Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Koukam, ze mas classic, ze? ty mas prodlouzenej servisni interval, ze mas kontrolu brzdoveho oblozeni? Ja jen, ze nemam prodlouzenej, ale podle VINu, tam mam tohle: 139 9U1 L BVK S kontrolou opotřebení brzdového obložení.

David: A nemohli ti v servise vymeniť tie dobré doštičky za zodraté? Bohužiaľ sa to z času na čas stane...

PMA: Kontrola brzdového obloženia sa štandardne montuje aj do áut, ktoré nemajú predĺžený servisný interval.

No to nevim zdejší servis škoda mi pije krev. Ale nemyslím si že by si to dovolili. Ikdyž možné je všechno hlavně u služebního auta. Nyní jsou již nové u místního mechanika a naprostá spokojenost jak s cenou tak provedenou prací. Prodloužená ser. interval nemám..

Ale zase auto vozí plně naložený kufr celkem často je je to přes hory. Takže si myslím že to klidně ty brzdy odpískají.

To mě zaujalo - opravdu je kontrola tloušťky brzdového obložení standart ?? Mám FII combi Sport 1,4 16 V MR 09

VIN dekoder (co jsem našel tady) mi neukázal kromě továrny,motoru,výbavy a data výroby nic :kuk:

Mám Maxi Dot - to naspíše "síla obložení" ? díky ;)

Posílal jsem Igorovi VIN a ten mi poslal takovej přehled ;)

To mě zaujalo - opravdu je kontrola tloušťky brzdového obložení standart ?? Mám FII combi Sport 1,4 16 V MR 09

VIN dekoder (co jsem našel tady) mi neukázal kromě továrny,motoru,výbavy a data výroby nic :kuk:

Mám Maxi Dot - to naspíše "síla obložení" ? díky ;)

Jojo jsou tam použité desky s kontrolou. Mě to taky zaskočilo desky stály 1350 bez DPH

jaký je tam cenový rozdíl oproti normálním deskám?

Šak si to zkuste, po nastartování svítí kontrolka. Bohužel, taková věc se hlídá, ale aby to třeba bylo schopný ukázat, že bude potřeba dolejt ostřikovací kapalina, to ne.

No jo jenže koho by napadlo kontrolovat brzdy na 30tisicích. Mohlo být více škody než užitku. Jen je dobře že to tam hlídá.

No co sem tak pochytil, tak to bohuzel rve nekdy az moc brzo. Ale zaplat pambu, ze tam neco takovyho vubec je :)

  • 3 měsíce později...

Mam takovej dotaz - kdyz je auto na heveru, vyrazena rychlost:

a) kolem se da otacet a muze v nekterych mistech jit otacet hur

B) kolem se da otacet a nemelo by byt citit zadne treni

c) kolem se neda otacet

Jestli je to test :) , tak za b. :)

pokud teeda myslis predni kola (resp hnany), tak bez kvaltu se budou totit bez odporu ( krom treni v loziscich). Pokud tam das kvalt, tak se prez diferak taky budou tocit ( i kdyz jedno bude na zemi), ale pujde to hur. To poznas. ;)

To bojler: Ty tam cítíš odpor?

Brzdy by brzdit ani pri vypnutym motoru nemely, ze? Jde o predni kola.

A jeste dodatek: 1.6/77kW má krom zadních kotoučů větší přední brzdy. Neví náhodou někdo, jestli má 288x25 i 1.4/63kW s ESP a nebo u ní zůstávají standardní 256x22?

Upraveno od bojler

Brzdit jde i při vypnutym motoru, ale musíš hodně tlačit na pedál a nic moc to samozřejmě nebrzdí.

bojler: V prípade 1.4 s ESP by predné kotúče mali byť bez zmeny, t.j. 1.4 s ESP ich má rovnaké, ako 1.4 bez ESP.

mambo, ale i ostatní: popíšu to trochu podrobněji. su jedinej u auta, auto je na heveru a predni kolo ve vzduchu. vyrazena rychlost, ja u disku a snazim se kroutit kotoucem, motor vypnuty. a ted mne jde o to, jestli pri otaceni ma byt citit nejake (nerovnomerne podle cele drahy kotouce, nekde vic, nekde skoro ne) treni.

igor: schvalne pak tu 1.4 projedu, nektere jazyky tvrdi, ze "lepsi" brzdy jsou u silnejsich motorizaci hlavne prave diky vetsim provedenim brzd vpredu..

Upraveno od bojler

Mělo by se to otáčet bez většího odporu a jak psal Blacky, tak je tam jenom odpor ložiska. Po celém

obvodu to má být rovnoměrný, nikde by jsi neměl cítit větší tření.

No, ukážu jim to v servisu a uvidím. Co by to mohlo bejt krom zkroucenýho kotouče?

Ještě jedna věc, na zadních kotoučích mám u vnějšího okraje cca 0,5-1cm široký prstenec, který je sjetý mírně jinak (míň) než zbytek - závad, normál? Asi to tam taky brzdí, protože rez na tom není. Přední jsou po celé šířce na omak rovnoměrně sjetý.

Mohl by to být ten kotouč. U toho zadního kotouče se koukni, jestli nemáš na vnitřní straně kotouče víc sjetou tu horní

hranu a míň sjetý střed.

Upraveno od mambo

Tak sem kontroloval oba dva zadní a na obou je na vnějším okraji necelý centimetr široký prstenec "posunutý" směrem ven - tzn. zepředu víc sjetej, zezadu míň. Uvidím, co řeknou na prohlídce.

Skoro to vypadá, že je to špatně nastavenej třmen nebo možná ještě špatně usazený destičky. Jsem zvědavej, co ti řeknou.

Kdyby se tu objevil nějakej specialista na brzdy, tak by mohl nahodit, co by to mohlo ještě být. Mě teď nic jinýho nenapadá.

Upraveno od mambo

No v servisu budou mít radost - zase něco neobvyklého na autě s nulovou marží. Aspoň si to naženou na servisu...

Zdravim .. mam zase problem .. :(

nedavno jsem byl v servisu cca mesic . .menil jsem kotouce a brzdy . takze vse nove ... asi po 2 - trech tydnech mi strasne zacalo piskat neco od prednich kol .. hlavne pri rozjezdu a v zatackach .. pri brzdeni to nedela .. a tak jsem to dal do servisu . .tak mi rekli ze jsem mel pripekle desticky rychlou sportovni jizdou ... nechapu jak se da sportovne jezdit s 1,2 obsahem ale budis .. tak mi je prej sbrousily .. tyden to nedelalo .. a ted zase a uplne stejne jako pred tim . a to podotykam ze jsem si daval kurva bacha abych jezdil po meste .. pouze mesto a max 50km v hod ... setril jsem je jak se zalo . co to slo brzdil jsem motorem .. takze jsem si jistej ze jsem je nemohl pripect .. nevite jak mam postupovat ? v servise mi rekli bze uz to priste budu platit . .coz se mi zda jako kravina ..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.