pouze pomocí VAG nebo jiné diagnostiky? Nechci to poslat do servosi na „operaci“. Jakože na vyndání budíků a kalibraci. Z mého pohledu příliš invazivní na tak malý problém.

 

Jak vypadají Vaše budíky? Všechny oficiální fotografie Škody mají všechno naprosto rovné, ale normální fotografie uživatelů na internetu jsou jako polovina / polovina. Polovina z nich je ok a přesná a druhá polovina se stejným problémem jako já.

 

Bohužel jsem svoje nefotil, ale moje vypadají nějak takto:

 

 

IMG_20180228_055005.jpg.38703eae3270e62811b61e18a74c9e89[1].jpg

Na mém autě asi podobně (od plné nádrže ujeto těch 54km):

 

Ale všiml jsme si, že i tachometr nesedí tak o 1km/h (ve srovnání s digitálním na MaxiDotu). Nicméně to bude nejspíš tím, jak jsou ručičky kousek nad podkladem, když se podívám na daný ukazatel "zpříma" tak to vždy cca sedí. Navíc vzhledem k tomu, že ukazatel teploty nereflektuje skutečnou teplotu motoru (od cca 70°C ukazuje prostě střed) a stejně tak palivoměr nereflektuje přesné množství benzínu v nádrži, ale pomáhá si dojezdem (hlavně v poslední třetině může při změně jízdního stylu palivo "přibývat"), a ještě k přesnosti analogových ukazatelů s tímto cejchováním to asi nemá cenu moc řešit...

vsetko zavisi od uhlu pohladu, nikdy na rucicku voci podkladu nepozeras na 100% kolmo...

kalibraciu cez diag som neobjavil, maximalne tak kontrolu akcnych clenov. ani mechanicka uprava nemusi byt vzdy idealna, pretoze musis posunut plastovu rucicku na kovovej oske. motorcek je krokovy, ten moze mat tiez nejake skreslenie

Digitální a analogový rychloměr jsou dva rychloměry na sobě nezávislé, a přes diagnostiku je skutečně nelze navzájem zkalibrovat.

jak bylo řešeno, neřeš to....

Jak psal wirer je to o úhlu pohledu. Asi bych to neřešil, navíc může být i hůř :D viz budíky v Tucsonu, ty teprve hrají na nervy:

budiky-Hyundai-nie-je-zrovna-zn%C3%A1my-

 

Upraveno od Lancelot

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.