Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a ako da ABS osebe vediet ze je aktivne ? dakujem

tím že při brzdění ti bude rychle pulzovat pedál brzdy včetně zvukového projevu

dupni na brzdu aspon ve 60km/h a uvidis. lol

.. kolik aut se ti nastehuje do kufru ;)

aa bojler udelal vtip. :palec2:

Ok doplnuji, na brzdu dupni nekde, kde budes siroko daleko sam. :)

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám FABII II a už 2 dny mi při otáčení auto - plnej rejd trochu hučej-drhnou destičky. Dělalo to před Vánocema už jak slezl sníh a těd se to objevilo znova, když se solí. Myslíte že je možný aby na to nějak působila ta sůl se solí?

nemáš led v podběhu?

Asi jsem to nějak nepochopil, ale nevím, jaký vztah má plný rejd a brzdové destičky. :feve: Můžu říct, že nedávno jsem měl podobný případ, ne-li stejný. V pátek jsem docela hodně jezdil po městě, pak to celý víkend stálo a když jsem jel v pondělí, tak při brzdění, to byl takový hluk, jako když něco o něco nezvykle drhne :smich: Stačilo, ale vícekrát sešlápnout prudčejc brzdu a pak to už bylo normální. Pravdou je, že zřejmě tam ulpěla buď teda ta posypová sůl a vytvořila na kotoučích film, a nebo tam byla nějaká námraza. Teď už je to zase v pohodě. Otázkou je jestli ti to dělá jen ráno, když auto celou noc stojí a pak to přestane, anebo, to dělá pořád. Ještě jsem někde četl případ, že se mezi kotouč a brzdové destičky dostal kámen (rovnou křemen) a tak blbě se tam zapříčil, že to způsobovalo drhnutí až skřípot, zjistilo se to až v servise. Pravdou je že pokud ti něco drhne při plným rejdu, tak to opravdu může být led v podbězích. Zkus s tím zajet na delší dobu do podzemní garaže, ať to odtaje a pak uvidíš. Kdyby jsi měl nějakou vážnou poruchu na brzdách nebo se servem, určo by na to reagovaly kontrolky v autě. Tak přeji, ať je to jen ten led andílek

Děkuju ti. No když to do rána stojí v garáži a vyjedu a vyzkouším to tak to nedělá ale když dojedu do práce cca 15 km tak to zase dělá asi to bude mít spojitost stím počasím, jinak by to dělalo asi pořád. V servise mi poradili to vystříkat vapkou ale neslyšeli to protože jako naschvál to před nima nedělalo. To si člověk příjde jako blázen

Upraveno od Blacky
Pravidla rikaji- necituj posledni prispevek!! Posledni varovani, jinak to budu rovnou mazat :o(

To Makyn 20: Dneska jak jsem jel z práce, tak jsem zaslechl něco podobného, co jsi tu popisoval. Vždycky, když jsem otočil kola, ozývalo se takové drhnutí. Protože jsem jel nakupovat, tak auto stálo cca 2h v podzemní garáži a když jsem k němu přišel, tak jsem viděl, jak velké kusy jakési srajdy ležely pod autem. Auti jsem ještě jednou obešel a představ si, že za předním kolem byl uvolněný velký zmrzlý balvan te srajdy a bylo na něm vidět, že je ze strany kola hoblovaný, tak jsem jej doslova vysekal a od te chvíle už je zase klid. Tak se mrkni, jestli náhodou něco podobného někde nemáš. :palec2:

Help pánové, tak jsem dl auto na hever a nikde není sníh ani led. Jel jsem to vyzkoušet a po cca 8 km to zase trochu drhlo. Nemůže se tam něco dít, když se natlakujou brzdy? ale to je asi blbost co? to asi má spíš spojitost stím pískem a solí. Bohužel to nemůžu vystříkat protože jsou - 2 stupně. Nebo jestli není spíš v nějakejch kloubech marast protože destičky by to snad dělali i při tom kdybych jel rovně

Tak těd jsem to ještě 3x zkoušel a už to nic nedělalo ale před tím 3 dny jsem z toho nějakej rozpačitej

  • 4 měsíce později...

Zdravicko, mam dotaz. Mam aktualne najeto 43000km, autu budou na zacatku cervence 2 roky a bude se menit brzdovka. V rodine je jeste jeden mladsi R z podzimu 2009 s najetymi par tisici.

Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu. Novejsi auto ma brzdy FSIII, starsi C54 - tzn. nemelo by byt novejsi nijak technicky zvyhodneno, spis naopak.

Otazka: je to opotrebovanim kotoucu/desticek, opotrebovanou brzdovkou a nebo auto musi chte nechte bez ohledu na okolnosti pri jizde krokem pri trknuti do pedalu stat - tzn. zavada?

Ty jo to těžko říct. Ono je taky otázka co je lehké zašlápnutí, to je strašně relativní pojem pro každýho člověka. Pokud normálně jedeš a zašlápneš brzdy a auto stojí tak bych to neřešil, samozřejmě tam je nějaká dráha a nezastavíš okamžitě

bojler: Je to tim, ze FSIII a C54 jsou proste rozdilny trmeny. Nemuzes cekat, ze se budou chovat naprosto stejne.

Mam moznost ruzne stridat m.j. FI (FSII), FI (FSIII), FII (C54) a FII (FSIII) a kazdy auto je pocitove jiny.

Pokud to auto normalne brzdi, neresil bych, ovlivnuje to hromada parametru vcetne desticek a kotoucu. Sice se treba jedna o jedno cislo dilu, ale kazdej dil ma toleranci a rozdily v sarzich.

Auto brzdí, nepociťuju nějaký zhoršení za běžnýho provozu. Proto mě to docela překvapilo.

Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu.

Tak presne tento "problem" mam aj ja. Uz som to dal par krat pozerat v servise, ale vysledok je stale rovnaky kukaju na mna ako na .... :D. Dnes idem vymenit konecne zadne kotuce , kedze po minulorcnej akcii v servise je jeden prehriaty a ja uz nemam chut cakat kedy sa to rozpadne (uz zacal sa rozpadavat povrch na nom).

To rozpadavanie nafoť ked to budeš robiť.

kuci dotaz : Auto dvouletka 1,4 16V nalítáno 52tkm - jezdim dlouhý trasy - více méně svižněji ( rozhodně ne brzda - plyn )

Začalo se objevovat , necham ručku dýl to stojí a ráno mám "přimrzlé brzdy" venku je teplo +10 , když se rozjedu cejtim jak to škubne + rána a pak se normálně pustěj a vše šlape jak má.

Je to normální jev? Přece jen mám 8tkm do brzd

"Normální" to je protože se ti připečou jakoby zadní prasátka v bubnu a pak když to rozjíždíš tak se to uvolní. Zkus jeden den nezatahovat ručku a uvidíš, že to nebude dělat:-)

úctivá poklona , děkujeme :D

jj presne. A nebo zkus tu rucku nezatahnout az na krev. ( pokud to nahodou delas). :p

Tak co problem vyresen??:-)

  • 2 týdny později...

Nevíte jaké změny jsou na brzdách po faceliftu?

Měl by být podle TZ větší brzdový válec, dále nová verze ABS/ESP (8.0 ->8.2). Podle všeho se ve verzích 63kW benzin a 66kW diesel při vybavení ESP nedávají už navíc kotoučové brzdy dozadu.

Upraveno od bojler

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.