PMA Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Koukam, ze mas classic, ze? ty mas prodlouzenej servisni interval, ze mas kontrolu brzdoveho oblozeni? Ja jen, ze nemam prodlouzenej, ale podle VINu, tam mam tohle: 139 9U1 L BVK S kontrolou opotřebení brzdového obložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 David: A nemohli ti v servise vymeniť tie dobré doštičky za zodraté? Bohužiaľ sa to z času na čas stane... PMA: Kontrola brzdového obloženia sa štandardne montuje aj do áut, ktoré nemajú predĺžený servisný interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David2fabia Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 No to nevim zdejší servis škoda mi pije krev. Ale nemyslím si že by si to dovolili. Ikdyž možné je všechno hlavně u služebního auta. Nyní jsou již nové u místního mechanika a naprostá spokojenost jak s cenou tak provedenou prací. Prodloužená ser. interval nemám.. Ale zase auto vozí plně naložený kufr celkem často je je to přes hory. Takže si myslím že to klidně ty brzdy odpískají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 To mě zaujalo - opravdu je kontrola tloušťky brzdového obložení standart ?? Mám FII combi Sport 1,4 16 V MR 09 VIN dekoder (co jsem našel tady) mi neukázal kromě továrny,motoru,výbavy a data výroby nic Mám Maxi Dot - to naspíše "síla obložení" ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Posílal jsem Igorovi VIN a ten mi poslal takovej přehled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David2fabia Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 To mě zaujalo - opravdu je kontrola tloušťky brzdového obložení standart ?? Mám FII combi Sport 1,4 16 V MR 09VIN dekoder (co jsem našel tady) mi neukázal kromě továrny,motoru,výbavy a data výroby nic Mám Maxi Dot - to naspíše "síla obložení" ? díky Jojo jsou tam použité desky s kontrolou. Mě to taky zaskočilo desky stály 1350 bez DPH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 jaký je tam cenový rozdíl oproti normálním deskám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Šak si to zkuste, po nastartování svítí kontrolka. Bohužel, taková věc se hlídá, ale aby to třeba bylo schopný ukázat, že bude potřeba dolejt ostřikovací kapalina, to ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David2fabia Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 No jo jenže koho by napadlo kontrolovat brzdy na 30tisicích. Mohlo být více škody než užitku. Jen je dobře že to tam hlídá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 No co sem tak pochytil, tak to bohuzel rve nekdy az moc brzo. Ale zaplat pambu, ze tam neco takovyho vubec je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Mam takovej dotaz - kdyz je auto na heveru, vyrazena rychlost: a) kolem se da otacet a muze v nekterych mistech jit otacet hur kolem se da otacet a nemelo by byt citit zadne treni c) kolem se neda otacet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Jestli je to test , tak za b. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 pokud teeda myslis predni kola (resp hnany), tak bez kvaltu se budou totit bez odporu ( krom treni v loziscich). Pokud tam das kvalt, tak se prez diferak taky budou tocit ( i kdyz jedno bude na zemi), ale pujde to hur. To poznas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 To bojler: Ty tam cítíš odpor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 (editace) Brzdy by brzdit ani pri vypnutym motoru nemely, ze? Jde o predni kola. A jeste dodatek: 1.6/77kW má krom zadních kotoučů větší přední brzdy. Neví náhodou někdo, jestli má 288x25 i 1.4/63kW s ESP a nebo u ní zůstávají standardní 256x22? Editováno: 30. Srpen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Brzdit jde i při vypnutym motoru, ale musíš hodně tlačit na pedál a nic moc to samozřejmě nebrzdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 bojler: V prípade 1.4 s ESP by predné kotúče mali byť bez zmeny, t.j. 1.4 s ESP ich má rovnaké, ako 1.4 bez ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 (editace) mambo, ale i ostatní: popíšu to trochu podrobněji. su jedinej u auta, auto je na heveru a predni kolo ve vzduchu. vyrazena rychlost, ja u disku a snazim se kroutit kotoucem, motor vypnuty. a ted mne jde o to, jestli pri otaceni ma byt citit nejake (nerovnomerne podle cele drahy kotouce, nekde vic, nekde skoro ne) treni. igor: schvalne pak tu 1.4 projedu, nektere jazyky tvrdi, ze "lepsi" brzdy jsou u silnejsich motorizaci hlavne prave diky vetsim provedenim brzd vpredu.. Editováno: 30. Srpen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Mělo by se to otáčet bez většího odporu a jak psal Blacky, tak je tam jenom odpor ložiska. Po celém obvodu to má být rovnoměrný, nikde by jsi neměl cítit větší tření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 No, ukážu jim to v servisu a uvidím. Co by to mohlo bejt krom zkroucenýho kotouče? Ještě jedna věc, na zadních kotoučích mám u vnějšího okraje cca 0,5-1cm široký prstenec, který je sjetý mírně jinak (míň) než zbytek - závad, normál? Asi to tam taky brzdí, protože rez na tom není. Přední jsou po celé šířce na omak rovnoměrně sjetý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 (editace) Mohl by to být ten kotouč. U toho zadního kotouče se koukni, jestli nemáš na vnitřní straně kotouče víc sjetou tu horní hranu a míň sjetý střed. Editováno: 31. Srpen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Tak sem kontroloval oba dva zadní a na obou je na vnějším okraji necelý centimetr široký prstenec "posunutý" směrem ven - tzn. zepředu víc sjetej, zezadu míň. Uvidím, co řeknou na prohlídce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 (editace) Skoro to vypadá, že je to špatně nastavenej třmen nebo možná ještě špatně usazený destičky. Jsem zvědavej, co ti řeknou. Kdyby se tu objevil nějakej specialista na brzdy, tak by mohl nahodit, co by to mohlo ještě být. Mě teď nic jinýho nenapadá. Editováno: 1. Září 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 No v servisu budou mít radost - zase něco neobvyklého na autě s nulovou marží. Aspoň si to naženou na servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promy Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Zdravim .. mam zase problem .. nedavno jsem byl v servisu cca mesic . .menil jsem kotouce a brzdy . takze vse nove ... asi po 2 - trech tydnech mi strasne zacalo piskat neco od prednich kol .. hlavne pri rozjezdu a v zatackach .. pri brzdeni to nedela .. a tak jsem to dal do servisu . .tak mi rekli ze jsem mel pripekle desticky rychlou sportovni jizdou ... nechapu jak se da sportovne jezdit s 1,2 obsahem ale budis .. tak mi je prej sbrousily .. tyden to nedelalo .. a ted zase a uplne stejne jako pred tim . a to podotykam ze jsem si daval kurva bacha abych jezdil po meste .. pouze mesto a max 50km v hod ... setril jsem je jak se zalo . co to slo brzdil jsem motorem .. takze jsem si jistej ze jsem je nemohl pripect .. nevite jak mam postupovat ? v servise mi rekli bze uz to priste budu platit . .coz se mi zda jako kravina .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.