Přejít na obsah

Brzdy


MPX

Doporučené příspěvky

No to nevim zdejší servis škoda mi pije krev. Ale nemyslím si že by si to dovolili. Ikdyž možné je všechno hlavně u služebního auta. Nyní jsou již nové u místního mechanika a naprostá spokojenost jak s cenou tak provedenou prací. Prodloužená ser. interval nemám..

Ale zase auto vozí plně naložený kufr celkem často je je to přes hory. Takže si myslím že to klidně ty brzdy odpískají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě zaujalo - opravdu je kontrola tloušťky brzdového obložení standart ?? Mám FII combi Sport 1,4 16 V MR 09

VIN dekoder (co jsem našel tady) mi neukázal kromě továrny,motoru,výbavy a data výroby nic :kuk:

Mám Maxi Dot - to naspíše "síla obložení" ? díky ;)

Jojo jsou tam použité desky s kontrolou. Mě to taky zaskočilo desky stály 1350 bez DPH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Brzdy by brzdit ani pri vypnutym motoru nemely, ze? Jde o predni kola.

A jeste dodatek: 1.6/77kW má krom zadních kotoučů větší přední brzdy. Neví náhodou někdo, jestli má 288x25 i 1.4/63kW s ESP a nebo u ní zůstávají standardní 256x22?

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mambo, ale i ostatní: popíšu to trochu podrobněji. su jedinej u auta, auto je na heveru a predni kolo ve vzduchu. vyrazena rychlost, ja u disku a snazim se kroutit kotoucem, motor vypnuty. a ted mne jde o to, jestli pri otaceni ma byt citit nejake (nerovnomerne podle cele drahy kotouce, nekde vic, nekde skoro ne) treni.

igor: schvalne pak tu 1.4 projedu, nektere jazyky tvrdi, ze "lepsi" brzdy jsou u silnejsich motorizaci hlavne prave diky vetsim provedenim brzd vpredu..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ukážu jim to v servisu a uvidím. Co by to mohlo bejt krom zkroucenýho kotouče?

Ještě jedna věc, na zadních kotoučích mám u vnějšího okraje cca 0,5-1cm široký prstenec, který je sjetý mírně jinak (míň) než zbytek - závad, normál? Asi to tam taky brzdí, protože rez na tom není. Přední jsou po celé šířce na omak rovnoměrně sjetý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro to vypadá, že je to špatně nastavenej třmen nebo možná ještě špatně usazený destičky. Jsem zvědavej, co ti řeknou.

Kdyby se tu objevil nějakej specialista na brzdy, tak by mohl nahodit, co by to mohlo ještě být. Mě teď nic jinýho nenapadá.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim .. mam zase problem .. :(

nedavno jsem byl v servisu cca mesic . .menil jsem kotouce a brzdy . takze vse nove ... asi po 2 - trech tydnech mi strasne zacalo piskat neco od prednich kol .. hlavne pri rozjezdu a v zatackach .. pri brzdeni to nedela .. a tak jsem to dal do servisu . .tak mi rekli ze jsem mel pripekle desticky rychlou sportovni jizdou ... nechapu jak se da sportovne jezdit s 1,2 obsahem ale budis .. tak mi je prej sbrousily .. tyden to nedelalo .. a ted zase a uplne stejne jako pred tim . a to podotykam ze jsem si daval kurva bacha abych jezdil po meste .. pouze mesto a max 50km v hod ... setril jsem je jak se zalo . co to slo brzdil jsem motorem .. takze jsem si jistej ze jsem je nemohl pripect .. nevite jak mam postupovat ? v servise mi rekli bze uz to priste budu platit . .coz se mi zda jako kravina ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...